Bienya Tur - Van Gezi Kulübü Şerefiye, Selimoğlu Ofis, Turizm Sk. Kat:2 No:4, 65000 İpekyolu/Van

Bienya Tur – Tatil keyfiniz, yaşam enerjiniz! |

Şerefiye, Selimoğlu Ofis, Turizm Sk. Kat:2 No:4, 65000 İpekyolu/Van

İncinur Ergin
08.10.2023
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
Doğubayazıt turumuzu bu firmayla yaptık ve çok memnun kaldık.Rehberimiz Ece hanım ve diğer çalışanlar güleryüzlü ve ilgiliydi. Teşekkür ederiz.
Abdullah Kayhan
12.08.2023
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
Balayı tatilimizi Bienya Tur'dan aldık sağ olsunlar tatilimiz boyunca ilgilendiler. Çok teşekkür ederiz. Tatil düşünenlere şiddetle tavsiye ederim. Yalnız satış ofisine gitmeniz gerekiyor işlemler yüz yüze yapılıyor. Ofisinizde çok tatlı ve sıcak :)
Sema Özcan
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
Günübirlik Diyarbakır gezisine gittik ne şöföründen ne arabasından ne rehberinden ne de araç sorumlusundan memnun kaldık. 36 kişiyi okul servisi gibi bir arabaya yerleştirmişler, koltuk aralarına bacaklarımız bile sığmıyordu. Arabadan sarsıla sarsıla gezemeyecek hale geldik. Rehber desen ne gezdirmeyi becerebildi ne de anlatmayı. Araç sorumlusu desen daha kendinden haberi yok araç sorumlusu olmuş üstüne bir de.Tur eziyete dönüştü. İlk ve son deneyimimdi,Allahtan günübirlik geziydi yoksa otogardan otobüse biner geri dönerdik öyle bir rezaletti. Yoğunluktan dolayı böyle diyorlar bir de kendilerini savunmak adına,yoğunluk varsa planlayamıyorsan yapma o zaman gezi falan kimseyi mağdur etmeye hakkınız yok.
elisa mophu
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
1 yıldızı bile hak etmiyor. Rehber ece hanım çok laubali ve hiçbir şey bilmiyor. Müzelerdeki tabelaları okusanız daha çok bilgi sahibi olursunuz. Parasını kesinlikle haketmeyen bir firma.
fatma sarıcalar
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
Bienya tur ile birçok geziye katıldım. Katıldığım turlarda hem rehberden (Mesut Bey) hem de diğer açılardan memnun kalmıştım. Dün de Nahçıvan gezisi için bienya turu seçtim. Ama rehber ve diğer sorumlu arkadaşlar ilgisizdi. Araçta iken sadece gidilen yerin adı ve toplanma saati söylenildi. Toplu olarak bilgilendirme çok az yapıldı. Grup genelde dağınıktı.
Azadiye Fırat
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
Bienya kampa yakın zamanda gittim. Birçok problemle karşılaştım. Yaşadığımız sorunların başında;Siparişlerimiz geç geliyordu, yiyecek içecek fiyatları çok yüksek ve ortak kullanım alanları hiç hijyenik değildi. Sorunları dile getirirken de telafisi yapılmadı aksine yetkili arkadaşlar sorunlara kayıtsız kaldı. Kesinlikle kimseye önermiyorum..!
Emircan Albaylı
Bienya Tur - Van Gezi Kulübü
İlk defa bir tura katıldım.Ofise ilk girdiğiniz andan turun bitimine kadar geçen sürede gayet profesyonel ve güler yüzlü bir ekip sizinle her anlamda ilgileniyorlar.Turlara tereddüt etmeden ailenizle veya arkadaşlarınızla gönül rahatlığıyla katılabilirsiniz.Umarım yolumuz diğer turlarda da kesişir.