TCDD Genel Müdürlüğü Hacı Bayram, Hipodrom Cd. No:3, 06050 Altındağ/Ankara

Gezi Zamanı Motovlog
22.09.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
Ankara Gar bir tarihtir. Bulunduğu konum gençlik parkı yanı ve Ulus bölgesi diye geçer. Büyük ferah bir yapıya sahiptir, bekleme salonu ve tren peronları geniş yapıya sahiptir, bekleme salonunda bilet gişeleri ve 2 adet büfe mevcuttur. Her türlü ihtiyacınızı alacağınız doluluktadır. Yine içerisinde berber, wc ve konaklama gibi imkanlar vardır. Gara ulaşım basittir girişi ve çıkışı anayola bakar heryere dolmuş, otobüs, taksi bulunur. Sonradan tren garı içerisinde bağlantılı olarak YHT istasyonuda yapılmıştır.
Hakan ÖZDEN
19.09.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
Şu anda YHT Ankara-İstanbul arası yolculuk yapıyorum. Koltuklar tahta gibi, hiç rahat değil. Oturma alanı çok kısa, koltukların bir an önce elden geçmesi gerekli. Ayrıca otobüslerdeki gibi TV ekranı olması lazım. O kadar zam yapmayı biliyorlar ama hiçbir şekilde yenilik ve gelişim yok.
Gönül Kyl
16.09.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
İzmir'den Izmir'e olmak üzere Kars'a gittim geldim..Trenlerin temizliği konusunda bir kaç şey söylemek istiyorum. ..Mavi tren biraz daha iyi..Ama Doğu Expresi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. ..Yol uzun...Trenlerin ikisi de yeterince temizlenmeden hemen tekrar geri dönüyor...Temiz çarşaf kılıf takıyorlar, ama çevre temizliği yapıldığını tahmin etmiyorum..Çünkü hem elemanlar yorgun,hem çok vagon,hem de zaman ve eleman sayısı, diye düşündüm ..Çok temiz titiz biri değilim ama durumdan ben de rahatsız oldum..Aslında mükemmel coğrafya, mükemmel yol..Tren çok rahatlık. .Üstünde fazla durmadım, seyahatin tadını çıkarmaya baktım. .Ama eve döndüğümde , bir kaç gün sonra , başımda dehşetli kaşınma. .Bir aydır tedavi ile uğraşıyorum. .Ne yazıkki doktor sirke ( bit) buldu..Yaklaşık 100 tl yakın şampuan parası ödedim. .Çünkü etkili şampuan almak zorunda kaldım, devlet ödemiyor onları.. Devletin ödediği şampuan işe yaramadı .Trene binmeye korkar oldum..Daha gideceğim çok yerler var aslında. .( Bir de önlem olarak, ben kendi yastık kılıfımı ayrıca takmıştım. ).Binenleri kontrol etmek mümkün değil tabiiki. .Ama kompartman temizliklerine daha fazla özen gösterilmesi gerekiyor. .Arada ilaçlamaĺı da..Güneş ışığı vurunca etrafın durumu iç açıcı görünmüyor. . ,..Bunu paylaşmak istedim. .Eminim işe yarar.Tren yolculuğu, zamanı olanlar için mükemmel. .Doğanın kucağında gidiliyor. ..
Fatih Yigit
10.09.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
Bugün ilk kez hızlı trene binmek nasip oldu. Ankara Konya Ankara. İstasyonlar süper. Bilet internetten süper. Trene binerken kimlik üzerinden check-in süper. Trenler çok konforlu. 250 km/saat sürat. Hemen hemen bütün yolu bu sürat ile gidiyorsunuz. Konfor harika. Dakikliğine gıpta ile bakılır. Şu kıskanç çekmezler var ya bu hızlı tren değil hızlandırılmış tren diyenler". Sormak lazım
Merve EROL
05.09.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
6 Ağustos saat 23:00 4 Eylül Treni'ne, Kayseri'den 1 buçuk saat rötarlı bindik. Ankara'dan aktarma yapacak olan yolcuların hepsi mağdur oldu. Sürekli yaşanıyormuş bu rötarlar. Madem sürekli yaşanıyor neden saatler ona göre belirlenmiyor? Sabahleyin kafede çay içmek istedik ve ne görelim; biletsiz yolcular!!! Biz para verdik bilet aldık ve biletsiz yolcular yüzünden kafeyi kullanamadık. Tuvaletler ayrı bir rezaletti. Sidik kokusu yayılıyordu her yere. Arada bir çamaşır suyu dökmek çok mu zor?
Murat akçacıoğlu
09.08.2023
TCDD Genel Müdürlüğü
Doğu ekspresi ile Ankara'dan Kars'a geldik. Turistik bir geziydi. 30 saat planlanan yolculuk 36 saat sürdü.Genel olarak temizdi, ancak yemekler kötü.
Yunus Demir
TCDD Genel Müdürlüğü
Bugün Erzincan’dan Ankara’ya dönüş yaparken örtülü kuşetlilerde kapı kitlenmiyor kırıktı ve 2 kişi kaldığımız için 4 kişilik genç aldık ve görevli neden tam almadınız dedi ayrıca son olarak temizlik kötü ve tuvaletler kokuyordu.
Yunus Emre Korkusuz
TCDD Genel Müdürlüğü
Sayın Genel müdürRamazan bayramı 3.günü.Sefer sayısı arttırılmadığı gibi vagon sayısınında normal günler gibi düşünülerek arttırılmaması sonucu insanlarımız İzmir-Eskişehir ana hat treninde saatlerce ayakta seyahat etmişlerdir.İnsanca yaşamak ve insanca seyahat etmek sanırım her insanın hakkıdır.Bayram günü gibi yolcu sayısının artacağının belli olduğu günlerde gerek sefer sayısının gerekse vagon sayısının arttırılmamasının ve insanları saatlerce ayakta yolculuk ettirmenin haklı bir sebebi vardır umarım.Saygılarımla arz ederim.
Naime Öztürk
TCDD Genel Müdürlüğü
Ayın 23'ünde İstanbul-Ankara seferini yapan hızlı trenle geldim. Bireysel olarak hiçbir şeyinden memnun olmadım. Siz de lütfen bireysel olarak Devlet Demiryolları Genel Müdürü olarak değil de normal bir vatandaş gibi yolculuk yapınız. Beğenirseniz bundan sonra biz de devam edelim
Mehmet İspir
TCDD Genel Müdürlüğü
Ben İzmir Aydın arası sürekli gidip geliyorum.Trenlerinizde bozuk camlar var dışarısı görünmüyor ama değişim yok.Camlarda perdenin olmadığı trenler var.Çoo sıcak oluyor.Tuvaletler genelde bozuk.Dört vagonda bir veya iki tuvalet çalışıyor.Bilginize sunulur.