Alabi Emirbeyazıt, Muğla Outlet Park No:44, 48000 Muğla Merkez/Muğla

EXORCISTT
11.10.2023
Alabi
Sürekli dışarıdan görüyordum pahalı bir mekan gibi geliyordu ama artık şu durumda bence fiyatlar pahalı değil Sarma Beyti ve Karışık Pide yedik gayet lezizdiler. Mekandaki en güzel masada oturmuş olmamız da cabasıydı. Kişi başı 200 lira civarı ödenerek gayet iyi bir yemek yenilebilir zaten şu dönemde dışarıda yemek yemeği göze alıyorsanız ya çok kötü bir şey yiyip bu paraya yakın bir para ödüyorsunuz ve doymuyorsunuz ya da biraz daha fazla verip insan gibi bir şeyler yiyorsunuz.
Ismail Sebe
04.10.2023
Alabi
Yemekler 5 yıldız. Bütün aldiklarimizin tadı çok güzeldi. Geldiğimiz saatden mi bilmiyorum ama dışarıda sadece bir sevis elemanı vardı ve servis çok yavaştı. Servis elemanları genelde saygılı ama yoğunluktan isteklerimizi yapmaya vakitleri olmadı.
yigit
08.09.2023
Alabi
dün 3 kişi çökertme kebap yedik. tadı inanılmaz güzeldi. adanalı bir aile olarak etin tadına biz bile bayıldık. servis hızlıydı. bizle ilgilenen garson beyfendi de çok ilgiliydi muhabbeti de keyifliydi. çok memnun kaldık çevremizdeki herkese de önereceğiz
Semiha Ersan
05.08.2023
Alabi
6 kisi tatil donus rotasinda ugradigimiz bir mekandi. lahmacun, beyti sarma, ali nazik, cokertme kebabi yedik. hepsi birbirinden guzel ve cok lezzetliydi. lahmacun deyimi yerindeyse kagit inceligindeydi ve citir citir cok guzeldi. kesinlikle ugramaniz gereken bir yer. fiyat lezzet orani gayet normal. acik ayrani da cok lezzetliydi.
Tolga Kara
04.08.2023
Alabi
Yemekler güzel ancak fiyatları çok pahalı . 2023 mart ayı itibarıyla 4 kişilik aile ( ikisi çocuk) 700 ₺ civarı ödedik. Sadece yemek fiyatı , tatlılarda 60 ₺ üzeri. Çorbalar 60₺ civarı. Sadece salatalar da 60 ₺ üzeri. İkramlar az ve zayıf. Garsonlar geç geliyor. Temizlik yeterli sayılır , hep aynı bezlerle masayı sildiklerini düşünüyorum . Lavabolar genel olarak temizdi . Daha uygun ve lezzetli yemekleri olan lokantalarda var yakınında ...
Kadir Güver
Alabi
Kahvaltı muhteşem. Severek tekrar uğrıyacağımız bir yer. Sadece sahibi bayan sanırım, biraz gergin di. Bizimle mi alakalı onuda anlamadık ama bir daha olursa başka bir yere gitmeyi tercih ederiz.
Thv’s
Alabi
Öncelikle Siparişi verdiğimiz bayan garsonun siparişi beğenmeyip “4 kişisiniz ama siparişinizdekiler 2 porsiyon yemek ediyor “şeklindeki eleştiri havası veren saçma tavırı gerçekten kötü ve acınası bir tavırdı bu konudaki saygısızlığı gerçekten kötüydü. Yemekleri yedikten sonra önceden sipariş ettiğimiz çayları rica ettik ve yeniden aynı bayan garson görmezden ve duymazdan gelip başka masalarla ilgilenmeye devam etti . Bu olumsuzluğu diğer çalışanlar ve görevliler ile paylaştıktan sonra hesabı öderken bu konu hakkında oradaki görevlilere bilgi verdim .Çocuklarla 23 Nisan ‘da güzelce yemek yemeğe gelmiştik ama çocuklara da bu durum hiç de iyi örnek olmadı umarım bu saygı durumunu bir an önce düzeltirsiniz Lakin yemekler güzeldi