ÖREN SAKA APART PANSİYON Ören, 2067. Cd., 10700 Burhaniye/Balıkesir

HG H
10.09.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Vasat, ama sonuçta pansiyon daha iyisini bekleyemezsiniz. Sahibi güler yüzlü. Arabanıza yer bulunur. Yataklar temiz. Fön makinesi dahil tüm ihtiyacınızı alın. Tv eski. Zaten bi zahmet tv izlemeyin.Gelelim gece uyumaya. Yanınızda klüp eğlence vs 4 de kadar uyumanız mümkün değil. Bizim kabus gibiydi.Plaj 100 mt. Temiz bakımlı plaj.Alışverişinizi dışardan yapıp gelin buradaki büfeler çakal, kk ya 1 lira komisyon alıyorlar. Pahalı olmalarına rağmen.
Huseyin Ozerli
09.09.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Mekanı çok beğendim. Tavsiye ediyorum. Orenin Halk plajı süper. Pansiyon a yakın
Bulent Basaran
31.08.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Güzel bir aile pansiyonu dur. Konum açısından Ören merkezinde deniz ve halk plajına 50-100 metredir. Kendiniz gibi olacağınız bir işletme. Bu arada işletme sahibinden güzel sazı eşliğinde bir kaç türkü dinlemeyi ihmal etmeyin
Melek Yucel kecik
30.08.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Odaların eşyaları cok kötü çarşafları 4 güne bi değiştiriyoruz dediler fakat çarşafların üstü saç doluydu banyolar kirli biraz temiz olmasını isterdik fakat değildi hayal kırıklığı yaşadık ve en önemlisi müşteri memnuniyeti kötüydü güler yüzlü karşılaşmadık isterdik ki güler yüz olsunlar ... aile pansiyonu diye gittik samimiyet yoktu sadece yatmadan yatmaya gittik fakat çok içimize sinmedi keşke başka yere baksaydık dedik .Güler yüzlü olmanızı tavsiye ediyorum gelen aileler bunu önce istiyor teşekkürler ...
Ziya UNAL
28.08.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
odalarin acilen bakima ihtiyaci var
Fatma Kalender
22.08.2023
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Halk plaj yakın olması ve odaların temiz olması
Serkan Buluç
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Plaja yakın, hoş bir yer. Nostaljik tarihi bir mekan havası var, koy evi gibi bolkonunuzda oturup. Keyfinizi çıkarın. Pansiyon olarak yeterli güzel bir mekan.
Canel Boyar
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Bayramda 6 gece konakladık 4 kişi çok rahat ettik. İçeride tüm mutfak ihtiyaçları mevcut (çatal kaşık tabak çanak vs.). Klima olmaması korkutmasın taş bina olduğu için içerisi uyunabilecek kıvamda oluyor. Kapılara sineklik olduğu takdirde tadından yenmez. Standart bir pansiyonda verilen tüm hizmetler burada da mevcut. Konum olarak tam Ören merkezde yeri çok iyi. Çalışanlar gayet samimi ve her konuda yardımcı oluyorlar. Biz memnun kaldık kendi evimizde gibi konakladık.
Kadir Arslan
ÖREN SAKA APART PANSİYON
Denize sıfır, çok temiz mükemmel