Bake My Day Bodrum Gümüşlük Mah, 1120. Sk. No:50, 48970 Bodrum/Muğla

Bake My Day Bodrum

Anasayfa | Bakemyday | Bodrum Gümüşük sokakları her sabah nefis hamur işi kokuyor! Bunun sebebi olmaktan mutluluk duyuyoruz... Bodrum'a yolu düşenleri mutlaka bekliyoruz.

05303045479
Gümüşlük Mah, 1120. Sk. No:50, 48970 Bodrum/Muğla

• Sahibi kadın olduğunu belirtiyor
  • Arabaya teslim alma

Ahmet Talat Yüzbaşıgil
15.10.2023
Bake My Day Bodrum
Paket olarak aldık.Akşam yemeğinden sonra yedik.Paris Brest , Cream puff çok güzel ve lezzetli.Profiterolün sosu krema gibi yoğun idi.
Önder
26.09.2023
Bake My Day Bodrum
2021 Mayıs ayında açılmış. Emek harcayarak, özenerek yaptıkları güzel tatlıları sunan bir işletme. Her şey taze ve gerçekten çok lezzetli. Küçük bir mekan, tertemiz. “ Sadece tatlı yemek için bu kadar yol gelinir bir yer” . Kadınlar işlerinde gerçekten iyiler. Türk ezgileriyle işlenen böyle mekanları da görmek ne güzel olur.
Emre Pekesen
21.09.2023
Bake My Day Bodrum
Tek kelime ile muhteşem. Lezzet harika ve güvenle yiyebileceğiniz, kullanılan malzeme ve pişirme teknikleri olarak beklentilerin üzerinde bir mekan.
Öznur Coşkun
19.09.2023
Bake My Day Bodrum
Güler yüzlü sahibesi ve inanılmaz tatları ile tatil boyunca her akşam ziyaret ettiğimiz, tazecik çayı ile lezzetlerini taçlandıran minik dükkan döndükten sonra hep anacağımız yerler arasında olacak.
Nese Aydin
08.08.2023
Bake My Day Bodrum
Bodrum Gümüşlük’te sabah kahvaltısı için sağlıklı ve abartısız birşeyler ararken tavsiye üzerine gittiğimiz ,Gümüşlük sahilde,belediye cafesinin hemen arkasında küçük,şirin,herşeyi taptaze bulacağınız güzel bir mekan . Sahibesi Tülay hn çok candan ve güleryüzlü karşılama ile değişik önerilerde bulundu,istediğimiz şekilde hazırlayabilecekleri çeşitlerden bahsetti Çok lezzetli,kaliteli miss gibi ürünler yanında nefis kahvesi ve şahane sahibesi ile artık müdavimi olacağımız Bake My Day’i şiddetle tavsiye ediyorum,çok sağlıklı,bol çeşit içeren kahvaltı kasesi veya taptaze fırından çıkan seçeneklerle güne güzel bir başlangıç yapabilirsiniz ,afiyet olsun
alpaslan erdem
29.07.2023
Bake My Day Bodrum
Cok lezzetli, cok taze ve herkes cok sempatik. Yazin bir kac kez gitmistim, Nisan ayinda geldigimde de yazin yedigim lezzetlerin aynisini tadimladim, Iyi komsular :) Amsterdam
Cagdas Kurkcu
28.07.2023
Bake My Day Bodrum
Tuzlu muffin ve nutellalı meyveli kruvasan çok lezzetliydi. Ürünler inanılmaz tazeydi. Kruvasan biraz daha pofidik ve çıtır olabilirdi ama tadına diyecek yok. Bitkisel süt çeşitleri de mevcut. Sahibinden görevli hanımefendilere dek herkes çok nazik ve ilgili.
Deniz Ucar
Bake My Day Bodrum
Müthiş ürünler***kaliteli içerik enfes lezzetler.. bademunlu tatlisi harikaydi
Kaya Remzi
Bake My Day Bodrum
Vitrinde 50 TL yazmasına rağmen bana iki küçük tatlıyı 100TL yerine 160TL sattı kadın (muhtemelen yurtdışından geldiğim için hesap bilmiyorum zannetti). O an çocuklarım olduğu için itiraz etmedim ama pişman oldum.Tatlılar çok ağırdı, küçük olmasına rağmen bitiremedik.10 gündür buradayım, yediğimiz en kötü tatlılar diye bilirim.