Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları Develi, 20000 Denizli Merkez/Denizli

• Salı24 saat açık

Miraç Öztürk
02.10.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Travertenleri gezmek için karavanımla 2 gece konakladığım yer. Herşey çok güzeldi hemde 200₺.Elektrik-suWifi-buzdolabıWc-banyoÖzel çardak-masa sandalyeLavanta bahçesiMinik hayvanat bahçesiMeyve ağaçlarıÖzel ve büyük yüzme havuzlarıTesis çok temiz. Tek sıkıntı sinekler.İşletme sahibi Ali Bey'e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.
yagmur cengiz
23.09.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Mükemmel bir alan. Tuvaletleri tertemiz, alanda vakit geçirilebilecek çok güzel bank salıncak tarzı şeyler var ve bunların hepsi de gayet temiz. Ailecek ya da arkadaşlarınızla gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz, işletmecisi Ali abi gayet sıcakkanlı bir insan ve elinden geldiğince yardımcı olacağından eminim. Termal havuz da var alanda ve gayet temiz görünüyor o da. Biz ailecek gittik ve çok memnun kaldık.
Betul Düdükçü
22.09.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Kapalı havuzları ve açık havuzu var.Kapalı havuzlarda wc duş ve soyunma kabini var 140, 160, 180 cm boyunda havuzlardan istediğinizi seçebilirsiniz.1 saatlik 150, 2 saat 250, 3 saat 300 tl.Açık havuzlar kişi başı 50 tl ve gün boyu sınırsız. Açık havuzlarda kaydırak mevcut kaydıraklı bölüm 70 cmden başlıyo 150 cm'e kadar, aşağısında 180 cm havuz var. Havuzların hepsi 90cm den başlayıp derinleşiyor.Ayrıca pitnik alanları ücretsiz yiyecek getirip piknik yapabilirsiniz.At çiftliği 1 tur 10 tl olarak hizmet veriyor.Dolmuşla gelecekler için Akköy dolmuşuna garajdan binebilirsiniz yada durağı arayıp yer ayırtıp Ankara yolu üzerinden binebilirsiniz Akköy dolmuşları saat başı kalkıyor. Biz 4 tam 2 öğrenci için 35 tl verdik. Ayrıca pamukkale/karahayıt arabaları gidiyor mu bilmiyorum ama sorabilirsiniz. Wc için içerdekileri tercih edin dışardakiler hijyenik değildi.
Ahmet Çevik
12.09.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Pamukkale gezimiz de iki gün kaldık, çok memnun olduk. Tesisin duş ve WC bölümü yenilenmiş olup daima temizdi. Tesis Ali bey ve ailesi tarafından işletiliyor olup ilgili ve misafirperver ler. Ali bey sağolsun, dolmuş beklemiyelim diye, bizi sabah Pamukkale ye vasıtası ile götürdü. Bu arada tekrar teşekkürler, yolumuz düşer ise, memnuniyetle uğrayacağız.
Hakan Kaplan
27.08.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Güzel bir yer yaz, kış kamp yapabilirsiniz. Kampcılar için elektrik, su, wifi var. Tuvaletler kadın erkek için yeni yapılmış çok temiz. Duş için temiz bir yer var şohbende sıcak su var. 4 gece cadır kampı yaptık. Keyifliydi. Ali abi işletme sorumlusu iyi insan, samimi ve güleryüzlü. Ayrıca köy merkezinde kahvenin karşısında güzel bir tost yapan yer var orayı ve Pamukkale merkezdeki ege restorandan ise mantı yemeyi de unutmayın.
diajeng dedek
23.08.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
aile ile piknik için güzel bir yer. ancak havuza girerken 1 saat sıra beklemek zorundasınız.
Berke Enes Yavuz
15.08.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Ucuz deyip de gitmeyin , leş havuzları var. Kapının önünde 4 kişi parayı ödedik sonra havuza baktık ve hiç beğenmedik çıkmak istedik. Adam hiçbir şey yapmamış olmasına rağmen herkesten 20 şer lira kesti.Havuza hiç girmedik soyunma yerini kullanmadık ki zaten öyle bir yer de yokmuş. Adama nerede soyunalım dediğimizde arkada soyunun erkek adamsınız dedi. Oturduğu yerden 80 Tl kazandı,acaba o parayı harcarken yediği lokma helal midir?Yakınlarında çok daha güz bir yer var , ben oraya gitmenizi tavsiye ederim.
Mehmet AYDOĞDU
15.08.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
İki aile geldik, Karavan ve bungalov odalarda konankladık. İşletmenin konumu çok güzel, Hieropolis Antik kenti Kuzey kapısına çok yakın. Manzarası ve havası müthiş, fiyatları uygun. Karavan bölümünün girişi çok kötü, zor girdik kapısından, kapısıda sürgülü ama çok kötü durumda ve pas içinde. Bungalov odalar ise tamir gerekiyor, bazı pencereleri açılmıyor, tabanı yürürken acayip şekilde gıcırdoyor, özellikle kliması çok kirliydi, açtığımızda içeriye küf kokusu sardı. Gece kabus oldu. Bölgede sivrisinek çok fazla mutlaka geceleri losyon kullanın. Sabah balonların manzarası harika. Umarım bu eleştirilerilere dikkat edilir ve sorunlar çözümlenir.
Mehmet Gundogan
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
Tesadüfen bulduğumuz bir konaklama tesisi fiyat olarak cevredeki her yerden çok daha uygun. Ailecek konaklamak için çok ideal çalışanlar çok iyi kimse kimseye karışmıyor alan çok büyük havuzdan çocukları çıkaramadık hava balonları da izlemek için yakın biz çok memnun kaldık tesise teşekkür ederiz...
Buse Duran
13.07.2023
Ceylanpınarı Dinlenme Tesisleri Termal Sulu Aile Havuzları
4 gece kamp yaptık ve gerçekten çok memnun kaldık. Çok büyük ve yemyeşil bir yer. Her yere yakın ve fiyatları çok uygundu. Elektrik var, kalabileceğiniz korunaklı çardakları var ve sahibi Ali Bey çok tatlı biri. Biz çok memnun kaldık. Gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz.