Saklı Bahçe Sivas Yolu Üzeri Geyras Mevkii Beybağı Mahellesi, 60100 Tokat Merkez

Sivas Yolu Üzeri Geyras Mevkii Beybağı Mahellesi, 60100 Tokat Merkez

• Arabaya servis
  • Harika kokteyller
  • Şömine

Başak Kapıcıoğlu
22.10.2023
Saklı Bahçe
Tokat’ta gelebileceğiniz en güzel mekan. Kahvaltısından kebabına her şey çok lezzetli, çalışanlar çok güleryüzlü, servis oldukça hızlı. Tokat’ın muhteşem havasını deneyimleyebileceğiniz ağaçların altında su sesi eşliğinde güzel vakit geçirebileceğiniz muhteşem bir yer.
Elif Almıla Pancaroğlu
27.09.2023
Saklı Bahçe
Hemen yanıbaşınızda akan derenin şırıltısıyla yeşillikler içerisinde tertemiz bir havada lezzetli yemekler yiyebileceğiniz harika bir tesis. Tesisin sahibi her geldiğimizde memnun kalıp kalmadığımızı soruyor. Bu da işletmeyle ne kadar ilgilenildiğini gösteriyor. Sıkça geldiğimiz Saklıbahçe'den her defasında memnun kalarak ayrılıyoruz. Tokatlı olanlar alışık olsalar da bizler gibi farklı şehirlerden gelenler için ikramlıklardan madımak yemeği ve bat farklı bir lezzettir. Ayrıca yemek olarak baklalı dolma, fosullu döner ve Tokat kebabı tadılabilir.
Halil İbrahim GÜL
02.09.2023
Saklı Bahçe
Atmosferi güzel bir mekan, gözleme siparişi tam 1 saat te geldi, o kadar bekledikten sonra fotoğrafta ki gözleme olduğunu iddia ettikleri yağ oranı full sacda değilde yağlı tavada pişirilmiş ve kesinlikle tereyağı olmayan bir yağ ol yağlanmış etleri pişmemiş gayet baştan savma gözleme" yi o kadar aç bekledikten sonra mecburen Afiyetle yedik diyemiyorum tükettik. Üstelik sonradan eklediğimiz siparisimiz de fişe yazılı kalıp içeriye iletilmediginden gelmedi
Birkan Edinç
18.08.2023
Saklı Bahçe
Saat 15.00 da gitmeme rağmen bi kaç defa sipariş aldı garson her siparişten sonra ürünün olmadığını söyledi. 5-6 masa vardı garsonlar su bardağı vermeyi bile beceremediler büyük su şişesini kafamıza dikerek içtik. Genel olarak ilgisiz ve çok yetersiz bir işletme tavsiye etmiyorum. Özellikle yoğunluk olacağı zamanlarda kesinlikle gitmeyin. Hizmet ve kalite olarak çok yetersiz bir işletme
Öznur Torun
Saklı Bahçe
Saklıbahçe Tokat ın lezzetli yöresel yemeklerini en iyi şekilde sunan doğası ve muhteşem Tokat kebabının en iyi yapıldığı yer bence Restaurantın sorumlusu Hilal Hanım samimi içten ve bizlerle çok ilgiliydi Kendisine ayrıca çok teşekkür ederim İkramlar çok lezzetli temiz ve en iyisi ortam doğa içinde. Tokat a geldiğimde yemek için tek geleceğim yer burası olacak.
Ersen ARDIÇ
Saklı Bahçe
Uzın zamandır merak ettiğimiz Tokat Kebabını yemek için uğradığımız bir mekandı. Kebabın lezzeti harikaydı, personelin ilgisi harikulade idi. Kesinlikle tavsiye ediyoruz. Not: Kebap yorumumu gastronomiden anlayan bir Antepli olarak yapıyorum.
Sevil Kurnaz
Saklı Bahçe
Selam samsunda geldim meşhur tokat kebabını nerde nerede yiyebilirim diye sordum çoğunluk Saklıbahçe ismini verdi gidip görmek istedim gerçekten atmosfer süper doğa ile içiçe bir mekan daha sonra hilal hanımla tanıştım ilgi ve alaksı hoş sohbeti çok hoşuma gitti kendisine burdan ayrıca teşekkür ediyorum ve gerçekten tokat kebabınız harika samsunda anlatıyorum tüm çevreme 2 kez geldim ve gelmeye devam edeceğim…
Murat POLAT
Saklı Bahçe
Harika bir yer. Yolculuk sırasında Tokat dan geçerken internetten bulup gittik. Dere kenarına ve üstüne kurulmuş. Personel ilgili güleryüzlü servis çok hızlıydı adana sipariş ettik restoran orta yoğunluktaydı 10 dk sürmeden geldi. Lezzet olarak güzeldi adana fiyatı 160 tl yolumuz düşerse yine gideriz kesinlikle.
Musa SERİN
Saklı Bahçe
Tokat'ta yemek yiyebileceğiniz bir yer. Tek kelimeyle mükemmel. Yolu düşenler mutlaka uğramalı.