GAZİANTEP GEZİ TURLARI Sarıgüllük, Mareşal, Fevzi Çakmak Blv. Akarsu Apt D:14/2, 27070 Şehinbey/Gaziantep

• Salı24 saat açık

hatice hamitoğlu
12.10.2023
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Günübirlik Hatay turuna katıldım dün sabah hareket saati 6 diyip bizi 1 saat beklettiler. Tur rehberi Hazal Hanım sürekli emir kipiyle konuşuyordu üslubu ve negatif enerjisi turun diğer bir eksi yanıydı. Listede olan müzeye gidilmedi ve pazar günü dükkanların açık oldugunu söylediler ama çarşıda her yer kapalı şelale her yer kapalıydı ve tur rehberi zaten bilerek geldiniz diye açıklama yaptı. Ayrıca instagramdan yaptıgım yorumları da sildiler hep. Bu firmayla ilk ve son turumdu kimseye tavsiye etmiyorum
Tuğba Güven
27.09.2023
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
20 Haziran tarihli Hatay Antakya turuna Gaziantep'den 18 kişilik grupça katıldık. 2 gün önce ödemelerimizi yaptık, Araçta grubumuzla beraber yolculuk etmek istediğimizi söyledik, çok kibar ve anlayışlı karşılayıp elbette diyerek bizi çok iyi bir rehbere emanet ettiklerini söyleyip uğurladılar. 06.30 da tur şirketinde hazır bekledik 08.45 de uyur bir vaziyette şoför geldi. Tur rehberi Hazal hanım bizi azatlayarak ayrı ayrı araçlara yerleştirmek istedi. Bu kısmı uzatmadan öbür kısma geçmek istiyorum yol boyunca saçma sapan hayat hikayesini anlattı ayak numarası 38 numara imiş, Nilay gelinliklen gelindiğini seçmek için yolcuları davet etti. Biz gülünce de dikkatim dağılıyor konuşmayın vs diyerek bizi birdaha azarladı. Titus tüneline gelince ben 100 defa girdim gidin merak ediyorsaniz gezin dedi. O sırada Hazal hanımın sözlüsü ile görüntülü telefon görüşmesine şahit oldum Velhasıl yasak yok her yer açık şuraya gideceğiz çok eğleneceğiz vaatleri ile gittiğimiz Hatay turumuzda bol miktarda kapalı yerler bol miktarda jandarma çevirmesi ve rezalet bir yolculuk görüp geldik. En Fazla bilgi sahibi olduğumuz nokta Hazal hanım ve özel hayatı ve azarlamaları oldu( Nişanlısı da tur işi yapıyormuş)
yusuf can dağ
08.09.2023
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
23.05.2021 tarihinde Diyarbakır Mardin turuna katıldık. bu kadar ilgisiz firma olamaz. neredeyse bir saat otobüste bekletildik, düzen, plan hiçbir şey yok. Eva tur-Gaziantep gezi turları rezilliğini anlatmak istiyorum. Bize kapanmadan etkilenmeyeceğimiz ve listede yazan yerlerin hepsine gideceğimiz belirtildi. Fakat Diyarbakır'a varır varmaz anlamıştık kandırıldığımızı çünkü her yer kapalı olduğundan sadece şehir turu yaptık. Bunları geçtim rezil bir otobüs adeta dökülüyor. Başımıza sorumlu olarak verilen kişi ise dünyadan bir haber hiçbir şeyle ilgilenmiyor. Rehber desen ayrı bir facia lise çocuklarını rehber diye başımıza koymuşlar iki kelimeyi bir araya getiremiyorlar. Yolculuk ve tur tam bir fiyaskoydu. Resmen paramızla rezil olduk.
Kamil Emmioglu
21.08.2023
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Çok güzel çok eğlenceli bir Karadeniz turu idi.ilgi alaka sıcacık ekmek tatlı bir çift sohbet her türlü yardım Eva ailesi ne biz ailecek şükranlarımızı sunuyoruz.... paranızın karşılığını lüks ve emek ile kazanan truzim şirketi tekrar görüşmek dileğiyle....
gülşah çelik
07.08.2023
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Arkadaşlar ben bu kadar paramla rezil olduğumu hatırlamıyorum. Pazar günü Antakya turuna katıldık. Bize her yerin açık olduğunu, grup olarak otobüste birlikte oturacağımızı , sabah saat 06.30da aracın kalkacağını, seyahat sigortası yapacaklarını, rehber olan Hazal hanımın çok iyi olduğunu vb. birçok yalan söylendi. Kesinlikle profesyonellikten çok uzak bir firma !!!
Hatice Akın
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Hatay/Antakya turuna grupça katıldık daha tura başlamadan sabahtan nasıl bir firma olduklarını belli ettiler saat 6 da belirtilen yerde hazır olmamız söylenmişti ama tam 1 saat bekledik aradığımızda da uzunca bir süre ulaşamadık. Tur boyunca da Hazal hanım karşısında çocuk varmış gibi azarlar tarzdaki konuşmalarını dinledik. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Harun Teke
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Gelin yaşayın farkı görün yani çok söze gerek yok gelmezsen çok şey kaöırırsınn
Aliye Yaşar
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Saat 4 ten beri yollarda bozulmuş araç içinde bekliyoruz. Saat 11:30 ve hala yolda bozulmuş araç içinde bekliyoruz. 2. Bir B planları olmayan ve rezil bir tur deneyimi yaşatan bir şirket
Hasan Yagmur
GAZİANTEP GEZİ TURLARI
Arkadaşlarımla Erciyes turuna gittik. Tur için söylenilen hicbiseyi yapmadılar. Gitmemenizi şiddetle tavsiye ederim. Otobüs desen otobüs değil rehber desen rehber değil. Hayatınızın en berbat turunu yapmak istiyorsanız gidebilirsiniz. Başka şekilde bu tur şirketiyle bir yere gitmek çokta mantıklı değil. Bir puan bile çok bu şirkete.