Tatilegel.com General Şükrü Kanatlı mahallesi Atatürk cad Sabuncugil, apartmanı no:3, 31030 Antakya/Hatay

Tatilegel – Hatay Çıkışlı Turlar | Gaziantep Çıkışlı Turlar | Kahramanmaraş Çıkışlı Turlar | Kilis Çıkışlı Turlar – Tatilegel güvencesiyle gerçekleştireceğimiz heyecan verici turlarımız ve aktivitelerimiz ile doyasıya eğlen, farklı rotaları gez, yeni dostluklar edin… |

+905326102053

• Gerçek mekanda hizmet
  • Randevu gerekli
  • Online randevu

GÖZDE ÖZÇELLİK
10.10.2023
Tatilegel.com
Karadeniz deneyimini ikinci kez yaşıyorum. İlk gittiğimiz firma ile kıyaslanamaz bile. Tatilegel ekibinin yol boyunca ilgileri, Batum'a giriş çıkışlarda yardımcı olmaları, yönlendirmeleri, en ufak şeylere hemen çözüm odaklı yaklaşımları, sürekli ihtiyacımız olup olmadığını sormaları... Daha sayılacak nice ilgi ve hizmet. İyi ki diyebileceğimiz bir tur oldu. Bundan sonraki tüm turlarda tercih edebileceğim bir firma. Turda bizimle ilgilenen rehberimiz Kürşat Bey'e, şoförlerimiz Hüseyin Bey ve Memik Bey'e çok teşekkür ediyorum.
Emine Emel ŞIK
25.09.2023
Tatilegel.com
Tatilegel ile defalarca tura katıldım ve her defasında çok memnun kalıyorum.Bu hafta Kayseri-Erciyes konaklamalı tura 10 kişilik grup olarak katıldık herşey çok güzeldi.Bütün tur arkadaşlarımız çok uyumluydu.Kaptanımız Hüseyin bey'e, tur görevlimiz Kadir bey'e ve Coşkun bey'e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederiz.Aile sıcaklığında bir tur daha bitti.Başka turlarda tekrardan görüşmek üzere tek tercihimiz Tatilegel.com
mehmet Ç
24.09.2023
Tatilegel.com
Kapadokya erciyes turuna gittik kız arkadaşımla. İlgi alakadan çok memnun kaldık. Her yeri gezdik her şeye zamanımız da vardı. 1 günde ne kadar gezilir demeyin tatilegel için hiç bir şey zor değildir :))Not : rehberimiz Batuhan bey e çok teşekkür ederiz.
aHmet
22.09.2023
Tatilegel.com
Sabah kahvalti hariç Konuşulan neyse herşey daha ötesinde.Kahvaltida şu şekilde cafeye gittik ama her masa 4 kişi ve tanımadığımız insanlar haliyle yerken çekiniyor insan bı kusur oydu sonuçta bı kahvaltı parasını ayrı veriyoz.ayrı masalar daha iyi olur okuyan yetkili varsa düzenleme çok iyi olur genel olarak ortak düşünce bu yöndeydi Turdan B***** bey varsa 10 numara zaman geçiyor,diğer arkadaşlara ayıp olmasın onlarla denk gelmedik daha.Guvenilir ve çok keyif alicaginiz dolu dolu bı tatil olur.Baskasini araştırmaniza gerek bile yok.#Tesekkurler #Tatilegel
Ufuk Sakallı
08.09.2023
Tatilegel.com
İki günlük kapatokya ve Erciyes turuna katıldım. Çok keyifliydi. İyi ki gelmişim dedim. Rehberimiz Batuhan ve kaptanımız Özkan abimiz oldukça ilgililerdi. Çok teşekkürler ediyoruz
kumsal kumsal
Tatilegel.com
Kızımla beraber katıldığımız sömestr tatilini güzelleştiren2 günlük Kapadokya, Erciyes turu çok güzeldi Özellikle Rehberimiz Batuhan Bey'e ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederiz.
Mahmut Harmancı
Tatilegel.com
27 Aralık Batum turuna katıldık otobüsün arka tarafından buz gibi hava giriyordu ve bunu söyledik bize söylenen -10 da gidiyoruz normal denildi sonra kontrol ettiklerinde haklı olduğumuzu söylediler biz sanki kendilerine yalan söylüyoruz..sadece otobüs şoförümüz Hüseyin dayıdan memnun kaldık diğer şoför çok acemi otobüsü yolda tutamıyor virajlara çok sert bi şekilde giriyor tamamen şoförlükle alakası yok canınızı yolda bulmadıysanız başka turları tercih edin..