Deniz Tesisleri Tekebaşı, Set Yolu Cd., 31815 Samandağ/Hatay

zeyneb tur
11.10.2023
Deniz Tesisleri
Arkadaşlarımla tatil amaçlı gittik ve son derece memnun kalarak döndük. Öncelikle odalar bungalov tarzında ve doğayla iç içe. Biz gece geç saatte varmıştık ve karanlıkta fark edememiştim ama sabah uyanıp kapıyı açtığımda beni aycicekleri karşıladı :) kaldığımız odanın minik bir bahçesi vardı ve domates, biber suladık. Bizim için ev gibi bir ortam oldu açıkçası. Bungalovlarin içi de konforlu, yataklar büyük ve rahattı, klimanın olması da çok avantajlı oldu. Deniz kenarında olduğu için istediğiniz an yüzmeye gidebiliyorsunuz. İşletmecileri çok tatlı insanlar, her ayrıntıyı düşünüyorlar sizin yerinize. Muazzam bir kahvaltısı var masayı dolduran bir sürü çeşit oluyor. Biz arkadaş grubu ile gitmiştik ama aileler de vardı, zaten oldukca güvenli ve temiz bir yer. Güzel bir tatil oldu bizim için, siz de çıkın çıkın gidin derim.
Arzu Onur
22.08.2023
Deniz Tesisleri
Sadece plajini ve restoranını kullandım. İkisinden de memnun kaldım. Zurna balığı ilk kez burada denedim ve begendim. Salata harika, taptaze her şey. Patates kızartması ev yapımı ve nefis.Plaji da cok rahattı. Fiyatları da güzel, abartı değil, tekrar giderim
Murat Akan
06.08.2023
Deniz Tesisleri
Rahat, keyifli bir ortam. Taze deniz balığı her daim bulunuyor. Fiyatları makul sayılacak bir düzeyde.
maraşlı gökhan
26.07.2023
Deniz Tesisleri
Tesis mevki olarak güzel. Mezeler lezzetli. Sabah kahvaltısı 10 numara. Çalışanlar gayet iyi ve gayretli. Hepsine ayrica tesekkur ederim. Fiyat olarak herkesime hitab edecek biçimde. Pahalı değil. Ancak balik kg fiyatları biraz daha uygun olabilir. Tesisin birazda restorasyon vakti gelmiş gibi. Profosyonel bir peyzaj isciligide istiyor. Bahçe cok guzel ve yesil. Ama bakım budama şekil istiyor biraz. Bide sadece tavsiye niteliginde. Ortadaki büyük pist vari alana bir havuz yapilmis olsa cok daha tercih edilen bir olacaginizdan suphem yok. Samandağın denizi her zaman cok dalgali olmasindan dolayı havuz her zaman ilk tercih olacaktir sanirim. Iyi calismalar
Ömer TAMBAY
Deniz Tesisleri
Eşimle gittik ve çok mnun kaldık.gerek hizmet gerekse yemekler muazzamdi. Konum olarak o kadar güzel bir yer de ki,insanlardan kaçıp kafa dinlemelik. Bir yanda doğa diğer yanda deniz. Kahvaltısı harikaydı, balığını da mutlaka deneyin derim. Güler yüzlü personel lezzete lezzet kattı. Emeklerine sağlık....
Burcu Erdine
Deniz Tesisleri
Herşey çok güzeldi beklentinizin çok üstünü karşılayacağına emin olabilirsiniz kahvaltılari da çok güzel bir Hatay kahvaltısi olduğu çok belliydi işletmecileri çok tatlıydı tekrar gelmeyi düşünüyoruz
Seher G.
Deniz Tesisleri
Çok nezih sakin bir yer.Deniz kıyısında lezzetli balık ve mezeleri yiyebilirsiniz.aynı zamanda ahşap evlerde konaklama imkanınız da var.herkese öneriyorum 5 yıldızı hakediyor.sunumlar efsane.bir çok şehirde bir çok yerde balık yedik ama böylesini yemedik.
Mustafa Erdi Aksoy
Deniz Tesisleri
Denize sıfır bir yer fotoğraflardan anlaşılmıyor olabilir. Ailenizle sevgilinizle arkadaşlarınızla kafa dinlemek için gidilecek mükemmel bir yer. 2 gece kaldık 2 gün gün batımını izledik harikayı. Bungolov evler şirin rahat ve geniş. Kahvaltıları mükemmel. Bunların hepsinin ötesinde tesislerin sahibi olduğunu düşündüğüm beyefendi ve hanımefendi çok kibar ve ilgililer diz daha söylemeden gözünüzün içine bakıyorlar ne istediğinizi öğrenmek için. Çalışanlar da kibar ve saygılı. Biz çok memnun kaldık herkese tavsiye ederiz.
Muzaffer Gümüşsoy
Deniz Tesisleri
Tesis ilçe merkezine yaklaşık 7 km deprem sonrası yolları bakımsız kalmış, Ancak çok güzel bir tesis denize sıfır kumsal şahane tesisin bungalov evleri çok hoş, ayrıca bahçesi, restoran kısmı, balık menüleri ve sabah serpme köy kahvaltısı çok çeşitli şahane. En önemlisi tesis çalışanları güler yüzlü ilgidar. Tavsiye ederim.