Doğu Karadeniz Pide & Döner Türkali, Şair Nedim Cd. 50/A, 34353 Beşiktaş/İstanbul

Beşiktaş Doğu Karadeniz Pide (@dogukaradenizpide) on Instagram |

Türkali, Şair Nedim Cd. 50/A, 34353 Beşiktaş/İstanbul

• Kablosuz ağ bağlantısı
  • Kablosuz
  • Aileler için uygun

Yavuz Şamil Coşkun
18.10.2023
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Lahmacununu beğenmedim, kıymalı pidesi iyiydi ve pidenin içi de boldu. Ancak fiyatlar pahalı geldi bana. f/p bir yer değil.
serhan tuzcu
28.09.2023
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Ara sıra giderdik fena değildi kebapları vs. ama paket kavurmalı pide söyledik.Aman Allahım o nasıl bir koku burada yazıp günaha girmek istemiyorum.Lahmacundan garip aromatik kokular…Çoluk çocuk kaçtı sofradan.Olmadı.Bir Beşiktaşlı olarak yanından geçmem daha siz ister tavsiye olarak alın veya almayın değerli arkadaşlar.Sadece son siparişimdeki deneyimimi paylaştım.Amacım kimseyi kırmak değil ama parayı sokaktanda bulmadık.Herkes karşılığını almak ister.Sevgiler afiyetle bol güneşli günler
ÖZNUR KONCA GÜLDİKEN
09.08.2023
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Biz Düzce den Besiktaş Ota Jinemed hastanesine geldik, öğle yemeği yemek için gezinmeye çıktık sahil tarafina doğru yürürken 50 mt aşağıda solda , Sarıyer börekçisinin karşısında kalıyor Doğu pide. Hizmette garson olarak orta yaşlı Bi abimiz vardı cok mütevazi cok merhametli bir abimizdi, ve çok düşünceli. Yemek olarak iki karadeniz pide ve iskender yedik malzeme olarak gayet dolu dolu ve lezzeti damakta tat bırakır şekildeydi. Hepsinin eline emeğine sağlık bol kazançlar dilerim.
Ruveyda ÇIRAKLI
05.08.2023
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Uzun zamandır gelip gidiyoruz. Tadı bozulmadı. Lahmacun ve pideler çok güzel. Öğrenciler de rahatça tercih edebilir. 2022 Kasım ayı menü fiyatlar şöyle.
oya sahin
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Yerel tatlar için oldukça iyi. Ezo gelin çorbası, lahmacunu çok güzel. Kurufasulye, pilavın da hakkını vermişler. Fiyatlar makul. Günler yüzlü servis var. Daha ne olsun
begüm değirmenci
Doğu Karadeniz Pide & Döner
muhtesem bi döner ve trabzon pidesi sahipleri çok tatlı sohbetli
Mehmet Aksoy
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Dün tek gittim yukarı çıktım ilgilenmek bile istemediler. İftar için gitmedim, iftara 1 saat var lahmacun yok vermiyoruz dediler..
Kemal Öztorun
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Yeri ve aile salonu güzel, caddeye ferah bir manzarası var ama yemekler için aynı olumlu şeyleri söylemek pek mümkün değil. Bir tarafı Bafralı bir Samsunlu olarak İstanbul’daki iyi pide arayış yolculuğumda büyük bir hayal kırıklığı oldu. Bafra pidesi malesef oldukça lezzetsizdi. Ne hamuru, ne kıyması iş yapar. Pide oldukça kuru ve yumuşaktı, hamur da kalın sayılabilirdi. Tereyağ da yok tabi. Çay da vasat. Hatta önce az ezo gelin çorbası içtim, onun da tadı yoktu. Heralde ızgaraları, döneri falan iyidir. Pide önermem.
Osman Balcı
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Iftar yemeği için giddik. birçok mekanda olduğu gibi burada da iftar şişirmesi vur kaç taktiği geçerli. Kuru bir pide ve ćorba ile başladık. Ortaya gelen karışık pide ve kuru fasulye fena değildi. Korkunç bir pilav eşlik etti yemeğimizé.
Tunahan Hocaoğlu
09.07.2023
Doğu Karadeniz Pide & Döner
Ummadık taş baş yarar. Arkadaş tavsiyesiyle gittik. Standart bir yer bekliyordum ancak kuru fasulyesi beni benden aldı. Tür olarak çayeli fasulyesi kullanılıyor ve muhtemelen yine o taraflardan gelen bir tereyağıyla pişiriliyor. Pidelerinin hamuru karadeniz pidesinde olması gereken lezzete yakındı ancak fazlaydı ve malzemesi çok lezzetli değildi. Döneri de lezzetli, yağlı ve kaliteliydi.Kuru fasulyesini muhakkak denemenizi tavsiye ederim.