Gümüş Travel | Kaş Dalaman Shuttle | Dalaman Kaş Transfer | Shuttle Kaş | 400 TL | Kekova Tekne Turu | Kaş Tekne Kiralama | Andifli, Atatürk Blv. No:20/D, 07580 Kaş/Antalya

Kaş Gümüş Travel Shuttle Transfer | Kaş Dalaman Transfer 399,99 TL | Kekova Tekne Turu | REZERVASYON: +90(546) 612 07 07 Kaliteli ve konforlu araçlarımızla, uygun fiyatlarla, Kaş Dalaman Havalimanı arasında güvenle yolculuk yapın!

05466120707
Andifli, Atatürk Blv. No:20/D, 07580 Kaş/Antalya

• Sahibi kadın olduğunu belirtiyor

Engin Barut
21.10.2023
Her şey çok güzeldi harika bir tur deneyimi oldu Kerem beye çok teşekkür ediyorum çok güzel ilgilendi işini çok iyi yapan birisi
Melike Göktaş
20.10.2023
Her şey çok güzeldi harika bir tur deneyimi oldu Kerem beye çok teşekkür ediyoruz çok güzel ilgilendi. (Arif-Melike)
Esra Soybir
13.10.2023
Kekova tekne turu için bu firmayı seçtik. Kişi başı 400 TL verdik. Sabah 9'da servisle 40 dakikalık yolculukla Üçağız'a geldik. Tekne oradan kalkıyor. Keyifli bir gün geçirdik. Yemek olarak açık büfede salata, bulgur pilavı, bezelye, yoğurtlu makarna ve ızgara tavuk göğsü vardı. Yemekler çok hafif ve lezzetliydi, istediğiniz kadar alabiliyorsunuz.Tekne içindeki içecek fiyatları makul. Su 5 TL, americano, filtre kahve 20 TL, 35'lik Tuborg 35 TL.Teknede cıstak cıstak müzik çalmıyor, en iyi özelliği bu diyebilirim, sessiz sakin bir gün geçiriyorsunuz :)Ayrıca personel de güleryüzlü ve kibardı, teşekkür ederiz.
Sinan
02.10.2023
Guncelleme: Kas'a son gelisimde kullandigim transfer soforu asiri hiz yapti, gece gece tek seritli gelis gidis yollarda butun araclari solladi. Telefon uygalamasindan yol boyunca baktim, hiz siniri 50 olan yerde 90-100 ile gidiyordu. Umarim yakinda bir kaza haberi duymayiz. Gecen sene boyle degildi. Malesef bir daha bu firmayi kullanmam.--------Ozkan Bey gayet kibar, ucagimiz rotar yapmasina ragmen bizi bekledi. Tesekkur ederiz.
Hibernate
22.09.2023
Keşke 1 yıldız değilde -5 yıldız verebilsek.Birkaç saat önce safari için bilgi aldık su savaşına 2 saatimizi ayırıyoruz deyince ilgimizi çekti ve biraz detay rica ettik, o andan itibaren özellikle yanlış bilgi verdiğini öğrendik. Tek soru sorun sizin diğer firmalardan farkınız nedir diye eğer 2 saati duyarsanız arkanıza bakmayın. Bize bilet satmayacağını söylerek rest çekti, satma kardeşim hatta özellikle rica ediyorum lütfen satma.
Sami Sağcan
20.09.2023
Güzel bir deneyimdi, rehberimiz çok ilgiliydi ayrıca Kekova keşfedilmesi gereken bir bölge çıkın çıkın gelin :)) Rehberimiz Kerem bey’e teşekkürlerimi iletiyorum. Kariyerinde başarılar diliyorum!
Gamze İnan
10.08.2023
Ajante ile ilgilenen beyefendi diyorum ama kendisinin alakası yok bize yalan söyledi daha sonra diğer yerlerden bilgi alıp yalanını gidip sorunca size bilet satmıyorum dedi kesinlikle çok terbiyesiz saygısız bir insandı insanları kandırmayı yalanlarla bişeyler vaddetmeyi meziyet sayıyorlar böyle insanları lütfen kurumunuzun yüzü olarak müşterilerinizle muhatap etmeyin
Serhat Korkmaz
Biz tekne turu yaptık ve gerçekten çok memnun kaldık. 450 tl gibi bir ücrete 30 dk’lık otobüs, muazzam yerlerde yüzme, çay&kek ikramı, gayet doyurucu ve lezzetli bi öğle/akşam yemeği alıyorsunuz. Fiyatını gerçekten çok hak ediyor. Tur süresince gerçekten filmlerde gördüklerinizden daha güzel yerlerde yüzüyorsunuz, geziyorsunuz. Buradan Deniz beye ekstradan çok teşekkürler, gayet güzel ve dostane bir rehber kendileri. Çok memnun kaldık, unutulmaz bi hatıra :)
OĞUZ YILMAZ
Tekne turunda her şey güzeldi,teknedeki arkadaşlar kibar ve güzel rehberlik ettiler.yemekler iyiydi.kekova çıkışlı tekne turunu herkese öneririm.
Kayahan Uluş
13.07.2023
Kibar ve güvenilir firma ama sürücü biraz fazla hızlı kullanıyor. Güvensiz değil, belli ki biliyor yolları ama yine de kazanılacak zaman 15 dakikadan fazla değil. Yollar zaten virajlı. Yolculukta uyuyabileceğimiz kadar süratte viraja girilse yeter. Savrulmayalım yani. Önden rezervasyon teyidi alınıyor ve rötar olsa da sizi bekliyorlar. Bu güzel.