Hadi Baba Kukla Kebap Sakarya, Kestane Cd. no:43, 06080 Altındağ/Ankara

Hadi Baba Kukla Kebap Sakarya, Kestane Cd. no:43, 06080 Altındağ/Ankara

Hadi Baba Kukla Kebap | 1958 yılında kukla sanatçısı Hadi Poyrazoğlu tarafından kurulan Kukla Kebap, geçmişten günümüze geleneksel lezzet ve sanatı bir araya getirerek sizlere Hadi Poyrazoğlu'nun çocukları tarafından Hadi Baba Kukla Kebap ismiyle, Kestane Caddesi No:43 Cebeci/Dörtyolda aynı kalite ve lezzetiyle hizmet etmeye devam etmektedir.

+903123193254
Sakarya, Kestane Cd. no:43, 06080 Altındağ/Ankara

• Arabaya servis

Selcan
03.10.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
Fiyatlar menüdeki gibi. İskenderi fena değildi, ama daha lezzetli iskenderler yemiştim, yanında bulgur pilavı ve turşu ile servis ediliyor. Yayık ayranın tadını beğenmedim. Yemek sonrası sütlaç yedik, kesinlikle tavsiye etmiyorum, çok katıydı nişastası fazlaydı sanırım. Mekan çok güzel aile mekanı, biz gittiğimizde kukla gösterimi yapılmadı. Çalışan beyefendiler çok ilgili ve güleryüzlülerdi.
Yasin Çetin
18.09.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
Tarihi bir işletme. İskenderleri ve servisleri gayet güzel. Çocuklar için oyun alanı ve kukla gösterisi var. Sadece bulgur pilavları güzel değildi. Çay ikramları var. Fiyatlar ortalama denebilir. Güzel mekan, gidin ve Kukla kebabını tadın.
fth glr
31.08.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
Bi işletmeyi iyi yapan lezzet artı garsonlarin tavridir. Yani sürekli gittiginiz Bi yerse ilgi alaka güzel ilk defa gidiyorsanız mahkeme duvarı gibi suratlarla karsilasirsiniz. Gittiğime pişman oldum garsonlar birbirinin üzerine atmaktan iş yaptıkları yok. Boşuna paranızı heba etmeyin
Jehat Kutlay
31.08.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
İskender kebabını ısrarla kıyma dönerden yaptıkları için pek tercih etmiyorum. Ancaaakk başta pideleri olmak üzere köfteleri de çeşitli varyasyonları ile inanılmaz lezzetli. Yemek sonrası gelen çay neredeyse restoranlarda ikram edilenlerin en iyilerinden her zaman taze çay ikram ediyorlar ya da bana öyle denk geldi. Finalde söyleyeceklerim ise adına yakışır kukla gösterisi içimizi ısıtıp yüzümüzde tatlı bir tebessüm olmasını sağlıyor.
Ece Yıldız
10.08.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
İftar için gittik, 1 numaralı iftar menüsünü tercih ettik. Yemekleri fena değildi ve fiyatı bi çok mekana kıyasla uygundu ancak iftar saatlerinde ana yemek olarak sadece iskender çıkarıyorlarmış keşke buna ilişkin bilgilendirici bir içerik paylaşsalardı. Çalışanlar yemekten sonra yiyeceğimiz tatlı için ısrarla sütlacı önerdiler, künefe isteyen 2 arkadaşımız için ortaya büyük(!) bir künefe yaptırıp getireceğini söyledi garson bey. Gelen künefenin şimdiye kadar gördüğümüz en küçük künefe olduğunu fark edip sorduğumuzda iftar menüsüne dahil künefe siparişinde 2 kişi için bir künefe getirdiklerini söylediler. Muhtemelen sütlacın fiyatı künefeden daha uygun olduğu için maliyetten kısmak istediler, hiç hoş bir davranış değildi. Hiçbirimiz bir daha gitmeyi düşünmüyoruz.
Engin Demirbaş
31.07.2023
Hadi Baba Kukla Kebap
bu zamana kadar nasıl oldu da gitmemişim. Kukla gösterisi her ne kadar çocuklara hitap etse de, eşim ve ben keyifli bir gün geçirdik. Lezzetler on numara :)
Caner Özdemir
Hadi Baba Kukla Kebap
Ne yazık ki bozdu. Üzülerek söylüyorum. Eski halinden eser yok. Çalışanları da beni üzdü ne yazık ki. Üzüldüm ve yediğimden keyif alamadım. Eskiden hep iskenderlerini severdim.
muhammed sadık erdoğan
Hadi Baba Kukla Kebap
Ankara'nın güzel lokantalarından biri. İskenderi ile ünlü olsa da kahvaltısı çok çok daha iyi.
Sümeyye Çağlayan Kargın
Hadi Baba Kukla Kebap
Çocukluğumdan beri gittiğim kukla kebabın yeri bende çok ayrıdır. Restorasyondan önceki yerine giderdik. Kukla gösterisi sonrası balon ve şeker verirlerdi benim için büyük mutluluktu. Köklü bir işletme hizmetleri, mekan ambiyansı çok güzel lezzete zaten denilecek birşey yok. Her gittiğimizde iskender yiyoruz ama lahmacunlarını denedim oda çok iyiydi. Burda aldığım iskender lezzetini başka hiçbir yerde bulamıyorum. Künefeleri de lezzetli, çay ikramları da var. Benim açımdan tek olumsuz yanları çok erken kapanıyor olması iş çıkışı yetişemiyoruz. Haftasonu gitmek zorunda kalıyoruz.