Simlarda Country Club Ayvalık Murateli, Shell Benzin İstasyonu, Karşısı, 10400 Ayvalık/Balıkesir

Simlarda Country Club Ayvalık

Simlarda Country Club Ayvalık - Tatil Çiftliği | Simlarda Country Club çiftliğimizde organik kahvaltı, eşsiz çiftlik üretimi lezzetler, 44 dönüm arazide kurulu 13 farklı villada konaklama imkanı, çocuk oyun parkı, açık yüzme havuzu ve binicilik imkanlarıyla unutulmaz bir tatil geçirmenizi sağlıyoruz.

Murateli, Shell Benzin İstasyonu, Karşısı, 10400 Ayvalık/Balıkesir

Ufuk Doğan
19.10.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Oldukça bakımsız kalmış bir tesis. Yolları bozuk. Etrafı çorak arazi, alan içerisi sarı toprak ve taş kaldırımlarla kaplanmış. Çim yok. Odalar oldukça pis ve bakımsız. Lüx villa olarak belirttikleri yeri 2 gece tutmuştuk, bir gecesini iptal ettik. Bırakın lüx villayı standardla bile alakası yok geceliğine 1500 lira ödedim. Bir gece bile konaklamak çok zordu, yaşam mücadelesi verdik desem yeridir. Hayatımda bir çok kamp alanı ve bungalow ev konseptli bakir yerlerde kaldım, bu kadar bakımsız ve pis bir yerde kalmadım. Tesis de odalar da pis ve bakımsız. Ailecek kaldığımız bu kara gecenin bitmesini bekledik. Etrafta çok pis bir koku var, nefes alabilmek neredeyse imkansız. Bir zamandan sonra burnunuz koku almamaya başlıyor. Havuz bakımsız. Çocuk oyun alanında bir tane bile düzgün çalışan bir şey yok. Personel bezgin ve mutsuz. Emin olun tesis burada yazdıklarımdan da kötü. Tek hoşuma giden şey kızımı Midilliye bindirmiş olmaktı. Check out yaparken burada yazdığım ve yazmadığım tüm şikayetlerimi oranın işletmecisi olduğunu belirten hanım efendiye ilettim. Tüm söylediklerimi “bunları ilk kez sizden duyuyorum hiç böyle şikayet eden olmamıştı” sözleriyle yanıtlamakla yetindi. Halbuki buraya bırakılan yorumların çoğu bizim şikayetlerimizle aynı. Demekki hiç bir geri bildirimi dikkate almayan bir yönetim var.. Odaların duvarları ve perdelerin üzeri öldürülmüş sinek ve böceklerle dolu olması için ise bir afedersiniz bile demedi. Buraya bırakılan yorumları önceden okusaydım buraya asla gelmezdim. Tam anlamıyla hayal kırıklığı asla tavsiye etmiyorum.
Resul Yalcin
14.10.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Kafa dinlemek isteyenler ve doğa içinde tatil yapmak isteyenler için ideal bir otel hareketlilik istediğnizde ulaşabileceğiniz mekanlar çok yakın. kahvaltı organik ve sunumlar harika personel ilgili ve güleryüzlü, odalar gayet temiz. Tatil için devamlı gelmeyi isteyeceğimiz bir mekan tavsiye ediyoruz. Ayrıca otelin Sarımsaklıda ki diğer tesisinin plaj ve havuz imkanlarını da kullanmak iyi bir avantaj oldu bizim için. Güzel bir tatil yaptık, teşekkürler.
Can Settarhan
14.09.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Kapıda ev sahibi gibi karşılanmak ve sıcaklık çok güzel. Tesis tam kafa dinlemek. Tüm aile gruplarına çocuklara ve büyük ebeveynlere uygun. Herkese göre birşeyler var. Kahvaltı yapacağınız mekan bile yeter. En önemlisi sessiz ve sakin olması. Mutlaka tavsiye ederim. Bu arada fiyatlar çok uygun...
Pamir KIZILTUG
02.09.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Tesisi beğendik. Ana yola yakın. Ulaşımı kolay. Girişte oldukça yardımcı oldular. Biz altı yaşında çocuğumuz için gittik. Girişte bize çocuğumuzla birlikte çocuk havuzunda yanında bulunabileceğimizi yalnız oradaki çocuk aletlerini kullanmamamız gerektiğini söylediler. Eğer havuza girmek istiyorsanız ayrıca yetişkin havuzu için ödeme yapmalısınız dediler. Çocukla birlikte çocuk havuzuna girebilirsiniz dediler. Biz de çocuk için geldiğimizden yetişkin havuzu için ödeme yapmadık.Çocuğumuzu deniz bisikletine bindirmek için havuza girdiğimizde ve bizi çağırdığı için anne ve baba olarak suya girdik. O sırada sarı saçlı, kasketli ve saygısız bir hanımefendi yanımıza gelerek burası sizin keyfi kullanımınız için değil çıkmazsanız sizi dışarıya almak zorunda kalırım şeklinde kaba bir konuşma yaptı. Havuzda kalış süremiz en fazla 10 dakikadır.Bu kabalığın bu güzel işletmeye yakışmadığı düşüncesindeyiz.Diğer tüm çalışanlar harika ilgililer de bunun için ayrıca teşekkür ederiz. Ben bu davranış üzerine yemek yemeyi düşünmüyordum ama yedik. Yediklerimiz de güzeldi. Kim olduğunu bilmediğimiz bu hanımefendi iletişim konusunda kendisini biraz daha geliştirir, hitabet konusunda biraz daha dikkatli davranırsa daha iyi bir işletme olacağına eminim.
