The GALLIARD Ayazağa, Ayazağa Cendere Cd. 109/C, 34396 Sarıyer/İstanbul

• Sert likör
  • Şarap
  • Bar
  • Alkollü içecekler için indirimli saatler
  • Geç kahvaltı
  • Şömine

chef erocak
05.10.2023
The GALLIARD
Keyifli bir mekan.yemekler gayet lezzetli ve güzel.Servisteki arkadaşlar çok ilgiliydi.Tatlı olarak çilekli çıtır çıtır bir milföy yedik.Tebrik ederim
bengisu demirkol
21.09.2023
The GALLIARD
Söylediğimiz yemeklerden bazıları lezzetliydi ama makarnaları hiç beğenmedik. Mekan ve gelen tabaklar-catallar hijyenik degil. Hizmet kalitesi iyi değil ve tüm bunların yanında asla haketmediği kadar yüksek fiyatlar. Özellikle şarap menüsü gereksiz pahalı, oradan daha iyi yemek yenen ve kaliteli restoranlarda aynı şaraplara neredeyse 400-500 TL daha ucuz. Bir daha asla gitmeyiz
Ali Yılmaz
05.09.2023
The GALLIARD
Daha onceki yorumumdada belirttigim sorunlar aynen devam ediyor karsilama cok hos menu harika mekan guzel ama siparis neden gelmiyor yani 10-15-20 dk hadi artık gelsin yemeklerimiz ayrica madem servis yavas bi minim zeytiyagi iki ekmek prcasi koyulmami masaya yakismiyor bos masada insan bekletmek bunu daha oncede soyledim. Yemekler gelirse yorum yapacagim ve foto cekecegim 19:07 yok gelmiyor yemek 19:10 bekliyoruz full :) , geldiler 19:13 nihayet. Evet salata harikaydi 1 tik az geldi ama kisiden kisiye degisir, tavuk biraz daha sicak olabilirdi ama oda gayet lezzetliydi servis hizlanirsa yildiz kesinlikle artar, garsonlar cok kibar
Burcu Ipekli
02.09.2023
The GALLIARD
Pazar kahvaltısı için tercih ettik. İç mekanda oturduk. Yüksek tavanları sayesinde bunalmıyorsunuz. Dekorasyon güzeldi. Kitaplık kısmında bir tane çocuk kitabına denk geldik, bu detay da güzel oldu bizim için. Mutfağı açıktı, hazırlanan ürünleri görebiliyorduk.Serpme kahvaltı sipariş ettik. Peynirler, reçeller, zeytin.. Hepsi ayrı ayrı lezzetli ve kaliteliydi. Hamur işleri, ekmekler de dahil olmak üzere sıcak servis edilmişti. Kızartma tabağı da ılıktı ve tadı güzeldi. Kahvaltıya portakal suyunun dahil olması da güzeldi. Servis hızlıydı, çalışanlar ilgiliydi. Mutlaka tekrar tercih edeceğimiz bir mekan.Mayıs 2022 Güncellemesi!Bu sabah kahvaltı için tekrar burayı tercih ettik. Kahvaltısı hala güzel. Özellikle reçelleri, çok kaliteli. Fakat bugün garsonlarından memnun kalmadık. Dışarda oturmamıza ve etrafta olmalarına rağmen bir türlü menüyü getirmedikleri için biz istemek zorunda kaldık. Ardından çay bardağı getirmediler mesela, onu da söylememiz gerekti. Portakal suyunu masaya koyarken biraz tabağa döktüler ve değil tabağı değiştirmek, bir peçete bile getirmediler. Ben bir süre çay almadım, çünkü portakal suyu içiyordum. Garson yanımdan geçerken “demlik yanınızda çay koyabilirsiniz kendinize” dedi.. Evet aynen öyle, istersem kendim koyabilirim, neden böyle bir şey söyleme gereği duydu anlamış değilim. Demliği orda görmediğimi düşünmesi de mümkün değil çünkü direk yanımda duruyordu yani. Kısacası bugün bir garsonun üzerinde bir kasıntılık vardı sebebini anlamadığımız şekilde ve ayrıca ilk baştaki ilgisizlik de maalesef beni mekandan soğuttu. Daha önce 3 kere gittik, hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştık. Artık beş yıldızlık bir yer değil benim için.
Gonul Sengoz
30.08.2023
The GALLIARD
ilk kez dun öğlen yemeği için denediğimiz bu lokanta, yemeklerin lezzeti ve sunumu açısından çok memnun edici olmasına karşılık hizmet kalitesi son derece kötüydü.biz soğan ve enginar çorbası denedik. enginar çorbası muhtesem, soğan çorbası çok iyiydi. ardından sebzeli ve mantarlı pizzalar yedik. hamurlari tül kadar inceydi.ama çok bekledik ve sormak istediğimizde de adeta azarlandik. fiyat açısından orta karar diyebiliriz.
Olgayali yılmaz
23.08.2023
The GALLIARD
Sıradan yemeklere çok yüksek fiyat uygulanan bir mekan, yediklerimizin gerçekten bir özelliği yoktu. Hizmet almak için garsona sürekli seslenmemiz ve mutfakta yapılan geyikleri çekmemiz gerekti fakat büyük şok hesap gelince yaşandı ücrete ilave servis ücreti 60 TL ne yaptık garsonun sırtına binip avm mi gezdik neyin servisi bu. Uzak durun sakın denemeyin.
Seher Teyfur
11.07.2023
The GALLIARD
Öncelikle ambians gerçekten harika ama müzik sesinin biraz kısılması gerek dün çok yüksekti. Cafe de Paris söyledim ama etten gerçekten hiç lezzet alamadım ama porsiyonlama güzeldi.ardindan browni söyledik ama çayımı unuttular brownie fena diildi ama kremasını gayet başarıli buldum.arkadasim ravyoli söyledi tadına baktim ona orta seviyedeydi ambians olarak gayet başarılı lakin yemekler konusunda aynı şeyi söyleyemem.Başka lezzetlerini deneyince o zaman daha detaylı bir mutfak yorumu yapacağım