ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ Çarşıbaşı, Arkası, Nalbantlarbaşı Cd. Paşa Cami, 58030 Merkez/Sivas

ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ - Kebab Shop |

Çarşıbaşı, Arkası, Nalbantlarbaşı Cd. Paşa Cami, 58030 Merkez/Sivas

• Arabaya servis

Rahime MERCAN SARI
21.10.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Özen Kebap'a Sivas merkezde tavsiye üzerine gittik birkaç şubeleri varmış biz Paşa Camii yanındakine gittik. Ortam aile için uygundu, ilk kez Sivas köftesi denedik ve beğendik hem lezzetli hem de sulu suluydu ilk kez deneyecekler gidebilirler. Bunun yanında lahmacun ve yayın ayranı da aldık lahmacunu o kadar çıtır çıtırdı ki yediğim birçok yerden çok daha başarılıydı. Salata ve ezme ikramları mevcut. Ailecek gidilebilecek nezih bir ortam tavsiye ederim.
sibel yılmaz
20.10.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Hem temiz hem de güler yüzlü çalışanlar. Hiç şüphesiz Sivas’ta en lezzetli Sivas köftesini burada yersiniz. Yemeğin yanına mutlaka açık ayran isteyin, çok çok güzel. Kuşbaşılı ve pastırmalı pidenin de tadına bakın.
İbrahim Kaya
14.10.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Kesinlikle tavsiye ediyorum ailemle beraber çok memnun kaldık işi yeri sahibi başta olmak üzere çalışanları çok samimi ve içten karşıladılar hizmetleri gayet güzeldi.Karışık ızgara ve Sivas köftesi yedik gerçekten inanılmazdı, ayrıca patlıcan ve sarımsak yemeklerin yanına çok yakışmıştı..
Cinar Cinaroglu
24.09.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Aile ortamıyla gidilebilecegin güzel leziz ve muhteşem bir lokanta özelliklede ızgara köftesiyle meşhur olan bir lezzet herkeze tavsiye ediyorum.
Sevde SAYIN
07.09.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Nefis Sivas köftesi, özenli salata ve ikramları, güleryüzlü ve ilgili personeliyle Sivastan yolu geçenlerin uğraması gereken bir restoran. Diğer şubeleri bilmem, Paşa Camii arkasındaki şubede bir Sivas köfte yemelisiniz.
Ömer Erdağ
07.08.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Gerçek bir Sivas köftesi yiyebileceğiniz nadir yerlerden,ayrıca pide çeşitleride çok lezzetli özellikle kuşbaşılı pidesi güzeldi.
Zeynep Erdem
01.08.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Köfte çok başarılı servis hızlı garson çok kibar döneri pek sevemedim ama köfte çok iyiydi
Orhan Çelik
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
sivas köftesi cok başarılı kesinlikle tavsiye ederim sivasa gelince kesinlikle ugranacak yer
aziz vatansever
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
Daha önce diğer şubelerine defalarca gittim.. Bu şubesine de uzun zamandır gitmiyordum.. Bugün akşam gittim.. Sipariş verdik 15 dak köfte bekledik ki gittiğim hiç bir köftecide bu kadar beklemedik.. Köfte gecikince Sebebini sordum garson aynen şöyle dedi abi ayağınız uğurlu geldi kalabalık bir grup geldi dedi..demekki onlardan dolayı bizim yemek gecikti önce onlara servis yapma ihtimali yüksek... Mezeleri yeterli köfte gramajları küçülmüş çok açık.. .. Düşük gramaja karşı fiyatları şişirmişler her yerde köfte 28_30 TL burada 35 TL yapmışlar.. Fiyatlar kesinlikle diğer yerlere göre pahalı geldi..3 tam 2 az 5 açık ayran 1 kola 167 TL... Hem gramaja düşük hem fiyat yüksek... 3 puan vermemin nedeni de bütün bu şişirilmiş abartılı köfte fiyatı ve içecek fiyatları.... Mezeleri iyi gelen garibim Anadolu evladı garson iyi niyetli... Tekrar gelirmiyim kesinlikle gelmem... Nedeni şişirilmiş köfte... Düşük gramaj..kusura bakmayın bunları yazmak zorundayım.... 28_30 TL köfte hatta ayran yanında verilirken 35 TL gramajı düşük köfte ayrıca pahalı içecek yanında...
çelik çelik
13.07.2023
ÖZEN KEBAP - PAŞA CAMİ ŞUBESİ
muhteşem bir lezzet, sivas'a gidipte burada bi sivas köftesi yemeyen de, nebileyim yani