İnanç Turizm Mahmutbey Mah. Taşocağı Yolu Cad. No:1 Polat Tower&Residance kat 24 daire 188 Bağcılar/İstanbul 212 outlet avm bitişi, 34714 Bağcılar/İstanbul

• PazarKapalı

İnanç Turizm, 2023-2024 Umre Tuları, Umre Fiyatları 5 Yıldız Umre ve Hac | İnanç Turizm 5 yıldız umre turları organize A Grubu seyahat acentesidir. En iyi ve Özel fiyatlarımız, fırsatlar, 2023, 2024 fiyatları ve umre program detaylarını bulabilirisiniz.

• PazarKapalı

ccc ccc
23.10.2023
İnanç Turizm
inanç turizmle umreye gittim. ben burda dikkat edilmesi gerekenler hususlardan bahsedicem. Öncelikle NAMAZ (farz olan)konusunda bazı sıkıntıları gördüm. ulaşım esnasında ve otele yerleşimde namaz vakitlerinin geçirildiğini.. , önceden tedbir almak maksadıyla 1. ucağa abdesli binin çünkü namaz vakti girince ucağın arka bölümünde kılabiliyrsunuz, daha sonra kılmanız zor oluyor işlemlerden dolayı pasaport kontrolünden 2 . Pasaport kontrolü olan yerde solondoTürkiye ve Arabistanda mescid yok , kontrolden sonra var 3. medine den mekke ye giderken otobüste ihram yerinde elbise giydikten sonra 4 saat yaklaşık otele kadar durmuyor bu sebeple namazın geçirilmesi burda çok oluyor Akşam namazıda yetişmiyor , anlıcanız farz namazını kaçırmanız an meselesi şahit oldum malesef , abdesli olursanız otobüsde kılabilirsiniz, 4. her zaman yanınızda seccade bulundurun çünkü yolculuklarda nerde namaz kılacağınız belli olmuyr. 5. verilen çantalar rahatsız edici plastik kokuyr daha sade basit sağlıklı verilebilir 6. bu sebeplerden dolayı 3 yıldız verdim , yolculuk ulaşım ve aktarmaların namaz vakitlerine göre olması lazım ve bilgilendirme tecrübe paylaşımı olması lazım, onun dışında güzel
Yasemin İpek
08.10.2023
İnanç Turizm
26 Nisan umre turuna 5 kişi olarak gittik dün İstanbul’a dönüş yaptık . İlk anda tur yetkili Soner bey ile görüşmeye başladık ve süreç devam etti . Oteller dedikleri gibi çıktı. Hz peygambere giriş randevusunu bile tur Firması almıştı sıkıntısız ziyaretimizi yaptık . Medine Mehmet hoca ve tur görevlileri gayet bilgili ve ilgililerdi. Mekke’de Osman hoca yer yerde bizimle idi her sohbeti aynı anlam veriyordu hele Kabe’de ziyaret sonu namazı beklerken verilen sohbet hiç bitmesin istedik .8 yaşındaki oğlumun sorularını bile o kadar içten ve aydınlatıcı cevapladı ki takdire şayandı. Duaları ilahileri vs Allah ebeden razı olsun . Biz 5 kişilik aile olarak çok memnun kaldık yolları cennete çıksın
m.sami yarmalı
09.09.2023
İnanç Turizm
26.02.2023 ümre ziyaretine ailecek katıldık. Gidiş dönüş konaklama rehberlik hizmetleri ilgi alaka her şey mükemmel. Ellerinize emeklerinize sağlık olsun. Tüm hizmetleriniz bize anlattığınızın çok çok üstünde ve çok başarılı. İnanç Turizm ve tüm ekibine binlerce teşekkür ederiz. Başarılarınızın devamını dileriz.
Rabia Çekiç
03.09.2023
İnanç Turizm
Kutsal Topraklara giderken bizlere eşlik eden ,pek kıymetli Hocalarımızla bizlere unutulmaz güzellikte bir umre deneyimi yaşatan İnanç Turizme çok teşekkür ederiz.İyi ki varsınız.Nice Umre ve Hac larda buluşmak dileğiyle ...
süleyman kapar
01.09.2023
İnanç Turizm
Annemin Umre hayalini gerceklestirmek icin Inanc turu tercih ettik. Ilk gunden son gune kadar canla basla ugrasan danismalardan, hocalara, teknik ekibe ve butun yardimcilara ne kadar tesekur etsek yine de az kalir. Profesyonel bir anlayisla ayni zamanda saygili ve herseyi kolaylastiran butun ekibe cok tesekurler. Dolu dolu bir umre yasadik. Bir daha umreye gidersem kesinlikle sizi tercih ederim.
Zihni K.
28.08.2023
İnanç Turizm
Bir haftalık ümre programını çok verimli geçirdik,ilk gidişimiz di,Mehmet ve Osman hocalarımdan Allah razı olsun. Hiç zorluk çekmeden medine ve mekke de ibadet ve ziyaret imkanı bulduk. Allah nasip ederse Hac ve ümre yapabilirsem ilk tercihim olacak.
Kübradikmen
İnanç Turizm
1-4 Aralık 2022kudus turuna katıldık. İnanılmaz derecede memnun kaldım. Daha öncede umre turlarına katılmıştım. Profesyonel bir anlayışla hizmet veren tur şirketi. Hiç düşünmeden tüm turlarına katılabilirsiniz. Rehberimiz Mutlu beye ayrıca teşekkür ederim. Alanında son derece bilgili ,insan ilişkileri harika bir tur rehberi. Mahmut beye, mutlu beye ,murat beye sonsuz teşekkürler... Bir sonraki turlarıniz da görüşmek dileğiyle gamze dikmen.
zehra çekiç
İnanç Turizm
İnanç Turizm ile 26 kişi bir haftalik umreye gittik. Havalimanında karşılanarak kutsal topraklara ugurlandik. İnanç turizmin çalıştığı otel çok temiz ve hizmet çok güzeldi. Memnun kaldık. En önemlisi de otelin yakınlığı oldu. Daha odalarımıza girmeden valizlerimiz kapının önüne gelmişti. Hiç bir karışıklık olmadan valizleri alıp , yerleştirdiler. Görevli hocaları çok samimi ve kibar insanlardı. Çok güzel yönlendirdiler. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Sistemlerini gayet güzel oturtmuslar. Herkese tavsiye ederiz.
Halim Vural
İnanç Turizm
İnanç turizmle umre yaptık 39 kişilik bir guruptu ama bize kendimizi çok özel hissettirdiler dediklerinden fazlasını yaparak guruptaki herkesin memnun kalmasını sağladılar Başta tur sahibi Mahmut Beye, Vahit ve Mahmut hocamıza ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum Herkese tavsiye ederim
Serkan Göksu
14.07.2023
İnanç Turizm
İkinci sefer inanç turizmle yolculuğum. İlkinde memnun kaldığım için ikincisinde tercih ettim.Fakat daha da tercih etmiyorum. Özel bir bağım vardı bizimle ilgilenen arkadaşla fakat;Cidde havalimanına bir taksi şoförü ile yalnız bırakılmam bir vukuat, İstanbul yeni Havalimanı yerine Sabiha gökçene gönderilmem başka bir vukuat. Valizlerimi içeri geçiremem başka bir vukuat. Otelden gündüz 3 de çıkıp gece 3.20 yolculuğu yapmam başka bir vukuat. Kaldı ki en önemli özürlü bir annem var ve bunu biliyorlar. Benim için artık İNANÇ TÜR bitmiştir