Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey Merkez Mah, Barış Manço Cd. No: 4-A, 48960 Bodrum/Muğla

Home | Home

Selen Akdoğan
03.10.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Otele girdiğimiz ilk andan itibaren son derece güleryüzlü karşılandık.Odamız tertemizdi ve havuz sahil kesimi dahil gerçekten çok hijyenikdi.Yemek alanı isr gerçekten üst düzey seviyedeydi.Müşteri ilişkileri personeller hergün bi ihtiyacımız olup olmadığını sordu.Gerçekten herkese tavsiye ederim.
mehmet ali özdil
23.09.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Daha iyisi varmı var. Kempinski bodrum veya swiss otel daha iyi ama onlarda fiyatlar uçuk. Yemekleri kaliteli lezzetli. Havuzu güzel çok yoğun ve sıkışık bir otel değil. Animasyonlar çok iyi. Sessizlik huzur ve süper manzara. Tavsiye ederim.
Büşra K
15.09.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Otel konumu , genel temizlik ve yemekler olarak harika ötesi.Bizi tek memnun etmeyen yani odanın temizligiydi. İlk günkü temizligi ne yazık ki diğer günlerde göremedik. Kalabalık olmasına rağmen otelde yalnızmisız hissiyatı yaşadık çoğu zaman, bu özellikle çok güzeldi. Teşekkürler sentido ♡
Serkan Basarslan
04.09.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Konum olarak çok güzel bir yerde bulunan sentido aynı zamanda sakin ve sessiz bir otel biz ailecek memnun kaldık...
Binnur İlter
01.09.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
İlk girişten itibaren guleryuz ve ilgiyle karşılandik.odalar geniş ve yenildi carsaflar ,havlular tertemizdi.Yemekler,içecekler, tatlilar hepsi kaliteli ve lezzetli.Kahvaltisi çok çeşitli ve lezzetli. Restoranda çalışkan, ilgili, guleryuzlu çalışanları her istediğimizi eksik etmediler.Velid, burcu, Havva, fatih ve diğer gençlere teşekkür ediyoruz. Havuzları çok temiz ve büyüktü, biz relax havuzu tercih ettik çok sessizdi ve cok rahat ettik. Barlarda gençler guleryuzlu ve tecrübeliler. Relax barda Zeynebe, çatı bardaaki Eceme ve denize ayrıca diğer gençlere çok teşekkürler. Bize her konuda yardımcı olan Hilal hanıma ve Selma hanimada ayrıca teşekkür ediyoruz.Ayrıca restaurant şefime ismini hatırlayamadım ilgisi için çok teşekkür ediyoruz. Çok mutlu ayrıldık tekrar gitmeyi düşünüyoruz.
rıza sönmez
31.08.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
oteli değerlendirmeye verdiğim ücret üzerinden değerlendirdiğimde, olumsuz yönler 1- Denize gitmek için otelden çıkmanız gerekiyor, evet denize sıfır olmayabilirsiniz ama otelden çıkmak nedir?2- Otelde tek asansör var ve 2. kata kadar inebiliyorsunuz sonra koridoru bitirip, tekrar başka koridorda devam edip merdivenlerle aşağıya iniyorsunuz. Çocuklu aileler ve engelliler hiç düşünülmemiş.3- Akşam 9:30'da animasyon diye yapılan eziyet. Sesi müzik söyelemeye uygun olmayan arkadaşın sokak şarkıcıları gibi arkadan gelen müzikle cheri cheri lady söylemesi animasyon değildir, sahildeki cafeler bile daha iyidir.4- Havuz ve deniz kenarında şezlong bulamıyorsunuz çünkü tüm boş şezlonglar havlu ile dolu.5- Aynı durum restaurantta da köşe masalar için geçerli ki çalışanların bu işte olduklarına bizzat şahit oldum. Acil çıkacağım için yemeğe erken gideyim derken ilk giden kişi ben oldum ve köşe masa üzerinde telefon görünce personele sorduğumda masanın dolu olduğunu söylediler.6- Yemekler idare eder, tatlıyla özellikle otellerde işim olmaz ama bir kez denedim kötüydü,gece 12'de karnım acıkmıştı, snack servisi var olduğunu söyleyince gittiğimde bir tarafta boş sandviç ekmeği diğer tarafta dilimlenmiş peynir ve domates vardı sanki büfe hizmeti sunuyorlar.7- Temizlik varmış gibi gözüküyor ama özellikle banyo kısmı problem.Artı diyebileceğim nokta, bir şey söylediğinizde çok hızlı müdahale edip hemen istediğinizi yerine getiriyorlar.Denizin güzel olmasını artı diyemeyeceğim çünkü bu otele özgü bir şey değil, tüm Akyarlar böyle. Akyarlarda bulunan diğer Sentido'ya geçen otel çok daha iyi.
