Seyr-i İstanbul Haliç Cafe Demirtaş, Ayrancı Sk. No:9, 34134 Fatih/İstanbul

Seyr-i İstanbul Haliç Cafe Demirtaş, Ayrancı Sk. No:9, 34134 Fatih/İstanbul

Seyr-i İstanbul Haliç Cafe | Seyr-i İstanbul Haliç Kafe, eşsiz Haliç manzarası eşliğinde kahvaltı ve restoran deneyimi sunan, İstanbul'un en güzel kafelerinden biridir.

Demirtaş, Ayrancı Sk. No:9, 34134 Fatih/İstanbul

Meltem Altundaş
15.10.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Mahallesi arası bi yerde. Giderken çok yokuş var ve sokaklar inanılmaz tehlikeli. Yabancı uyruklu insanlar yaşıyor her yerde, yolu sorabileceğiniz bi Türk bile yok etrafta. Ayrıca mekanın etrafında asla araba park edecek yer yok, kesinlikle gelecekseniz -ki bence illa da gelmenizi gerektirecek bir yer değil- eğer toplu taşıma kullanmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ben 40 dk boyunca park yeri aradım, koyduğum yer de mekana 14 dk yürüme mesafesiydi; yürüyüp mü geldim arabayla mı geldim ben de anlamadım. Çok yoruldum, hayatta da bi daha gelmem.
Mikail Altun
14.10.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
garsonlar çok itici kendimiz için ayirttigimiz masa için bizden sonra gelen masayı alacaklardı sagolsun müdür bu konuda yardımcı oldu kahvaltısı güzel manzarası gayet iyi ama çalışanlar bi gözden geçirilmeli bence
Barış
11.10.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Geçtiğimiz hafta Seyr-i Haliç Cafe'de harika bir restoranda yemek yeme şansım oldu ve bu deneyim gerçekten unutulmazdı! İstanbul'un tarihi güzelliklerinin kalbinde yer alan bu restoran, Süleymaniye Camii ve Haliç'in nefes kesen manzarasına karşı bizi büyüledi.Restorana adım attığımız andan itibaren, güler yüzlü ve profesyonel personel tarafından sıcak bir şekilde karşılandık. Restoranın iç dekorasyonu hem modern hem de otantik bir havayı başarıyla yansıtıyordu. Temiz ve şık bir ortamda yemek yemekten büyük keyif aldık.Menü, Türk ve dünya mutfaklarından seçkin lezzetleri bir araya getiriyordu. Başlangıç olarak, meze tabağı ve deniz ürünlerinden oluşan bir seçki denedik. Ana yemekler arasında, özellikle beyti kebabı ve levrek izgara ile etkileyici bir sunum ve lezzet yakalandığını söyleyebilirim. Tabii ki tatlılar da damağımızda unutulmaz bir iz bıraktı; özellikle fıstıklı baklava ve sütlü nuriye şiddetle tavsiye ederim.Manzaranın güzelliği ve restoranın ferah atmosferi, yemeğimiz boyunca adeta gözlerimizi ve kalplerimizi doldurdu. Aydınlatma ve müzik seviyesi de ne çok fazla ne de çok azdı, tam kıvamındaydı.Sonuç olarak, bu restoranı hem yerli hem de yabancı ziyaretçilere şiddetle tavsiye ediyorum. Eğer İstanbul'u ziyaret ediyorsanız ve güzel bir manzarayla eşsiz lezzetlerin tadını çıkarmak istiyorsanız, bu restoran kesinlikle doğru adres. Süleymaniye'nin muhteşem manzarası eşliğinde unutulmaz bir akşam geçirmek isteyen herkese bu restoranı öneriyorum.
Paşa müzik
09.10.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
İstanbul'u bu kadar güzel bir noktadan ilk defa görüyorum desem abartmış olmam.muhteşem ötesi manzarası,son derece nazik güleryüzlü ve alakalı bir çalışanları var.kahvaltısı zengin,burgerleri son derece lezzetli.ist.a gelip de buraya uğramadan gitmeyin
Eylemesin Yucesoy
08.10.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Hizmet, misafir perverlik, merkeze yakınlık, temizlik, güler yüzlülük, manzara hepsi şahaneydi. Tesadüf eseri geldik çokk memnun kaldık. 2 kişilik serpme kahvaltıya 450 tl verdik çok lezzetliydi.
Ibrahim Karasoy
01.09.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Buraya geçen hafta sonu arkadaşlarımızla birlikte kahvaltı yapmak için geldik ve o kadar keyif aldık ki, akşama kadar kalmaya karar verdik. Bence Galata restoran, Balat Kafe gibi yerlerden daha güzel tek eksisi oralar kadar keşfedilmemiş olması.Sabah kahvaltısı keyifliydi. Serpme kahvaltı denedik ve tüm ürünler taze ve lezzetliydi. Sunulan peynir çeşitleri, zeytin, reçel ve bal, tam ile güzel bir serpme kahvaltı deneyimiydi. Menemen ve çay da dahil olmak üzere her şey mükemmeldi.Akşama doğru nargileyi denemek için üst katta nargile bölümüne geçtik. Nargile çeşitleri ve kalitesi gerçekten çok iyiydi. Ortam rahat ve keyifliydi, arkadaşlarla sohbet etmek için ideal bir yer.Bir sonraki ziyaretimde menüden pizza, burger, makarna gibi lezzetler denemek istiyorum.Personel çok dost canlısı ve yardımseverdi, her aşamada ihtiyaçlarımızı karşıladılar. Mekanın genel atmosferi, güler yüzlü hizmet anlayışı ve muhteşem İstanbul manzarası, artı yönlerinden.Seyr-i İstanbul Cafe'de sabah kahvaltısından akşama kadar harika bir gün geçirdik. İstanbul'da nargile keyfi, lezzetli serpme kahvaltı ve restoran deneyimi arayan herkese bu mekânı öneriyorum.
