Koç Termal Tesisleri Unnamed Road, 17720 Gedik/Bayramiç/Çanakkale

Unnamed Road, 17720 Gedik/Bayramiç/Çanakkale

• Aynı gün teslimat

Renkli Duvar (Renkli Duvar)
05.10.2023
Koç Termal Tesisleri
Daha önce eşimle gitmiştim, şimdi çocuklarla yine geldik, o zamanda, şimdide memnun kaldık, tabiki f/p oranıyla bu karşılaştırmayı yapıyorum, 4 kişi herşey dahil 2 gece 3500TL , yemekler fena değil, doymazsanız, isteyince getiriyorlar, ağaç evlerde kaldık, termal su evlerde de var, hergün istediğiniz saatte ailece size özel havuz hakkınız var, tabiki dolluluk durumuna göre saatler değişebilir, Mutfakta çalışan arkadaş, hem servise hem resepsiyona bakıyor ona ragmen güler yüzlü ve çok ilgili kendini alkışlıyorum.. Aile dışında konaklamaya izin verilmiyor, ailece gidilecek güvenilir, mütavizi kafa dinlemelik bir yer, temizlik yönünden de bir sıkıntı görmedik...
Murat Mirzooglu
20.09.2023
Koç Termal Tesisleri
Sadece doğayı seviyorsanız gidilebilir ama yemekler, hizmet gercekten kötü.Çalışan ablalar iyi niyetli. Kaplıca olarak çok hijyenik değil, konum mükemmel, havası çok güzel . Sahibi oraya 1 kişi koymuş işlettirmeye çalısıyor yazık ediyor. Tekrar gidilir mi, hayır.
Ali UCAR
18.09.2023
Koç Termal Tesisleri
Aile mekani orta karar mekan, uygun fiyat. Calisanlar guleryuzlu, yardimci... Su cok sicak sayilmaz, havuzlar aile icin guzel. Temizlik iyi, normal...Oda isitmasi klimayla, isinma klima performansina kalmis, sansa... Yataklar cok iyi sayilmaz, uzun sure kalista beli rahatsiz eder, bir iki gece kalinacak bi mekan zaten uzun konaklama belki yaz aylarinda olabilir... Odediginiz paranin karsiligini aliyorsunuz.
Ferat Usta
04.08.2023
Koç Termal Tesisleri
Odalar gayet güzel sabah kahvaltısı çok iyi öğle ve akşam yemeği aynı çıkıyor çok kötü. Gazlı içecekler hiç verilmiyor
Fatih ÖZGEL
Koç Termal Tesisleri
Harika ama geçici olarak servis dışı :)
Erkan Avcu
Koç Termal Tesisleri
Bir yere gideceğimiz zaman önce internet yorumlarına bakıyoruz. Açıkçası bazı yorumlarda olumsuz eleştiriler vardı. Çekinerek geldim.Doğanın içinde temiz suyu ideal sıcaklıkta yemekleri gayet lezletli personeli ilgili ve yardımcı oluyor güzel bir tatildi. Bu kadar acımasız olmaya gerek yok egon varsa beklentin çoksa Edremit körfezinde bir sürü beş yıldızlı termal değil sıcak su havuzu var oralara git. Gerçek şifa arayanları etkileme….
hasan el giresuni
Koç Termal Tesisleri
otel odalari ufak termalin imkanlarini cogaltmalari lazim olumsuzluklar bunlar ancak misafirperverlikleri guzel doga zaten Rabbim vermis fiyatlar cok uygun mayis 2022 icin 4 gece tam pansiyon iki kisi 1920 tl gidin görün kaz daglari havasi alin mevsimine göre meyvelerinden sebzelerinden muhakkak toplayin gidip gezip görülesi bir yer vesselam..
Talha Türker
Koç Termal Tesisleri
Otel konseptinde hizmet bekliyorsanız kesinlikle gitmeyinDoğayı seviyorsanız, kesinlikle huzur istiyorsanız ve bunu uygun fiyata istiyorsanız burasından başka bi yer düşünmüyorum Bu yaz 3. Kez gitmeyi planlıyorum ailemle...
Zfr01
Koç Termal Tesisleri
Orman'ın içinde ,kaz dağlarının eteğinde, mis gibi oksijen depolalayacağınız harika bir mekan, sınırsız içecek , gün boyu yemek , havuz keyfi, kendinizi evinizde hissedeceğiniz güleryüzlü personel ,açık Alan oturma yerleri ve toplantı solonu ile hizmet vermektedir. Not: evli olmayanlar kabul edilmemektedir.