Circular Car Hire Trabzon Pelitli, 61000 Ortahisar/Trabzon

Mustafa Nas
16.10.2023
Circular Car Hire Trabzon
Şirket tamamiyle milleti dolandirmaya yönelik kurulmuş bir şirket
selçuk akkaya
09.10.2023
Circular Car Hire Trabzon
8 Temmuz 2021 tarihinde Rentalcars üzerinden 2 günlük otomatik vites Dacia Duster kiraladım. Bir gün önceden teyit etmek için telefon ile aradım. Telefondaki görevli şahıs kendi sisteminden Findeks skorumu sorguladı ve 1500 altında olduğunu, bu nedenle aracı kiralayamayacağımı söyledi. Bunun üzerine ben, bu firmaya güvenmediğim için, kendim findeks skorumu sorguladım ve 1700'ün üstünde olduğunu öğrendim. Bunun üzerine tekrar telefonla aradım ancak onlar rezervasyonumu iptal ettiklerini ve aracı başkasına kiraladıklarını söylediler. Yalan beyanla skorumu düşük göstererek, aracı muhtemelen daha uzun süre kiralayacak başka bir müşteriye kiraladılar. Bu firmanın hiç bir ifadesine güvenmeyin ve mutlaka kendiniz sorgulayın. 1 puan verdim ama bence bunu bile haketmeyen firma.
Fahriye Kaymaz
15.09.2023
Circular Car Hire Trabzon
Dikkat dikkat dikkat !!!!!!!Kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi vermeyin !!!Biz araba kiraladık ayriyeten kaskosu da yaptık araba hasar gördü ve hasarın bütün masrafını kredi kartımızdan çektiler, bize haber vermeden. Neden böyle yaptıklarını sorduk sürücü hatası olduğunu söylediler. Kaza nasıl olur?Gökten deve düşmez,Tabii ki sürücü hatası olduğu zaman bir kaza meydana gelir.Ben vatandaşlık görevimi böylelikle yapmış oldum ve sizi uyarıyorum. Ayriyeten savcılığa başvurumuzu yaptık.
murat alp
31.08.2023
Circular Car Hire Trabzon
Bir kez buradan araç kiraladık aracımız ağrıza yaptı Rize’de kaldık araç yeni ve tertemizdi 1 saat içerisinde şirket yetkilileri bize ulaştılar yeni bir araç verip yolumuza devam etmemizi sağladılar para talep etmediler son derece Güler yüzlü nazik insanlar yine gidersem yine onlardan kiralarım yerleride havalimanın hemen yanında havalimanına giden yolcu salonunun önüne kadar bıraktılar valizlerimize yardım ettiler.teşekkürler...kredi kartı provizyon var alıyorlar iadesinde bir sıkıntı yaşamadık.
Rabia Önal
12.08.2023
Circular Car Hire Trabzon
Biz arabayı internetten kiraladık,uçuş numaramizi verdik ve gelip bizi karşıladilar havalimanindan, zaten yerleri çok yakınmış. Verdikleri araba tertemizdi,kendileri de hem güleryüzlü hem kibarlar. Fiyatları da uygundu. Ama günlük 300 km sınırı varmış ve gezmek için gittiyseniz ve gezeceğiniz yerlerin arası en az 50-60 km ise az geliyor. Iki yerden vazgeçmek zorunda kaldık çnkü km yetmiyordu. Ve başka bir problem şuydu, biz arabayi aldık daha 15 km gittik yakıtta bir diş düştü, (fotografı var)neyse 80 100 km daha gittik fulledik, ve bir diş 110 km sonra düştü. Bizim tahminimiz bizden öncekiler vermeden 80 km önce falan fullediler ve sonuçta teslim alınırken dişlere bakılıyor, bu firma da tamam deyip teslim aldı ve bize verdiler. Biz bunu teslim ederken söyledik dedik bizim aracı aldığımız km belli tek dişin düştüğü km belli fullediğimiz km belli, duster 100 km de 100 lira mazot yakmış olabilir mi Allah aşkına. Dediler ki ona birşey yapamıyoruz, sizden önceki müsteri kaynaklı olabilir. Onun dışında bir sıkıntı yaşamadık. Ama ben bir daha burdan araba kiralamam. Giderim avisten kiralarim, başta fazla veririm ama böyle mazot problemiydi falan filan şeylerle uğraşmam.
mrym gcgl
07.08.2023
Circular Car Hire Trabzon
Kaliteli hizmetin tek adresi. Özellikle Emrah beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkürler
Emre onur Münas
Circular Car Hire Trabzon
trabzon da sayılı firmalardan bitanesi sorunsuz araba kiralamak istiyorsanız hiç düşünmeden tavsiye edebilirim. ayrıca emrah beyede ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim
Semra Nezir
11.07.2023
Circular Car Hire Trabzon
Kaliteli bir hizmet aldık. Her aradığımızda yardımcı olunuyor. Danışanımız Emrah beye çok teşekkürler bizi hep iyi karşılıyor ve ağırlıyor