Ece Su YÜKSEL
24.08.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Mekan iç dizaynı ve manzarası mükemmel kahvaltı için gitmişti kahvaltı mezeleri de harikaydı Vefa Beye ilgisi ve alakası için teşkkür ederiz.
olkan tanrıkulu
12.08.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
İftar için eşimle birlikte geldik Ramazan’da insan acıkınca gözü bir şey görmüyor ancak manzara iftar öncesi huzur verdi sonrasında dolu bir menü geldi hem gözümüz hem de midemiz doydu. Et sote ve köfte menü tercih ettik güzeldi.Manzaralı mekanlara baktığımda fiyatı bu atmosfere göre ideal. Öncesinde yorumları gördüm kararsız kalmıştım ancak işletme ve garsonlar değişmiş sanırım. Hizmetten memnun kaldım. Mekana girene kadar salaş mahalle konseptinde yerlerden geçiyorsunuz içeri girine kadar neden burası diye soruyorsunuz sonrasında içerinin taş duvarları tarihi atmosferi ve manzara inanılmaz.Özel yerler keşfetmek isteyenler özellikle mutlu olurlar. Yemekleri çok lezzetliydi. Tüm katlarda manzara var giriş katta sigara içilmiyor en üst katta nargile de var sigara da içiliyor. Hem aile konseptine hem de gençler için ortam sunuyor.
Büşra Kanal
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Karşıya baktığımızda Galata manzarasını görüyoruz kafamızı sağ çevirdiğimizde ise harika bir panoramik manzara bizi karşılıyor Topkapı Sarayından Çamlıca tepesine oradan Boğaz Köprüsüne kadar görüyoruz. Sola çevirdiğimizde ise Haliç boyunca görüyorsunuz. Klasik boğaz manzarası deyip geçmek haksızlık olur. Cam kenarında masa doluydu ancak diğer masalardan da boğazı seyredebiliyorsunuz. Kahve içip bir kaç fotoğraf çektikten sonra gidecektik yemekleri lezzetli gözüktü cam kenarındaki masa boşalınca oraya geçtik ve yemeğimizi yedik.Lezzetine gelince yemekler gayet güzeldi tabaklar doluydu bir çok lüks restoranda bile tabaklar dolu olmuyor soğuk geliyor. Hakkını vermek gerek işletme manzarasının arkasın saklanıp ne verirsem gider dememiş mutfağına özen göstermiş. Ancak menü zenginleştirilebilir tabi.Personel ilgiliydi masamız sürekli temiz tutuluyordu. Tüm katlarda manzara varmış. Arkadaşım sigara içmek için kapıya çıkıyordu dilerseniz sizi üst katta sigara içilebilir alana alabiliriz dediler ve üst kata çıktık. Orada da aynı manzara vardı.Bina ahşap eski bir bina dolayısıyla modern bir yapı bekleyenler hayal kırıklığına uğrar daha tarihi bir doku seven yeni yerler keşfetmeyi sevenler için güzel bir yer. Mahallenin arasında hiç böyle bir yer beklemiyorduk. Bundan yıllar önce Galata da böyleydi veya Balat umarım buralar da zamanla güzelleşir. Ancak mekana ilk girdiğinizde şaşırarak giriyorsunuz atmosferi güzel.Fiyatlara gelince kimine göre çok ucuz kimine göre çok pahalı bence böyle bir mekana göre uygun. İftarın 1.000₺ olduğu lüks restoranlara göre çok çok ucuzken manzarasız standart bir mekana göre bir tık yüksek. Ancak özel bir deneyim için gidilesi bir yer.Arka sokakta otopark var. Biz arabayı oraya bırakıp biraz Süleymaniyede yürüyüş yaptıktan sonra kafeye geldik. Ayrıca Turistler de geliyor. Arap turistlerin geldiği değil daha çok Rus ve Avrupalı Turistler vardı.Güncelleme: İki hafta sonra yine geldik en üst katta Nargilesinde varmış eşim zaten burayı biliyormuş ben de sürpriz yapacaktım ona yine olmadı
Hatice Karaman
11.07.2023
Seyr-i İstanbul Haliç Cafe
Manzara ve atmosferi çok beğendik. Eminönü ve Süleymaniye deki kafe restoranlarda genelde otopark olmuyor ancak otopark var hemen arka sokağında. Sokağa girdiğimizde biraz şaşırdık yokuş çıkmıştık ama içeri girer girmez yolları unutuyorsunuz manzaraya doğru cam kenarında yer var mı diye soruyorsunuz. Biz cam kenarında oturamadık ancak arka masalardan da manzarayı görebiliyorsunuz.Yorumlara baktığımda kahvaltısını övmüşlerdi geç de olsa kahvaltı servisi varmış biz de kahvaltı yaptık. Bence daha geniş bir menüsü olmalı.Manzarası muazzam gerçekten içerisi de taş duvarlarla çevrili yemekleri lezzetli servis başarılı özel zamanlar için doğum günü kutlama evlilik yıldönümünde tercih edilebilir.