Bpoint Burger&Shoarma Bozburun, 72. Sk. No:15, 48700 Marmaris/Muğla

Alper Dogan Kocabaş
03.10.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Yemekleri lezzetli FAKAT menüde fiyat bilgisi bulunmuyor ve maalesef kasada şokla karşılaşıyorsunuz
pedigri ci
30.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Türkiye'nin her yerinde yemek ve tadım yaptım.. FAKAT bu burger ve shoarma usulü dürüm beni benden aldı arkadaşlar.. sosları mükemmel.. bozburuna geldiğinizde mutlaka yemenizi tavsiye ediyorum.. sahalardan beni bilen bilir.. ısrrarla tavsiye..sonra beni aramayın.
Dr. Hüseyin ŞAHİN
25.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Haritadaki konumu caminin yanında fakat gerçek mekan sahilde bir tekne, adı B Point. B Barış beyin isminden geliyormuş. Kendisi çok neşeli, enerjisi yüksek bir insan. Tekne kafe konseptini yeni ortaya çıkarmış. Teknede başka yerde bulamayacağınız orjinal lezzetler sunuyor. Ayrı teknede konaklamak isteyenler için master kabin mevcut.Tavuk special ve hamburger harikaydı. Mutlaka denemenizi öneririm.Bozburun’a tekrar gelirsek buraya tekrar geleceğiz.Its location on the map is next to the mosque, but the actual venue is a boat on the beach, it's called B Point. B comes from the name of the Mr Barış. He is a very joyful, high energy person. He has just revealed the concept of the boat cafe. He offers original flavors on the boat that you cannot find anywhere else. There is a master cabin for those who want to stay for night.Chicken special and hamburger were great. I definitely recommend you to try it.If we come to Bozburun again, we will come here again.
Savaş Akkoç
17.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Yediğimiz en kotu dönerdi hatta yiyemedik Allah affetsin çöpe attik dönerin içine mor lahana konduğunu ilk defa gördük ve fiyat aşırı pahalı bodrum bunun yanında sudan ucuz kalir
Rumpleteazer Y
12.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Muthis tatlar, muthis lezzetler. Biz de fotograf cekemedik bir anda yiyip bitirdik ama buraya yazmadan duramadim yediklerimiz cok enfesti, simdilik sadece burgeri ve shoarma durumu tattik. Yarin yine gelip diger tatlari deneyecegiz. Burada boyle tatlarin oldugunu ogrendikten sonra adresimiz hep burasi olacak.
Solo Ajans
06.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Bozburun da shoarma keyfi.. Hollanda da çok meşhurdur.. tekneden indikten sonra bizim için güzel bi keşif oldu.. şu anda keyfini çıkartıyoruz ;)
meltem erdoğmuş
01.09.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Çok nezih bir ortam, porsyonlar bol ve göze hitp ediyor, lezzet olarak enfes, özellikle patates ile gelen sos bir harika, işlermecisi Barış bey çok kibar bir beyfendi ve çok ilgili, müşteri memnuniyeti önceliği, fiyat ikinci planda, bizleri çok güzel ağırladırlar kendisine çok teşekkür ederiz, bozburuna yolu düşen gezginlerin uğramasını şiddetle tavsiye ederim.
Tiyatro Kutusu
31.08.2023
Bpoint Burger&Shoarma
Çok hoş bir mekan.. burger yemek hiç bu kadar keyifli olmamıştı.. çıkın çıkın gelin :))) fiyatlarida diğer yerlere göre çok Uygun .. Not : yorumumu yemeğimi yedikten sonra yapabildim.. çünkü o arada lezzetinden başım dönüyordu :))
Esra Yilmaz
Bpoint Burger&Shoarma
2021 yılında caminin hemen yanında bulunan konumundan liman bölgesine taşınmış.. Geçen sene makul olan fiyatlar mekanın değişmesi ile oldukça artmış. Yemeklerin lezzeti fena güzel ancak söz konusu fiyat eder mi düşündürücü?