Telve Cafe&Nargile Yenibağlar, Uludağ Sk. No:2, 26170 Tepebaşı/Eskişehir

Yunus Kale
21.10.2023
Telve Cafe&Nargile
Servesi çok hızlı değil ama iyi fiyatları uygun fiyat belirtmek gerekirse 2019 yılı başında yani yorumu attığım zaman 2 kişilik kahvaltı 29tl ideal bi fiyat kahvaltısı yeterli çay sınırsız vs yumurta da var yanında fakat melemen vs yok kahvaltıya ayrıca sipariş etmeniz lazım. Kahvaltıdan başka nargile için gelen de çok. 2 katlı bahçesi de olan bi kafe tramvaya çok yakın :) önünde...
hakan topaloğlu
22.09.2023
Telve Cafe&Nargile
Öncelikle sandalye ve masa ölçüleri çok uyumlu bu zevkli tercih için tebrik ederim. Kahvaltı güzeldi, çalışanlar biraz yorgun gibiydiler bu sebeple hafiften mutsuzluk okunuyordu yüzlerinden. Kahvesini de çok beğendim. Kahvaltı için tavsiye ederim küçük bir mekan olduğundan samimi bir ortamı var.
EMEL ÖZDOĞAN
27.08.2023
Telve Cafe&Nargile
Çalısanlar güler yüzlü hizmet hızlı. Ben kahvaltı insanıyımdır. Serpme kahvaltısıyla doyarsınız. Temiz aşırı kalabalık olmayan bir mekan.
Umahan Uzun
01.08.2023
Telve Cafe&Nargile
Bugün sabah kahvaltı yapalım dedik fakat eve alisveris yapsaydım verdiğim para ile daha çok doyardim resmen kahvaltı yaptıktan yarım saat sonra açlıktan öldüm bu kadar az bir serpme kahvaltı olamaz bizde akşama kadar nasıl kazanıyoruz o parayı. vasatttt bir kahvaltı idi. Ekmek buz gibi geldi sıcak getirin demesek getirecekleri yoktu.
Burcu
Telve Cafe&Nargile
Tavuk fajita hiç beğenmedim çok az tavuk vardı yarısı tavaya yapışmıştı. Daha çok resimden de görüldüğü üzere soğan yedik. Hamburger standart ,gözleme ise lezzetli. En çok soslarını seviyorum.
Elxan Memmedov
Telve Cafe&Nargile
Kahvaltıya gittik garson arkadaş çatal bıçakları silerken öyle atıyorduki sesi başımızı agrıtdı. Sora nargileye geldik nargilenizde tustusu yokdur sigara içseydik daha iyi olurdu.
Minel Altıntaş
Telve Cafe&Nargile
Rezil bir mekan. Kahvaltı diye gittik gezide, yumurta koydular önümüze pişmemiş. Bal getirmişler tereyağı yok. Ekmek desen süs yerine konulmuş. Bir de garsonlarından biri hayatımda gördüğüm en haydo insandı. Arladaşımın üstüne ve telefonuna termostan çay doldururken foş diye yarısını döktü. Özür bile dilemedi, peçete dahi getirmedi, yüzümüze baktı ve gitti. REZİL!!
Caner Eray
Telve Cafe&Nargile
Özellikle İngiliz çayı çok güzel ayrıca servisi gayet hızlı ve fiyatları gayet normal. Yemekleri pek iyi olmasa da gayet lezzetli ve tercih edilebilecek bir yer. Fakat içeride nargile içildiği için çok rahatsız ediyor. Nargile içmeyen biriyseniz sıkıntı olabilecek bir yer. Gecelerin hard melankoli çalıyor.
Şeyma Duran
Telve Cafe&Nargile
Rvime yakin yetler arasinda en begendigim mekanlardan biri fiyatlar uygun urunlerin tadi da guzel bugun ictigim cay oldukca tazeydi biz cok memnunuz :D