TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube İslamlar Mah. Akbel Sok. No: 459 İç Kapı No:, D:1, 07580 Kaş/Antalya

• Salı24 saat açık
  • Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

Tatilnekolay: Kiralık Villa ve Fiyatları, Villa Kiralama | Özel Villa Tatil Seçenekleri İle Güvenilir Villa Kiralama Hizmeti Sunuyoruz. Kiralık Villa Seçeneklerimiz; Muhafazakar Villa, Balayı Vilları ve Kiralık Yazlık...

İslamlar Mah. Akbel Sok. No: 459 İç Kapı No:, D:1, 07580 Kaş/Antalya

Ali Eryılmaz
12.10.2023
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Bundan sonra, Tatil deyince aklıma gelecek ilk yer. Mükemmel bir villa, resimde ne gördüysem gittiğimde de aynısını gördüm. Temiz, titiz, raht, konforlu ve aynı zamanda en önemlisi de GÜVENİLİR. Tatilde villa istiyorsanız kalitenin adresi burası. Memnuniyetinizi en üst seviyede tutacak adres yine burası. Yani tatil istiyorsanız bu adresi kaçırmayın. Pişman olmazsınız :)
Özlem S.
16.09.2023
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Hersey en ince detayina kadar düsünülmüs. Harika konumu var. Havuzu muhtesem. Cok güzel tatil yapmamiza sebep olan meltem hanima ve melahat hanima cok tsk ederiz. Tekrar gelecegiz. ❤️
нохчий Chechenya
17.08.2023
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Birazdan bizim müşterimiz değilsiniz diye yorum gelir. :) Rutubetli bir villa denk gelmişti.butun resimleri paylaştım geçen sene. Sözde müşterileri değilim ya resimler geldikten sonra ne dönüş yapan oldu ne bir özür dileyen... Sözde korunaklı oda yalandı. İlgi alaka sıfır. Bu sene başka şirket den kiraladim ve kafam rahat.Aklıma geldikçe sinir oluyorum.Not: geçen senede aynı yorumu yaptınız numara bıraktım ismimi verdim geri dönüş sağlamadınız. Resim paylaştım yine dönüş yapmadınız. Burda tribünlere oynamayın. Hadi bakalım başlatın yasal işlemlerinizi. Hatta paylaştığım resimlerden birisi duruyor. Sayfanızda resimler altında duvardaki rutubetli bölgeye tekrar bakın belki villa Likya aklınıza gelir. Hatta whatsapptan size yazdım cevap bile vermediniz hatırlayın;)
Furkan Bayrak
15.08.2023
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Eylül ayının ilk haftası gitmiştik.Gerçekten göründüğünden dahada güzel.Buna oraya gidip gördüğünüzde sonuna kadar inanacaksınız.Ev sahipleri çok misafirperver ve yardımcıydılar.Yaz aylarında giderseniz dış kapının önündeki üzümlerden yiyebilirsiniz ev sahipleri istediği kadar almanıza izin veriyor.Muhafazarlık konusuna gelince ise gerçekten bizim gönlümüz rahattı.Evin dekorasyonu ve mimarisi muazzamdı.İmkanımız olursa tekrar konaklamayı isteriz.Yakın civarlarda birsürü gezilecek görülecek çok güzel yerler var.Tatil ne kolay ailesinede ilgileri için çok teşekkür ediyoruz.
Fenerli 1907
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Biz Almanyadan geldik bukadar berbat bir yere ilk defa geldik. Villalarin hepsi dağın üstünde Araç ile çıkılacak gibi deyil can güvenliği sıfır yollar okadar berbat. Villanin kendisinde say say bitmeyecek kadar hatta ve jakuzi,wc gibi kullanılmaz halde olan eşyalar var. Paranızın boşa gitmesini ve rezil olmak istemiyorsanız bu bölgede sakın Villa kiralamayin. Ilgi ve alaka sıfır müşterilere. Villa larin olduğu yerler imara kapalı olmasına rağmen Villa dikmişler. Yolların berbat olduğunu size söylemiyorlar. Biz geldikten sonra ŞOK olduk böyle birseyle karşılaşınca. İlk ve son oldu bu bizim için.
Ebubekir Erol
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Villa salada kaldık. Muhteşem bir deniz ve havuz manzarası vardı. Yeni yapılmış ebeveyn banyolu 3 yatak odası bir de salon vardı. 2-3 aile bile gelinebilir. Özellikle muhafazakar olanı tercih ettik. Ufak aksaklıklar oldu ama müdahale etti teknik yetkili. Kalkan halk plajina arabayla 5 dk da inilebiliyor. Deniz yuvarlak taşlarla dolu ama çok temiz ve gayet ılıktı çocuklarda da dahil hiç üşümedik Agustos ayının sonunda. Aynı zamanda ekonomik de.. Tavsiye ederim.
RIZA DEMİR
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Harika bir tatildi çok teşekkürler.. girişimizden cikışımıza kadar herşey mükemmeldi her sene tatilimizi otellerde yapıyorduk bundan sonraki tatillerimizi bu can bu bedende oldukça inşaallah villa da tatil yapmayı planlıyoruz ailecek geçirdiğimiz güzel bir hafta oldu her şey için tekrar ama tekrar teşekkürler...
Barış BAYIN
14.07.2023
TNK tatilnekolay | Kiralık Villa - Zem Grup Kalkan Şube
Arkadaşlarımla birlikte harika bir tatil deneyimi yaşadık, Villanın havuzu harikaydı. Manzaramız da fotoğrafta görüldüğü gibi muhteşemdi. Manzaraya karşı yüzdük güneşlendik, akşam üzeri de barbeküde etlerimizi pişirdik. Kesinlikle tavsiye derim.