Yıldız Parkı Yıldız, 34349 Beşiktaş/İstanbul

Serhat S
04.10.2023
Yıldız Parkı
Central parktan neyi eksik :)). Evet daha küçük ve yürümesi daha, evet Central Park bir Hollywood yıldızı ama bizimkinin manzarası inanılmaz ve parkın içi de çok temiz. Mutlaka gezmelisiniz. Muhteşem boğaz ve Çırağan manzarasını görmelisiniz.
Nihan H.
10.09.2023
Yıldız Parkı
Okul olarak pikniğe gittik. Çok nezih ve tertemiz. Göletin yakınında masalarda oturduk. Oyun için alan var, çocuklar kendileri oyun kurdular, ip atladılar, top oynadılar, çok eğlendiler. Ayrıca belirtmek isterim; WC kullananlar oldu, tuvaletler, lavabolar tertemiz ve asla koku yok. Bugün İstanbul'un göbeğinde yeşile, doğaya doyduk. Kesinlikle tavsiye ederim.
Gül Gül
04.09.2023
Yıldız Parkı
Girişteki büfeden içecekleri plastik bardak vs alabilirsiniz ulaşımı çok rahat önünden otobüsler hareket ediyor. Wc alanları mevcut mangal harici piknik yapilabiliyor. Masalar bulunmakta
Erdem Altıntop
27.08.2023
Yıldız Parkı
İstanbul'un orta yerinde enfes bir mekan. Şehrin gürültüsü hiçbir şekilde içeride duyulmamakla birlikte dinlendirici bir havası ve tasarımı var. Oldukça bakımlı olması dikkatimi çekti. Elbette böyle bir mekanın bakımlı olması beklenir. Ancak, yine de bu ölçüde bir yer beklemiyordum. Her köşesi ilgi çekici ve özenle tasarlanmış, şurası bakımsız kalmış demiyorsunuz.Sallanan ve eğlenceli köprüsü cok iyi düşünülmüş. Ayrıca parkın üst tarafından alt tarafına uzanan ve çiçeklerle süslenmiş ince deresi güzel ve ilgi çekiciydi. Özetle, İstanbuldaysaniz kesinlikle ugramalisiniz.
Mete Çinar
23.08.2023
Yıldız Parkı
5 yıldız vermeye değer bir yer aslında. Oldukça güzel bir doğa, nizamlı yürüyüş yolları, park alanları mevcut. Hem de böylesine betonarme bir şehrin içerisinde. Fakat kalabalığı ve yokuş yolları insanı oldukça yorabiliyor. Giriş kısmı oldukça kalabalık, insan yoğunluğundan kaçınmak için yukarı çıkmak gerekiyor. Ancak bu da oldukça yorucu. Yine de şehrin göbeğinde böylesine bir güzellik, bulunmaz bir keyif.
Su Ay
22.08.2023
Yıldız Parkı
Hafta içi mutlaka gidinPastanrsinden pastalarini yiyinMocha aldim fakat o güzel degildiKulakliginizi ve kitabinizi unutmayinGüvenli ve cocuklarin da oynaya bileceği guzel alanlar birbirinden minnos hayvanlar varYalniz gidenler içinde efsane biryer
arzu gül
13.08.2023
Yıldız Parkı
Otopark var içeride ulaşım rahat sadece park etmek için en rahat hafta için gitmeli. Harika cennet gibi bir yer. Çayınızı örtünüzü alıp piknik yapabilirsiniz. Eğer yemek isterseniz Malta köşkünde yemek yersiniz. Ama fiyatlar çok uygun değil sonuçta kökşte yiyorsunuz. En kötü yeri mescit namaz kılmak için gittik çok pistti. Tabi ki insanlarda pist bırakmış. Ama temizlik hangi aralıkla yapılıyor bilmiyorum ama baya pistti ibadethane temiz olmalı. Ama gidin görün
Ertan Bey
Yıldız Parkı
Keşfetmek için uğradık, son derece büyük, harika, doğal güzellikleri olan bir yer, eksiklere gelirsek yaşlılar çok yorulacak çok yokuş engebeli, sosyal tesisleri olsun isterdim, otoparkın daha cüzi olmasını isterdim yanımıza yiyecek almadık içeride yeriz diye malesef aç kaldık dışarıda yakın uygun bir lokanta, cafe, yoktu büfe vardı baya pahalıydı wc pek temiz değildi yol desen trafikte 5-6 saate eve vardık (maç varmış) gidiş geliş evden 3 te çıktık 3-4 saat parkta kaldık eve geldiğimizde saat 1 di daha gidiceğimizi sanmıyoruz
Keyfe Gezer (Caravan)
Yıldız Parkı
Yıldız Parkı, İstanbul’un en güzel ve tarihi parklarından biri. Beşiktaş’ta Boğaz’a hakim bir konumda yer alıyor. Parkın içinde çok çeşitli bitki ve ağaçlar, şelaleler, göletler ve tarihi köşkler var. Yıldız Sarayı’nın imparatorluk bahçesi olarak kullanılmış olan park, Osmanlı döneminden kalma bir atmosfere sahip. Parkta hem yürüyüş yapabilir hem de Malta Köşkü ve Çadır Köşkü gibi mekanlarda kahvaltı veya yemek yiyebilirsiniz. Parkın her köşesinden Boğaz manzarası görebilirsiniz. Hafta sonu gittiğim için biraz kalabalıktı ama yine de çok keyif aldım. Doğanın ve tarihin içinde huzurlu bir zaman geçirmek isteyenlere tavsiye ederim.”