Baykuş Dağ Evi Mahmutşevketpaşa, Dolapdere Sokak No:10, 34829 Beykoz/İstanbul

Sinem Başer
05.10.2023
Baykuş Dağ Evi
Instagramdan dolayi görmüştüm ve gitmek istediğim bir yerdi burası ve bugün kismet oldu ama maalesef ki tam bir hayal kırıklığı hiç beğenmedim menüde içecek yok sadece yemek üzerine ve fiyatlar baya baya yüksek yani bir daha tercih etmicem bir yer zaten ulaşım özel aracın yoksa sıkıntı.Sadece beğendiğim tek nokta doğanın icinde olmasıydı
Aydın Demirtaş
05.10.2023
Baykuş Dağ Evi
Puan neden bu kadar düşük anlamıyorum. Hizmet çok iyiydi , kahvaltı için gittim 3 kişi, çeşit bol ve ürünler kaliteli , sucuklu yumurta çok başarılı. Fiyat bence hizmet ve ürün kalitesine göre hakkı ama siz yinede öğrenmek için sorabilirsiniz. Yağmurlu havada gittim kalabalık değildi , ortam çok güzel hava soğuk ancak soba muhteşemdi. Yazın sıcağında kalabalık içine girmektense bu havalarda gitmek en doğrusu.Tekrar gidicem...
Dilek Arslan
09.09.2023
Baykuş Dağ Evi
Doğayla içice harika bir yerdi, kahvaltı için gittiğimiz ama akşama kadar vakit geçirdiğimiz yer kesinlikle tavsiye ederim herşey çok güzeldi ♥️
Ayla Akturk
22.08.2023
Baykuş Dağ Evi
Mekan doğanın içinde kır evi tadında, sanki istanbulda değilmişsiniz gibi hissettiriyor, dinlenmek ve stres atmak için birebir. Kahvaltı için gitmiştik çok çeşitli ve lezzetli köy kahvaltısıylada fazlasıyla karnınız doyuyor, etrafta yürüyüş alanlarıda var. Gün boyu vakit geçirile bilecek çok güzel bir mekan. Hep geliriz;)
Fulya Bilgi
18.08.2023
Baykuş Dağ Evi
Kahvaltı için çok çok kötü bir seçenek oldu bizim için.Gelen hesap karşında ne yedim ben diye kendimi sorguladım çünkü. O hesaba cidden çeşidiniz olsaydı keşke.En azından yedik ama gözümüz bile doydu derdik . İnanılmaz zayıf bir kahvaltıydı ve bu fiyat karmaşasında insanları kazıkladığınızı düşünüyorum.O kadar pahalısınız bari bahçenizdeki hayvanlara bir kap mama koysaydınız işletme olarak.
Fevzi İleri
Baykuş Dağ Evi
1 yıldızı gelişmeye devam edilmesi için kıstım, güler yüzlü servis, kaliteli ürünlerden oluşan bir kahvaltı, doğa içinde sessiz huzurlu bir ortam, fiyat kalite dengesi uyumlu, kesinlikle tavsiye ediyorum.
Nermin Süleymanlı
Baykuş Dağ Evi
Merhabalar. İftar yemeğine geldik. başarılı işletme ilgililer. İstanbul kalabalıqından kacmak icin sakin sessiz huzurlu yer. Tavsiye ediyorum . Temiz titiz işletme .
Ferdi Kaya
Baykuş Dağ Evi
Her şey için çok teşekkürler ederim İstanbul’a bu kadar yakın doğanın içinde güler yüzlü hizmet ben çok beğendim ve tavsiye ederim işletme sahibine teşekkürler
Emre Şimşir
Baykuş Dağ Evi
Tam bir dağ evi doğanın kalbi diyebiliriz ilgi alaka çok iyi personel güler yüzlü lokasyon olarak İstanbul'a çok yakın gidilmeye görülmeye değer ender yerlerden ilk fırsatta tekrar gidicem
Belinay Oğuz
07.07.2023
Baykuş Dağ Evi
Gerçekten ilgilenen kişiler tam tersi ilgisiz yani içecek olarak sadece çay var ulaşımı kolay değil içeride otururken ayrı ilgisizlil şal istememize rağmen başka yeni gelen müşterilere verildi.gercekten önermiyorum ve kişi başı 250 TL çocuklardan da ücret alınıyor 6 yaşına kadar ücretsiz sonrasında çocuk başına bile 250 TL alıyorlar biz 6 yaşındaki iki çocuk için itiraz ettik gereksiz şekilde pahalı herşeyden sınırlı ve servis sıfır sadece garson önümüzden geçerse size veriyor kahvaltı akşam yemeği vs. Yapılmalık bir yer değil