Aşçıbaşı Gültepe, Erzincan-Erzurum Çevre Yolu No:14, 44050 Sivas Merkez/Sivas

Ufuk Bahar
17.09.2023
Aşçıbaşı
Grup olarak gittiğimiz mekanda ben yöresel olsun diye Sivas Tabağı isimli yemeği yedim. Şahsen benim ağız tadına pek uyduğunu söyleyemem. İkram olarak lavaş tarzı pide, salata ve turşu vardı. Servis görevlisi arkadaş terbiyesinden ve sabrından ödün vermedi. Özellikle tebrik ediyorum kendisini.
Furkan Küçük
12.09.2023
Aşçıbaşı
Gayet güzel mekan, çalışanlar güleryüzlü ve kibar. Servis neden yavaş diye sorguladık ancak gelen yiyeceklerin gerçekten pişmiş olduğunu görünce anladık ki biz önceden pişmemiş tavuk şiş yiyormuşuz.Fiyatlar normalden biraz pahalı.Sivas köfte benim damak tadıma uygun değil ancak tavuk şiş kesinlikle lezzetli.Mercimek çorbasını tek geçerim.
Ali Şenel
10.09.2023
Aşçıbaşı
Tüm yemeklerin lezzeti inanılmaz. Gerçek bir lokanta. İslim kebabı, kuru fasülye ve fotoğraf da görünen kaşarlı, sebzeli et yemeği yedik. Hepsi çok güzeldi. Uzun süredir yediğim en iyi yemeklerden biriydi. Servis hızlı, garsonlar kibar ve ilgili. Tatlılar da çok başarılıydı. Sivas için net tavsiye edebileceğim bir yer.
ilke
10.09.2023
Aşçıbaşı
Sivas tabağı , kavurma ve kalbırbastı denedim. Fiyatlar bir esnaf lokantasına göre biraz pahalı ama lezzetliydi.
Metin
31.07.2023
Aşçıbaşı
Günübirlik Sivas ziyaretimizde tavsiye üzerine geldik. Klasik bir esnaf sulu yemek ve ızgara restoranı . Çok fazla abartılacak bir tat ile karşılaşmadık. Adana istedik sucuk gibi bir kebap yedik. Sivas köftesi güzeldi. İçli köfteyi denemeye gerek yok . Kuru fasülye sertti. Çarşıda tatlı satan yerleride var oturup tatlı yiyelim dedik bir masa iki sandalye koymamışlar büyük eksiklik. Paket olarak almak zorunda kaldık. Kalburabastı tatlıları gerçekten çok güzel.
K Gezgin
Aşçıbaşı
Aslında biz kent meydanındaki belediyenin sosyal tesislerinde sivas tabağı yiyecektik ancak orası öğlen yemek servisine başlıyormuş, biz de hızlı trenle döneceğimiz için aşçıbaşına gittik, taksiyle gittik biraz şehir dışında ama tam bir ziyafetti. Kesinlikle bu menüyü deneyin, yanına mumbar dolması, kızılcık şerbeti (el yapımı) sivas hurma tatlısı ve kabak tatlısı denedik. Hepsi harikaydı. Mutlaka ama mutlaka deneyin.
Betül Uzunoğlu
Aşçıbaşı
Ortalamanın üstünde tatlıları var. Sütlü Nuriye ve cevizli olan sarığı burma tatlısı önerimdir. Fıstıklı tatlıları her yerde bulabilirsiniz ama bunları biraz daha kendi tarzlarında yapıyorlar. Sütlü Nuriye fındıklı. Bir de daha çok Sivas’la özdeşleşmiş Hurma tatlısı(kalburabastı) deneyebilirsiniz. Fiyatlar ortalama diyebilirim. Oturduğumuz masa pisti ve silmeye tenezzül etmediler maalesef. Genel olarak Sivas’ta gözlemlediğim en büyük sorun bütün mekanlardaki hijyen sorunuydu :(
Hasan Fatih KAVİ
19.07.2023
Aşçıbaşı
Mayıs 2023 itibariyle dana kapama fiyatı 150 tl bandında. Kesinlikle tavsiye ederim bu yemeği. 12 saat kendi suyunda pişiyormuş.
ulucan kaymak
18.07.2023
Aşçıbaşı
Sivas'a her gittiğimde ekseriyetle uğradığımız bir mekandır. Fotoğrafta paylaştığım tabak aşçı tabağıdır, isteğe bağlı olarak içindeki yemekleri değiştirebilirsiniz.( ama fiyat farkı ile) Pehliyi çok güzel yaptıkları için her gittiğimde tadıyorım. Servis ve hizmet çok hızlı. Sunulan bütün yemeklerde çok lezzetlidir. Kızılcık şerbetini de muhakkak tadınız :)