Ciğerci Yener Usta Seferpaşa, Derekenarı Cd, 27400 Şahinbey/Gaziantep

Mehmet Bayraktar
21.10.2023
Ciğerci Yener Usta
Sabah kahvaltısi için Ciğerci Yener ustayı tarif ettik. Ustamız bize hazırlamış olduğu özel aparatifler ardından lezzetine az rastalayacagimiz ciğeri dil alti ikramları ile beraber sunmaları mükemmel bir lezzeti ortaya çıkarmasına sebep oldu.Fiyat konusunda gayet başarılı oldukları söylenebilir. Sabah başladığımız deneyimimizi akşam yine ciğerci yener usta ile sonlandirdigimizi belirtmek isterim.
i. halil çetinkaya
06.10.2023
Ciğerci Yener Usta
Antep’e iner inmez ilk ziyaret ettiğim yerdir. Muhteşem lezzet, her müşteriye ayrı ve güzel ozen gösteriliyor ve temizlik titizlik konusu olabildiğince üst seviye. Duman rahatsız edebilir belki ama ciğer yiyin geçer :)
Tufan Çiçek
27.09.2023
Ciğerci Yener Usta
Böyle bir şey yok harika. Hiç düşünmeden gidin. Etin o sahaneligi... Lokum gibi. Ne oyle fazla piştiği için kurumuş ne de az pismesinden dolayı cignetmiyor kendisini. Mezeler de gayet güzel.
Huseyin Koray
24.09.2023
Ciğerci Yener Usta
Turistik bir gezi için gittiğimiz Antep'te nerede ne yeriz diye ufak bir araştırma yaptıktan ve bir kaç esnafa sorduktan sonra soluğu ciğerci yener üstada bulduk.Önden gelen ücretsiz atistirmalik ve mezelerle zaten karnınız doyuyor. Dışarda etlerin teşhir edildiği bir et dolabı var ordan yemeğinizi seçebiliyorsunuz.Lezzet noktasına gelince ben ömrümde hayatımda hep c bu kadar çok lezzetli bir et yemedim. Hem sunum hemde lezzet bakımından on numara beş yıldız.Antep'e yolu düşecek oanksr buraya uğramadan dönmesin. Herkese şiddetle tavsiye ederim
İhsan Kalayci
17.09.2023
Ciğerci Yener Usta
Bir insan nereye giderse gitsin yiyeceği yemekle karnı doyar ama önemli olan iyi bir hizmet ve güler yüzlü bir işletmeci olabilmektir.Biz daha önce ailece nusrette de yemek yemek yemiş orda nusretin kendisini de görmüştük kendisi sadece ünlülerle ilgilenmeyi tercih ettiği ve için zahmet efiote bizim madaya gelip bize hoşgeldiniz demeye bile tenezzül etmedi. İki işletme arasındaki en büyük fark nusretin suratsız olmasi yener ustanın tek tek bütün masaları gezip his geldiniz diyip bir arzunuz bir isteginiz var mı beğenip beğenmediğimizi sormasiydi.10 gün boyunca Antep'te en az 7 8 defa oraya yemek yemeye gittim yediğim her yemeğin ap ayrı bir lezzeti vatdi.İşim gereği dünyanın her yerini gezdim ama yener usta kadar içten samimi ve güler yüzlü bir işletmeci daha görmedim. Teşekkürler Yener ustam. Gülen o güzelim yüzün hiç bir zaman solmasın.
Bahattin
09.09.2023
Ciğerci Yener Usta
ailece gittik çok memnun kaldık çalışanlar çok saygılıydı. ilgi alaka çok iyiydi yemeklerin lezzetin antebin şanına yakışacak kadar çok iyiydi. fiyatları gayet uygundu. herkese şiddetle tavsiye ederim
Cagdas İnaltay
03.09.2023
Ciğerci Yener Usta
Daha çok Antep yerel halkının tercih ettiği fiyat performans açısından çok iyi bir yer. Birçok imam Çağdaş gibi marka mekandan çok daha iyi ve fiyatlar çok çok iyi. Garsona bıraktık sipariş isini anormal bir şey geldi yiyemeyecegimizi zannettik ama bitti. Gelen garniturlerde çok kaliteliydi.
Sdka Ercskn
13.08.2023
Ciğerci Yener Usta
Lezzet olarak güzeldi ama fiyatları kale altina göre fazla uçuktu 5 kişi porsiyon kebap istedik 1000 TL hesap ödedik yanında getirdikleri ikramlar çok az ve yetersizdi birdaha tercih edermiyimm hayır etmem