özgün ünlü
08.08.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Balayı için 27 mayıs 2 haziran tarihlerinde 7 gece 8 gün kaldık. Her anlamıyla harika bir otel. Özellikle çalışanları o kadar güleryüzlü ve canayakınlarki hiç bir otelde böyle görmedim. Çok sevdim herkesi, otel de çok güzel, çok temiz. Teşekkür ederiz bu güzel tatil için.
Merve B
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Eşimle Haziran ayı sonunda 4 gece konakladık. Giriş işlemleri, oda yerleştirme ve tanıtım gayet olması gerektiği gibiydi. Tur şirketi ve otelin sitesinde giriş saatleri farklı belirtilmişti dikkat etmenizi öneririm.İki havuzu da kullandık. İkisi de gayet güzeldi. Sanıyorum Haziran ayında konakladığımız için yoğun bir kalabalık yoktu, bu durum bizi mutlu etti :)Deniz, yorumlarda belirtildiği kadar uzak değil, iki dakika güzel bir yolda yürüyorsunuz :) Çocuklu aileler için belki sorun olabilir, empati yapamıyorum :( Deniz, çok temiz ve güzeldi. Tek sorun çok esmesiydi sanıyorum mevsimle alakasız genel bir durummuş ama biz memnun kaldık. Plajı dar, bu yorumlara katılıyorum.Sabah kahvaltısını yetersiz buldum. Çeşitlendirilebilir ama aç kalınmaz. Barlardaki içkiler ve kokteyller gayet iyiydi. Snack barda pizza ve hamburger beklentimizi karşılamadı. Ama akşam ana yemekleri hakkını yenmeyecek derecede güzel ve çeşitliydi, hangisini yiyeceğimizi şaşırdık. Tatlıların çok iyi olduğunu söyleyen yorumlara şaşırdım, şeflerinden özür dileyerek geliştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.Odamız gayet güzeldi. Fakat günlük temizliklerden gerçekten memnun kalmadım. Oteldeki en büyük şikayetim bu olabilir. Bir kat için bir görevli olması kesinlikle yeterli değil, bu yüzden faturayı çalışanlara kesmiyorum, mutlaka bu durum düzenlenmeli :)Otelin genel yaş ortalaması yüksek, çok fazla çocuklu aile yoktu. Akşam etkinlikleri, diğer otellerdeki gibi sadece turistlere yönelik değildi bu durum bizi çok memnun etti. Disco Bar oteli değil, bu yüzden eğlence anlayışınız ve beklentinize göre tercih ediniz.Buradaki yorumları dikkate alarak otel tercihi yaptığımız için detayları ile anlatmak istedim, umarım faydalı olur. Genel olarak memnun kaldım. Umarım gerekli düzenlemeler yapılır, tekrar tercih etmek isterim :)
Görkem Dinçoğlu
11.07.2023
Sentido Bellazure - Akyarlar, Bodrum / Turkey
Cansever hanımın ilgilenmesi çok iyi. Geçen yılda geldiğimizde buradaydı. Misafir ilişkilerinden Hilal hanım çok ilgili. Geçen yılda bu yılda çok memnum kaldık. Cenk beyde çok mütevazi. Herkese çok teşekkür ederim.Özellikle sahilde çalışan arkadaşlara ekstra teşekkür ederim. Öykü hanımın bir kere yüzünün asık olduğunu görmedim.Tek eksiği internet hızının yavaş olması.