Sau Turizm Seyahat Acentası Semerciler, Koç İş Merkezi, 785. Sk. No:1 D:201, 54100 Adapazarı/Sakarya

• PazarKapalı

Sakarya Seyahat Acentası | SAU Turizm | Sakarya'da hizmet veren Sau Turizm firması çeşitli şehirlere geziler düzenleyen firma olmaktadır.

Semerciler, Koç İş Merkezi, 785. Sk. No:1 D:201, 54100 Adapazarı/Sakarya

• PazarKapalı

• Gerçek mekanda hizmet
  • Üniseks tuvalet
  • Online randevu

NİLGÜN EROGLU
23.10.2023
Sau Turizm Seyahat Acentası
İşlerini ciddiye alan,misafirlerinle tek tek ilgilenen, her türlü eğlence ,tür sahiplerinde hepsi kibar, nazik,neşeli, insanlar Allah yollarını açık etsin ,her gittiğim turdan çok memnun olarak geldim hepsine teşekkür ederim
Aylin Gülsüm Ergeneli
08.10.2023
Sau Turizm Seyahat Acentası
29 Haziran 1 Temmuz İzmir-Kuşadası turuna 3 arkadaş olarak katıldık, o kadar eğlendik ki Kalbimiz Ege'de kaldı..İlgi, alaka, eğlence, mükemmel bir deneyimdi.Sabah otobüste uyandırılan şarkıya kadar düşünülmüş, planlanmış asla aksaklık, gecikme yaşanmayan dolu dolu bir tatil oldu. Sakarya'nın en kaliteli Tur Şirketi olan Saü Turizm ekibine sonsuz teşekkür ederim..
Nesrin Tunç
09.09.2023
Sau Turizm Seyahat Acentası
Gezi deyince SAÜ turizmden başka bişey aklınizın ucundan bile geçirmeyin .Haziran 16_18 2023 Kapadokya gezisine katıldik.ççcoookkkk güzel geçti.muhteşem güzel bir gezi oldu.başta Güler yüzünle Rehberimiz Veli bey olmak üzere rehber Ercan beye şöförlerimize otobüste birbirilerine uyumlu olan tüm arkadaşlara ,emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim.kaldığımız otelden tutun,Türk gecesinden,gezdiğimiz onca yerden finali yaptiğımiz Tuz gölunden harika ötesi bir gezi oldu......kesinlikle gezmenin tek adresi olarak tavsiye ederim Sakaryalilara
Mük Sezgin
29.08.2023
Sau Turizm Seyahat Acentası
Biz eşimle Veli Bey 'in eşliğinde Kapadokya turuna çıktık,kendisinin önceliği müşteri memnuniyeti, misafirlerini eğlendirmek, dinlendirmek, gezdirmek. 2 günlük tatil 1 hafta gibi dolu dolu ve çok kaliteli geçti. Kendisine ve turuna yoğun ilgi ve alakalarından dolayı bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum. Gönül rahatlığıyla siz de bu tur şirketini seçip kendinize güzel saatler geçirmelisiniz. Bu deneyimi yaşamalısınız.Saygılarımı sunuyorum.
EMİN ÇELİK
15.08.2023
Sau Turizm Seyahat Acentası
Bir çok kez turlara katıldım sau turizmle gerçekten olması gerekenin üstünde çaba gördüm bizleri memnun edebilmek için az önce bir tür daha bitirdik herşey çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkür ederim
Selin Yılmaz
Sau Turizm Seyahat Acentası
Annemle birlikte uzun süredir istediğimiz karadenize gittik. O kadar memnunuz ki her şeyden daha iyi olamazdı diye düşünüyoruz. Mehmet Emin Beye, Neslihan Hanıma ve Salih Beye çok teşekkür ediyoruz. Samimiyetleri, küçük sürprizleri, bizim için uğraşları ve muhabbetleri mükemmeldi. Umarız en kısa sürede başka bir gezide buluşuruz :):)
Maksut Seçkin
Sau Turizm Seyahat Acentası
Gökhan bey buse ve yaren hnm çok ilgili ve çok enerjikler. Onların sayesinde çok harika bir gün geçirdim. Teşekkürler. Bir sonraki gezide de umarım sizlerle beraber oluruz❤️❤️