Modda Kahvaltı Cafe Caferağa, Moda Mektebi Sk. no:161/B, 34710 Kadıköy/İstanbul

Humeyra Yilmaz
20.10.2023
Modda Kahvaltı Cafe
2 kişilik serpme kahvaltı 138 tl. Ortam güzel gelen yiyecekler lezzetli çalışanlar güleryüzlü. Ben memnun kaldım. Ege kahvaltısında gelen zeytinler çok hoşıma gitti
Ozer Celik
27.09.2023
Modda Kahvaltı Cafe
Mekanın tek handikapı yeri.Karadeniz,Ege ve Van kahvaltı seçenekleri mevcut.Ayrıca tek tek seçerek kendi kahvaltınızı oluşturabiliyorsunuz.Alternatif ürünleri bol bir kahvaltı mekanı.Ürünlerin yöresinden geldiği ifade ediliyor.
Yağmur Öküzcü
17.09.2023
Modda Kahvaltı Cafe
Bu mekana 5 kişi geldik ve 4 kişilik kahvaltı söyleyip yanına da farklı şeyler aldık ve 4 kişilik kahvaltı da sınırsız çay alabileceğimizi 5.kişi için ekstra ücret ödeyeceğimiz bastıra bastıra söylenildi.Kahvaltılara gelecek olursak 4 kişi için yetersiz bir kahvaltı ve tereyağı olsun balı reçeli olsun kalitesi oldukça kötüydü.Yoklukta gidilebilecek bir mekan bence sadece ona dikkat edilerek gidilmesini tavsiye ederim. :)
Emin Emek
06.09.2023
Modda Kahvaltı Cafe
Harika bir kahvaltı ettik eşim ile beraber mekan sahibi Mustafa Bey ve personeli çok ilgililer ayrıca hersey çok lezzetliydi biz Ege Kahvaltısı nı tercih ettik
Ceylan Do
13.08.2023
Modda Kahvaltı Cafe
Kesinlikle kendilerini geliştirmeleri gerekli diyerek başlamak istiyorum . Kahvaltıya verdiğim paraya ilk defa acıdım . (185 tl) ilk defa bahşiş bırakmadan çıktık bir mekandan .Eşim atıştıracak diye kendime tek kişilik kahvaltı söyledim.sanki pastanede ki gibi Kahvaltı tabağı mantığıyla hazırlamışlar .Menü içeriğinde omlet ve göz yumurta seçeneği vardı hangisini istersiniz dediler , omleti istedik . Ekstra olarak 1 porsiyon pişi ve 1 porsiyonda patates kızartması istedik .Gelen patatesli omlet …Patates gelmedi tabi ki .Pişide çiğ kızarmamış ve mayası tutmamış çiğBir hamur . 2 parça peynir konulmuş . Başkasının tabağında kalan olduğu aşırı belliydi .Sıcaktan ekşimiş ve kokmuş bozulmuş .domatesler deseniz yine aynı sıcaktan bekletilmiş ve erimiş . Yeşillik vs de yoktu görsellerde ki gibi.Hayatımda yaptığım en kötü kahvaltıydı maalesef. Personel güler yüzlü , ancak güleryüzle olacak şey değil . Bir daha asla,, açık kalan tek yer kalsa girmeyiz .
Sumeyra Aksoylu
09.08.2023
Modda Kahvaltı Cafe
Biz Karadeniz ve Ege kahvaltısı söyledik. Mıhlama güzeldi ama menemenin içine domatesi kabuklu ve iri koydukları için çok kötüydü. Reçel, bal gibi ürünler çok kalitesizdi. Masaya uzun süre çay gelmedi, garsonlar ilgisiz ve kabaydı, resmen bizi azarladı. 2 kişilik kahvaltının fiyatı 270 TL.
Gökhan Hepöz
Modda Kahvaltı Cafe
İlk gelen ekmek sepetinin içi ufak tefek artık ekmekle doluydu. 3 kişilik serpme ege kahvaltısı söyledik bizii tatmin etmedi
Yagmur Mert
Modda Kahvaltı Cafe
Olumsuz yorumları dikkate almadan çok şey beklemiyorum zaten diyerek gittim ama buna rağmen hiç memnun kalmadım. Yerin altında duvara bakarak( masaların geneli bu şekilde haliyle) tek kişilik, fotoğraftaki kahvaltıya 85 tl ödedim. Herhalde çok şey gelir bitiremem derken biraz geniş bir tabakta gayet sıradan bi kahvaltı geldi. Bu kahvaltıya bu fiyat çok fazla. Tekrar gitmem.
aleyna aykaç
07.07.2023
Modda Kahvaltı Cafe
29 Mayıs tarihinde gittik. Serpme kahvaltılar 2 kişilik 240tl (Karadeniz-Van-Ege olarak seçenekleri var) 2 kişi için gelen domates ve salatalığın azlığı..