Elif Şen
01.09.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Çok temiz ve bakımlı bir tesis. Ayvaliga 10 dk mesafede. Odalar tamamen yenilenmis, veranda inanılmaz keyifli. Çalışan arkadaşlar Adan Zye hersey ile ilgilendiler. Havuzunun temiz olması ayrıca bizi mutlu etti. Park yeri mevcut ve bahçe alanı tarım alanına çevrilerek natürel bir güzellik eklenmiş. Kesinlikle gidilir.
Meltem Atalan
31.08.2023
Simlarda Country Club Ayvalık
Genel olarak odaların ve otel içi dekorasyon oldukça iyi. Kahvaltısı efsane. Akşam yemekleri oldukça lezzetli. Denize uzak ama hem Berk otelin imkanından yararlanabilirsiniz, hem de otelin havuzundan yararlanabilirsiniz. Havuzun Biraz daha gelişmesine ihtiyaç var yalnızca. Ya da çevredeki beachleri kullanarak tatili keyifli kılabilirsiniz. Otel için kötü yorumlar yapılmış ama sakinlik, doğayla iç içe, huzur dolu ve keyif alabileceğiz bir yer istiyorsanız kesinlikle tercih edebilirsiniz. Gelen misafirler çiftlik oteli olduğu unutmadan; cırcır böceklerin sesiyle karşılaşabileceklerini ve doğal hayvan kokusu olabileceği bilerek gelmedi. 6 senedir aralıksız tercih ettiğim otel, bundan sonrada tercihim olacak. Sinem Hanım a, Mehmet Bey e ve tüm güleryüzlü çalışan kadınlara teşekkür ederim.
Ilknur Arslan
Simlarda Country Club Ayvalık
29 Ağustos günü sabah kahvaltısı için uğradık. Esasında konaklama amaçlı düşünmüş, sonrasında başka bir otel ayarlamıştık. Yol üzerinde dışarıdan kahvaltıya da gidebileceğimizi öğrenince denemek istedik. Memnun kaldık, serpme kahvaltısı ve hem göze hem de damağa hitap ediyor. Porsiyonlar doyurucu 2 kişilik kahvaltıda ekstra talebimiz olmasına gerek kalmadı, zaten bitiremedik. Emeği geçenlerin eline sağlık. İlerleyen sezonlarda daha da iyi olacağını düşündüğüm, potansiyel bir mekan.
özlem öğen
Simlarda Country Club Ayvalık
İzmir Seferihisar'dan geldik. Orada zaten hep deniz kıyısında olduğumuz için böyle sakin bir tatil yapmak istiyorduk. Simlarda=kafa dinleme diyebiliriz. Tam bir çiftlik hayatı tadında, sakin, huzurlu, sessiz, doğa ile başbaşa bir yer. 1+1 bir villada kalıyoruz. 10 yaşında oğlumuz var. Oğlumuz bile sekinliğine hayran kaldı. Aradığımız sakin hayatı bulduğumuz için çok memnunuz. Odalar tertemiz, ayrı bir ebeveyn odası var. Buzdolabı, tüplü Ocak ve su ısıtıcısı var. Banyolar da odalar da geniş ve ferah. Etrafta gezinen eşşek, at, tavuskuşu, kedi, köpek hepsi insana o kadar alışmış ki asla saldırmıyor aksine kendilerini sevdiriyorlar. Havuzu bence yeterli zaten çok büyük kapasitede olmadığı için kalabalık da olmuyor. Otelin 2 konsept seçeneği var. 1- oda kahvaltı 2- yarım pansiyon yani oda kahvaltı ve akşam yemeği. Akşam yemekleri fix menü şeklinde, oldukça doyurucu ve lezzetli. Açık büfe kaosu sevmediğimiz ve Merkeze biraz uzak olduğu için biz yarım pansiyon tercih ettik. Ama illaki açık büfe istiyorsanız Sarımsaklı da Büyük Berk okul de akşam yemeğinizi yiyebiliyorsunuz. Kahvaltısı 9 -14 arası olduğu için zaten öğlen yemeğine asla ihtiyaç duymuyorsunuz. Çalışanlar saygılı ve ilgili. Özellikle geceleri çok sessiz ve huzurlu. Şehir ışıklarından farkedemediğimiz gökyüzünü doyasıya izledik.Bizden tam not alan bu güzel işletmeye tekrar tekrar geliriz. Gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
Melike Dalyan Özgül
Simlarda Country Club Ayvalık
Kahvaltısı oldukça zengin ve el yapımı ürünler kesinlikle gidilmesi gereken dogayla ic ice bir yer