EzgiM Camping Mesudiye Köyü no:187 ovabükü sok, 48900 Datça/Muğla

Ahmet Dinç
18.10.2023
EzgiM Camping
Bir gün diye gittiğim bir kamp alanıydı, Çok beğendim bir gün daha kaldım. Alan çok iyi dizayn edilmiş. Hem tente aldı hem de ağaç altı yerler var. Bir numara veriliyor size, o numara hem çadır hem de buzdolabı ürünlerini koyduğunuz sepetin numarası oluyor, gayet güzel düşünülmüş. Lavabo, duş ve tuvaletler temiz. Çadırlar arası mesafe oldukça fazla, dip dibe bir durum yok. 3 erkek duş ve 2 erkek tuvaleti var, aynısı bayanlar için de geçerli. Yemek fiyatları makul sayılabilir.
Zeynep Özkan
03.10.2023
EzgiM Camping
Şu ana kadarki kamp deneyimlerimiz arasında en memnun kaldığımız kamp alanı burasıydı. 7/24 sıcak bulunuyor. Mutfak, duşlar, tuvaletler temiz. Tuvaletlerde tuvalet kağıdı bulunuyor. Her gün öğlen ve gece saatlerinde tuvaletler temizleniyor. Kendi buzdolabı rafınız var. Sahile 3-5dk yürüme mesafesinde. Palamutbüküne arabayla 15 dk mesafede. Her çadır için ayrılmış alan var. Ortak mangal ve yemek masaları bulunuyor. Çamaşır asmak için ortak alan bulunuyor. Böylece mangal kokusu üzerine sinmiyor. Gece 12den sonra ışıklar kapanıyor ve sessizlik oluyor. Uyumak için ideal bir ortam. Etraftakileri rahatsız etmeyecek şekilde kendi ışığınızı kullanabiliyorsunuz. Çalışanlar yardımsever ve misafirperver. Ayrıca kamp alanındaki kedi ve köpekler çok tatlı. Datçaya yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.
Nilay Gülenoğlu
28.09.2023
EzgiM Camping
İşletme sahipleri her konuda çok yardımci oldular. Kamp konusunda en önemli konu ortak alan kullanımı, burası o konuda gerçekten çok iyi, tuvalet, duş yerleri ve mutfak gayet temizdi. ilk kamp yerimiz çok memnun kaldık, herkese tavsiye ederiz. Kerim bey'e teşekkür ediyoruz.
Ahmet Kurnaz
02.09.2023
EzgiM Camping
Datça yarımadasının ucunda, son derece doğal bir ortamda yüksek kalitede 4 günlük bir kamp deneyimi yaşadık, çok memnun ayrıldık. Her ne kadar Datça yolunun bakımsız oluşu biraz risk yaratsa da, kıyıya inip alana varınca bunu unutuyorsunuz. Kamp alanında ağaç altı ve tente altı olmak üzere iki tür alan var, küçük bir fiyat farkı var aralarında. Mümkünse tente altı tavsiye ederim. Girişte nazik bir karşılama ve alan tanıtımı yapıldı. Ortak alanlarda kadın erkek ayrı olmak üzere 2 wc ve 3 banyo mevcut. Sıcak su daima vardı. Buzdolabı kullanımında çadır no yazan tepsi içinde malzemelerinizi saklıyorsunuz, bu fikri çok beğendim, karmaşayı önlüyor. Ocak yok, kendi tüpünüzü mutlaka getirmelisiniz. Bulaşık yıkama alanı tertemiz. Her çadır alanı için elektrik prizleri var ancak uzatma yok, bunu da mutlaka getirin. Ortam çok nezih, komşularımızla samimi olduk ve kahve içtik, vakit geçirdik. Farklı hikayeler dinledik. Sahile (Ovabükü) 5 dk yürüme mesafesindesiniz, masa ve sandalyenizi kapıp rahatça takılabilirsiniz. Biz Ovabükü, Palamutbükü ve Kurubük plajlarına gittik. Hepsi birbirinden kaliteli yerlerdi. İlk üç gün hava gayet iyiyken son gün rüzgar çıktı ve tozu toprağı havaya kaldırdı. Sonuç olarak, güven veren bir ortamda tatil yaptık. İşletmeci aileyi ilgilerinden dolayı tebrik ederim.
Özkan ANIK
02.09.2023
EzgiM Camping
Kampa vardığınızda sizi sevimli bir dost köpek karşılıyor. Kamp yeri büyük bir bahçe ve içinde badem ağaçları var. Badem ağaçlarının arasında boydan boya ve iki sıra şeklinde çadırların kurulacağı yerler için büyük tenteler yapmışlar. Kullanabileceğiniz bir mutfak, 5 adet buzdolabı ve kiralayabileceginiz bir tüp ile yemek ve kahvalti işlerinizi rahatça yapabiliyorsunuz. Tertemiz duş ve tuvaletleri var. Sıcak suyu her zaman var. Çamaşır asabileceginiz ipler var. 2 adet barbekü bulunmaktadır. Aydinlatma direkleri mevcut ve bu direklerde kullanabileceğiniz prizler mevcut. Oturabileceğiniz ve yemeğinizi yiyip sohbet edeceğiniz masalar mevcut. Arabayi içeri park edebiliyorsunuz. Yokun kenarında da birakabiliyorsunuz. Konum olarak 2 tane koya yakın ve biri 12 dk digeri 5 dakika gibi bir yürüme mesafesinde. Arabayla 12 dk uzaklikta akvaryum koyu var suyu çok guzel. Knidos antik kentini de ziyaret edebilir ve hun batımını da izleyebilirsiniz. Biz eşimle kaldık beğendik. Dosthane karşılamaları için işletme sahiperine teşekkür ederiz.
Volkan AYTAS
26.07.2023
EzgiM Camping
Öncelikle işletme sahipleri geldiğiniz ilk andan itibaren çok ilgililer ve her konuda size yardımcı olmaya çalışıyorlar. Aslında burası çadır kampi ancak bir tane karavan yeri var ve biz o şanslı karavancilardaniz. Kamp çok temiz hemen hemen hiç toz yok. Bol yeşil ve gölge . Aksamustu her yer sulaniyor. Tuvaletler , duşlar çok temiz ve yeterli. Ortak barbeku alanı var. Buzdolaplari yeterli , bulaşık yikama yerleri yeterli. Çamaşır makinesi hizmeti var. İşletmeye ait fiyatları makul restauranti var. Cevresinde iki koy var. Birisi Hayitbuku diğeri ovabuku. Birine 10 dk diğerine 3-4 dk yürüyüş mesafesinde. Biz 5 gece kaldık ve çok memnun olarak yarın sabah ayrılıyoruz.Bu tarafa gelmek isteyenler için tavsiye ederiz. Ayrıca Kerem Bey ve eşine de misafirperverlikleri için teşekkür ederiz.
Aysu Hamurcu
26.07.2023
EzgiM Camping
çok temiz, sakin bir kamp alanıydı. işletmecileri tatlı ve sakinler. çok uysal, arkadaş canlısı iki köpekleri ve tavukları horozları ile güzel bir deneyim. çadır alanları belirli ve gölgelikli, alanın çoğu çimen, ortak kullanım alanları (mutfak, duşlar ve tuvaletler) gerçekten temiz, sadece çadır alanınız değil mutfağın yanında da ortak kullanıma açık masa sandalyeler mevcut. yürüme mesafesinde sahil var, araba ile birkaç dakika mesafede de gerçekten çok güzel çok temiz koylar var. biz çok memnun kaldık. kesinlikle tavsiye ediyoruz.