İnceden Meyhane Akyaka, Akyaka Mah 11 /B, Karanfil Sk., 48650 Ula/Muğla

Tamer Koc
08.10.2023
İnceden Meyhane
Mutfak kısmı lezzetsiz ve özensizdi, çalışanlar ilgisiz ve bilgisizlerdi, siparişler unutuldu servis açılmadı.. hadi yazlık mekan olur dedik, bir de masa altlarında hamam böceği gezdiğini görünce daha da midem kaldırmadı. Gitmeyin, Önermiyorum.
samet özer
03.09.2023
İnceden Meyhane
Yılbaşı için 8 kişilik ekiple gittik. Kendileri alakart olduğunu, yılbaşı menüsü olmadığını söylediler. Meze dolabından 4 kişi meze bakarken de, biz zaten kavun ve peynir getireceğiz dediler. Sobada kestaneleri gören arkadaşım, bize de kestane verecek misiniz diye takıldı. Sonra hesap geldi. 8-9 tane kestane koydukları tabağa 90 lira yazmışlar ve biz istemeden 5 tabak kestane, biz istemeden kavun ve peynir getirdiler, peynir ve kavuna 720 TL yazmışlar 8 kişi için, size sormadan getirdikleri ve ikram olduklarını iddia ettikleri ürünler için para isteyen bir mekanlar, berbat bir işletmeci.
Halit Seyfullah
28.08.2023
İnceden Meyhane
Eşimle geldimizle çok memnun kaldık calisanlar ve hizmetleri çok güzel ve özellikle ahtopot lokum bayıldık şirin tatlı bir küçük mekan çok memnun kaldık birkez daha burdan mekan calisanlarina ve sahibine teşekkür ederim.
Sevgi Dilber
30.07.2023
İnceden Meyhane
Kalabalık bir grup olarak gittiğimiz keyifli bir akşamın sonunda işletmecilerin tavrı dolayısıyla mekandan canımız sıkılarak ayrıldık. Bizim siparişimiz olmadan, ikram olarak masaya getirildiğini düşündüğümüz ürünlerin adisyona yüksek fiyatlarla yazıldığını görünce itirazımızı belirttik ancak işletmeciler oldukça kaba ve üstten bir üslupla karşılık verdiler. Akyaka'da çok daha güzel ve güleryüzlü hizmet alabileceğiniz yerler var. O yüzden burayı kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Ozgur Ayduk
İnceden Meyhane
Yeni yıla eğlenerek girelim istedik hüsranla bitti.Meze dolabından seçim yaparken bizle ilgilenen beyefendi Ben zaten kavun peynir getireceğim." dedi. Mezeleri hazırlayan hanımefendinin tavrı ise son derece rahatsız ediciydi. Hesap öderken adisyonda kişi başı 90 TL kavun ve peynir için para yazıldığını gördük. "Zaten" getirilen bir şey ikramdır ve ikramdan para alınmaz. "Meyhane kültürünü bilmiyorsunuz." diyen hanımefendiye de bunu hatırlatmış olayım. "Ben getirmek zorundayım." diyen beyefendiye de "Neden getirmek zorundasınız biz sipariş vermeden kalamar getirdiniz mi?" diye sorduğumda aynı hanımefendi "Ona bakarsak pos makinesi de sormadınız." dedi. Sormadık zira herkes cebinde bin liralar taşımıyor.Bir de kestane konusu var ki insanın cidden kanına dokunuyor. Bugün en kaliteli kestanenin kilosu 70-80 TL. %200 karla bile satılsa kilosu 240 TL yapar
Araz Ky
İnceden Meyhane
Eşimle küçük bir akyaka ya kaçamak yaptık ve bu küçük güzel restorant bulduk iki gecedir yemeklerimizi burda yiyoruz çalışanlar çok güzel ve hizmet üst düzey mükemmel yemekler ise 10 numara balık simit , karides güveç, çok güzel mezeler hakkında birşey söylemek istemem gittiniz zaman gördünüz de çeşit ve tazelik fark ediceksiniz ve topik tavsiye ederim mezeler de müzikler çok güzel kesinlikle denemenizi tavsiye ederim ben burdan da çalışanlar ve işletme sahibine çok teşekkür ederim . YENI DÜNYA AŞK ILE BAŞLIYACAK.
züleyha aygün
İnceden Meyhane
Dun gece 20 ilk rakiya 420tl 2 dilim beyaz peynire 120tl yazan aşırı fiyatları yüksek olan bir işletme hesabi gördüğümde şok oldum. Kordon restaurantta gündüz 20lik rakiya 260tl oderken inceden meyhanesinde 420tl güzel kazikliyorlar.
nazım oguz serefli
17.07.2023
İnceden Meyhane
Kesinlikle Akyaka da diğer esnafların arasından sıyrılıyor. Hizmeti, mezeleri atmosferi laf söylemeye mahal bırakmayacak kadar iyi. Sahil de olsa tadından yenmeyecek bi yer. Fiyatlar evet Bi tık yüksek ama o sebeple rahatça oturup muhabbetinizi yapabiliyorsunuz ki bence kaliteye değer...