Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı) Seğmenler, Sante Park Avm, 3263 Sok No:2/8, 06830 Gölbaşı/Ankara

Seğmenler, Sante Park Avm, 3263 Sok No:2/8, 06830 Gölbaşı/Ankara

• Arabaya servis
  • Terasta oturma alanı
  • Rezervasyon gerekli
  • Salata barı

Vicdan Erdemoğlu
20.10.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Hastaneye geldikçe ziyaret ettiğimiz bir mekan her zaman Güler yüz iyi hizmet güzel yemek mutlu bir şekilde ayrılıyoruz özellikle Özgür kardeşime çok teşekkür ediyorum ilgi ve alakası için temiz bir mekan beş yıldızı hakkediyor.
Emine Ümran Bozkurt
02.10.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Diğer Dayı Kürek Lahmacun lokantalarına göre daha lezzetli olduğu için ne zaman lahmacun yemek istesem Gölbaşı'na gidiyoruz. Çok ferah, sakin ortamı ve havası var. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Google Rehber
02.09.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Malesef malesefDiğer dayı fırınlarında (8 ayrı) lahmacunu denemiş birisi olarakSalçanın sorunlu olduğunu düşünüyorumBiber acısı olmayan ağızda kötü bir acı tat bırakıyor
Osman ARSLAN
25.08.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Acılı, acısız, sebzeli (Antep usulü), isotlu olmak üzere 4 çeşit lahmacunun yani sıra ebat olarak ufak çocuk lahmacun da yapıyorlar. Özellikle isotlu lahmacun hem acı hem de lezzetli. İkram biraz az. Tatlı olarak sütlaç az lakin lezzetli.Fiyatlar / 11 Aralık 2021Lahmacun çeşitleri 15TLÇocuk Lahmacun 10TLSütlaç 14TL
Abdullah Korkmaz
14.08.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Bugün 3 iş arkadaşı gittik. Lahmacunları gerçekten güzel. Mezeler ve hizmet de tatmin edici.Görevli bayan personel de müşterilerin talepleri konusunda ilgili. Çay servisimizi de dış alana yaptı Sağ olsun.Memnun kaldık. Tavsiye ederim.
Mehmet Karakaya CB Elmas
05.08.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Böyle kötü vıcık vıcık bir lahmacun yemedim.basmislar domatesi içindeki eser vaziyetteki etlerin sinirleri midenizi bulandırıyor.ayrica yönetici murat bey de müşteri ilişkileri hakkında hiç birşey bilmiyor.ustalari pis ve bakımsız.dayi kürek lahmacun kariyerini Gölbaşı da sıfırlanmış.ben turan güneşte dayı kurekten yediğim lahmacunlar harikaydı.odedigim ücret haram zikim olsun.
Alim SARIASLAN
26.07.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Lahmacunlar cok lezzetli, sunum ahsap küreklerle farklı bir sekilde yapılıyor. İçecek fiyatlarını cok abartmışlar, 0.5 lt bir su yaklaşık 6 katı fiyata satılıyor.
demet kalender
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Mezeler ekşimiş koku geliyordu, söyleye söyleye iş yaptırdık, masa silmesi için bile biz uyardık, müşteriyi çok takmaz bir halleri var. Islak mendil istemek için bile kaç defa uyardık. Çay ikramları varmış ama biz zorla kendimize ikram ettirdik ,yapmaları gereken şeyleri söyleyerek yaptırdık, kendileri düşünerek yapmadı.İlgi alaka çok iyi değil.
Saner Sümer
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Dayı kürek standartlarında. Sanırım gölbaşında yenilebilecek en iyi lahmacunu burası yapıyor. Meze lahmacun konsepti yapmaları oldukça iyi.
Egemen Temur
14.07.2023
Dayı Kürek Lahmacun (Gölbaşı)
Gelip geleceğimize pişman olduk. Ben böyle rezalet görmedim. Adamşar masayı silmeden tatlıyı getirip limonun maydonozun üstüne koymaya çalıştı. üstüne bide koyarken tatlıyı masaya döküp döküldü ama bişey oldu mu diye soruyor utanmadan. Zorunda kalmadıkça önünden bile geçilmez.