Mürefte Camping Mürefte, Mürefte Köy İçi Yolu, 59800 Şarköy/Tekirdağ

Sedat Erdem
22.10.2023
Mürefte Camping
Motosiklet ile geldik herşey harikaydı denizi sıcak kamp yapılan yer güneşten etkilenmiyor serin oluyor gece üşümedik. Tamer Bey her türlü konuda yardımcı olup bizlerle ilgilendi kendisine çok teşekkür ediyoruz ❤️. Motosiklet sürücüleri motorlarını çam ağacı altına koyamamaya özen göstersin çam ağaçlarından reçine damlıyor motosikletin üstü full çam reçinesiydi onun dışında herşey süper.
Seda Tekgül
12.09.2023
Mürefte Camping
Camping alanı olarak geniş ve ferah Güleryüzle karsilandigimiz ve ihtiyaçlarımız konusunda bize yardımcı olan işletme sahibine çok teşekkür ediyorum. Tertemiz bir mekan mutfak duşlar pırıl pırıl di ayrıca denizin mavisi ve ağaçların yeşilini burda yanyana görmek memnun . Temizlik ,düzen ve güleryüz sizin için önemliyse düşünmeden gideceğiniz yer Murefte Camping .
yusuf levent
05.09.2023
Mürefte Camping
Ağaçların arasında denize sıfır güzel bir kamp alanı bayramda kalabalık olmasına rağmen tuvalet ler tertemizdi çalışanları ilgili ve güler yüzlü teşekkürler
tansu tanyar
01.08.2023
Mürefte Camping
Tertemiz bir kamp yeri, tuvaletler pırıl. Gereksiz gürültü yok. Çadır kurduk, kişi başı 200 TL verdik. Gayet memnun kaldık. Manzarası harika. Çam ağaçları içinde, yemyeşil ve huzurlu. Kullanabileceğiniz kamp masaları da var.
Esat Camyar
28.07.2023
Mürefte Camping
Denize sıfır...Ağaç altı çadır içinde terlemek asla yok. Sabah uyandığında misler gibi kalkıyorsun...Tuvaletler tertemizDuşlar yeterli sıra bekleme falan yok.İster karavan ile gel ister kendi çadırınla yada tesisin çadırını kirala ahşap evler cabasıİşletme çalışanları adeta her yerdeler. İlgi alaka temizlik iletişim süper , yerde sigara izmariti bile görmedim.Oldukça başarılı bir yer.Hiç birşey pişirmeden tesisden alabilirsiniz restoran usulünde salaş düşünmeyin...Murefte sehır merkezine tüm market ler e uzaklığı 4 km cok yakın.Şarköy 11 km.Doğa huzur.Tebrikler Mürefte Camping...
Mertcan YAZICI
Mürefte Camping
Çok kamp alanına gittim ama bu kadar TEMİZ, ilgili ve samimi yer görmediğimi rahatlıkla söyleyebilirim. Tuvaletler gerçek anlamda tertemiz, işletmeciler o kadar ilgili ki arabamız olmadığı için gün içerisinde yemek eksiğimiz olursa merkezden alabileceklerini söylediler ve uzaktan çalıştığımı söylediğimde kış havalarında kullandıkları kapalı alanı kullanmam için de izin verip açtılar sağ olsunlar. Gün içinde olsun akşam olsun çadırımıza gelip nasıl olduğumuzu ve ihtiyaçlarımızı sordular. Alan zaten denize sıfır ek olarak şezlonglarıda dizmişler. Deniz iyiydi buranın denizini bilen bilir geldiğiniz zamana göre farklılık gösterebilir. Çarşıya da oldukça yakın arabası olanlar hızlıca eksiklerini alıp gelebilir. Yeterince çardak, masa, mangal ve tel alanın ortasında var. Ayrıca bulaşıkların yıkanması için alana lavabo da yapılmış yemekten sonra oldukça pratik. Henüz buraya gelmediyseniz ve rahat huzurlu bir kamp geçirmek istiyorsanız tereddütsüz Mürefte Camping alanını tercih edebilirsiniz.
Aidan Ishmamatova
Mürefte Camping
Antalya’dan geldim . Bir turizm bölgesinden gelmiş birisi olarak çok beğendim. Herkese tavsiye ederim. Özellikle bungalov evlerini çok beğendim