Çınar Camping Gümüldür Cumhuriyet, 6437. Sk., 35480 Menderes/İzmir

Çınar Camping

Gümüldürde kiralık apart - çınar camping | Çınar Camping olarak sizlere gümüldürde kiralık apart,gümüldürde kiralık oda,gümüldür cumhuriyet mahallesinde çadır kampı hizmeti sunmaktan büyük onur duyarız.

Gümüldür Cumhuriyet, 6437. Sk., 35480 Menderes/İzmir

• Piknik masaları
  • Umumi tuvalet

Beyza Saraç
22.10.2023
Çınar Camping
Beklediğimden çok çok güzel bir yer.Aile için muhteşem. Lavabolar günde 3 4 defa temizleniyor. Bulasikhane çamaşırhane mevcut ve temizler kapalı kabin ve banyosu da var kamp icin en ideal yerlerden. Sadece görevliler biraz kaba insanlar .
Deryaa
11.10.2023
Çınar Camping
Tabiat parkından kaçıp buraya sığındık.daha sakin di.gelistirilmeye ihtiyacı var..ilgi alaka çok iyiydi.2.gun Suriyeliler bastı..Aman tanrım dedim.yok böyle birsey.. deniz i bile mahvettiler giremedik..3.gun akşamı gittiler..Onun dışında sakin ..
berk
05.10.2023
Çınar Camping
Çadır alanı biraz güneşliydi. Yerleşimden de biraz uzaktı. Çalışanlar da fazla şakacıydı.
Ecem Sungun Ayten
20.09.2023
Çınar Camping
Eşim ve arkadaşlarımla bayram için burayı tercih edip geldik. Çok büyük hayal kırıklığına uğrayıp kapıdan geri döndük. Kamp alanı kümes kadar küçük bir yer ve evler arasında plajın gözükmediği bir alanda. Yeri beton ve aşırı sıcak. Plaja gidip serinlemek isterseniz şezlong ve şemsiye farklı bir işletmeye ait yani ekstra bir para istiyorlar . Alanın yanında da gece 2-3 e kadar gürültünün olduğu bir müzikhol var. Biz karşıyaka dan geldik ve Bayrama 4 gün olduğu için yakınlarında farklı bir yer bulabildik. Bayramda uzak yerlerden gelecek olanlar gelmesinler bizim gibi hayal kırıklığına uğramasınlar.
Ramazan Adamol
30.07.2023
Çınar Camping
Alan güzel çalışanlar çok kafa insanlar güler yüzlüler fiyatı uygun. Sadece banyo ve tuvalet konusunda revize edilmesi gerekiyor. Ayrıca denize çok yakın.
Merve ARSLAN
27.07.2023
Çınar Camping
Asla gelinmemesi gereken bir yer aşırı pis sürekli kampa giden biri olarak ilk defa böyle bir işletme ve yer gördüm kimseye tavsiye etmiyorum işletme sahibi höduk ilgilenme yok aksine ters ters konuşan biri bir gece kaldık cevredi evlerin sesinden zaten uyuyamiyorsunuz hırsızlık olabilir güvenlik hiç yok bir puanı bile hak etmiyor çöplük gibi bir yer denize yürüyerek 500 metre kadar deniz güzel ama işletmenin denizle bağlantısı yok evlerin içinde tekrar söylüyorum gelmeyin pişman olursunuz bir diğer gün paramızı isteyip çıktık tamamen paragöz Les gibi biryer
Murofficial kzk
Çınar Camping
O kadar kotu ki ve o kadar içler acısı bir yer ki sözler bile anlatamaz bu vasatligi şayet gördüklerim berbat ötesiÇadır kötü kokuyor ortam berbat ayak takımı dediğimiz tipler orada aile ortamından uzak ve kötü hizmet içip içip müşterilere atar gider yapan çalışanlar daha sayamadığım bir çok şey anlatmaya çalışsam bile anlamsız çünkü böyle bir yerin varlığı kabul edilir değil siz siz olun sakın ama sakın böyle bir yere gitmeyin ve sevdikleriniz götürmeyin umarım en kısa zamanda kapanır ve buraları bir nebze temizlenir böyle mekanlardan
Metin E
Çınar Camping
Çok güzel bir konumda olup sahili ince kumlarla kaplı olan muhteşem bir yer....Çoğunlukla bayramda ve hafta sonu romanlar tarafından ziyaret edilen bir bölge bence gidip görüp yaşamak gerekiyor biz iki gün kaldık roman dostlarımızla ve. Aile dostum Raif in ailesiyle unutulmaz günler geçirdik....Herkes iç içe olması ve maske takılmaması büyük sorunlara yol açacağı ortada ...Kesinlikle tavsiye ederim gidip görün yaşayın...Burası gerçekten Allah'ın bir lütfu şahane bir doğa güzelliği var...
serhat kodalak
12.07.2023
Çınar Camping
Mecburiyetten gittiğimiz ne sahiplerinden ne çadırlardan ne de çadır bölgesinden zerre hoşnut kalmadığımız bir yer pisliğinden mi şikayet etsem yoksa 4 ten sonra açtıkları bangır bangır saçma sapan şarkıları dinlemek zorunda kalmaktan mı şikayet etsem bilemiyorum 1 yıldız bile çok