ANADOLU GEZİ FIRSATLARI Nokta Turizm, Sarıcıoğlu Mahallesi Sarıcıoğlu Sokak Çınarlar İş Merkezi, No 8/2, 44100 MERKEZ/Malatya

• Salı24 saat açık

Başak Göğer
13.10.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Kader hanım aynı ekiple yola çıktık kendi aranızda kaynaşıp kurduğunuz misafirlerle tur acentesine ve diğer misafirlere kendi istediklerinizi yaptırmak istediniz. Biz diğer misafirlerin de tadını kaçırdınız. Hoşgörülü ve sağduyulu olmayı bu yaştan sonra öğrenmeniz biraz imkansız gibi ama denerseniz sevinirim. Buradan bize kendisi eşlik ettiği için Melih beye teşekkürlerimi iletiyorum. Huzurumuzu kaçıran misafirlerimize rağmen yine de turumuzu planlanıldığı gibi tamamladık ekstra canlı müzik için de tekrar teşekkürler ekibin uyumsuzluğu yüzünden belirlenen saatten erken çıkmış olsak da yola çok güzel bir seyahatti. Güvenle katılım sağlayabilirsiniz..
nebahat sude yiğit
04.09.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Arkadaşlarım ile katılmış olduğum turdan çok memnun kaldım. İlgi alaka olsun kaldığımız oteller olsun her şey mükemmeldi . Canlı müzik de turumuza renk kattı. Her şey için teşekkür ederiz
Mert Mengüş
23.08.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Şuan bu turda yolucluk yapmaktayım kesinlikle tavsiye etmiyorum dediklerinin hic birini gerçekleştirmeyip sadece parayı alma derdindeler hayatımdaki en kötü bayramı geçiriyom sizler sayesinde tşk ederim sağolun
Feti Doğan
09.08.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Kötü yorum yapan kendi kötülüğünü yansıtır biz Tunceli halkı olarak katıldığımız tüm gezilerimiz de Anadolu gezi fırsatlarıni tercih ediyoruz sonsuz hizmet Güleryüz ve firma sahibinin yakın ilgisi hep varın olun
Yaren Akkılıç
07.08.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Daha önce birçok turu deneyimlemiştim ama Melih beyin ilgisi gerçekten harikaydı. Kaldığımız oteller, rehberlik hizmeti, güler yüz, sınırsız eğlencesi çok iyiydi. Bir yere giderken mutlaka anadolu gezi fırsatlarını değerlendirmelisiniz. yolunuz daima açık olsun her şeyi içimize sine sine yaptırıp bizi kendi ailenizden gördüğünüz için çok teşekkürler.
Yaren Gedik
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Hemen hemen bütün tur şirketleri ile yol deneyimim oldu. İlk defa bu kadar ilgili bir tur şirketi ile gittim .her şeyden çok memnun kaldık. Otel odalarımız, hizmet , gezi alanları her şeyiyle memnun kaldık.Canli müzik eğlencemiz de turumuza renk kattı. Bundan sonra hangi tur ile çıkacağımız belli.Her şey için teşekkürler Anadolu GeziCok güzel bir Karadeniz turu olduu.....
Kader Telçeken
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
O kadar tur firmasıyla geziye çıktım böyle bir rezillik görmedim sözde rehber ona itaat etmenizi istiyor. Asla kendi fikirlenizin bir önemi yok üstüne üstlük alenen bir daha gelmeyin dedi zaten bunu demeseydi ömrümüzün sonuna kadar her yere onunla giderdik. Tercih etmeyin arkadaşlar her şey sıkıntı.
BURCU MADEN5
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
Yolu bilmeyen bir şoför ve rehber ile nasıl gittiğimizi siz düşünün. Urfa'ya 7 saatte gittik başımın ağrısından Gezi'den de birşey anlamadım hatta anlamadık bütün arkadaşlar benimle aynı fikirdelerdi.Birdaha asla bu turla bir yere gitmeyi düşünmüyorum. Pişmanlık ötesi...
S. G.
10.07.2023
ANADOLU GEZİ FIRSATLARI
çok araştırıp buradaki yorumlara bakarak tercih ettiğim bir turdu.Tamamen objektif fikirlerimi yazıyorum gitmek isteyenler için yardımcı olsun diye. Öncelikle koltuk seçimi konusunda ilk anda bir sorun yaşandı maalesef bize mesajla bildirilen yerin çok tersi bir yerdi bunu söylediğim kişiyle mesajlaştığım kişi aynı olmasına rağmen mesajlaştığınız kişiyi arayın dedi sonradan kendisi olduğunu öğrendim. Araç içinde sigara içimine izin veriliyor bu ayrı bir sıkıntı oldu maalesef. Bence insanların hassasiyetlerine sağlık durumlarına saygı duyulması lazım. Dönüş yolunda bu sigara içme mevzusu maalesef cafeterya tarzında sohbete döndü. İnsanların ikili ilişkileri bizi ilgilendirmiyor ama bir tur şirketi için amatör bir davranış. Özellikle diğer yolculardan bir kaçı ön koltuğu boşken istedi ve kimseye müsade edilmeyip sadece bir gruba insiyatif tanındı neticede hepimiz paramızla geliyoruz hoş olmadı bu da. Bu konuların dışında vaad edilen her yere götürüldü yetkili kişiler çok iyi insanlardı neredeyse tek tek herkesle ilgilenildi insanlar her yeri görsün diye çaba sarfettiler ki hatta bir ara çok gezmekten yolcular artık otele dönelim dediler. Dönüş yolundaki ayrıntılar dışında turun düzeni rehberin eşliği bilgisi şoför ve yetkili kişinin saygısı çok iyiydi. Hatta programda yazmayan yer bile gezdirildi. Tercih sizlerin.