Cunda Batuhan Tur Mithatpaşa, Taksi dolmuş karşısı, Mevlana Cd., 10400 Ayvalık/Balıkesir

• Salı24 saat açık

Derya Tellioğlu
01.10.2023
Cunda Batuhan Tur
Bugün ilk defa geldiğimiz Cunda’da tekne turu yapmak istedik ,ve tesadüfen Batuhan turla karşılaştık ve çok keyifli bir gün geçirdik..Teknenin temizliği,Mesut Kaptan ve eşi Yasemin hanım’ın güleryüzü,küçük oğulları Arda ve de yemekler harikaydı,buradan da teşekkür etmek istedik..Ailece veya grupla tekne kiralamak isteyenler gönül rahatlığıyla tercih edebilirler..
Berker Yurtseven
20.09.2023
Cunda Batuhan Tur
Tuğçe hanım ve Nafi kaptan bizi çok iyi ağırladı. Çok güzel koylar gezdik, güzel yemekler yedik. Tekne çok temiz, kaptan ve eşi de çok titiz. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Emrah Kaya
18.09.2023
Cunda Batuhan Tur
Ailece gönül rahatlığıyla gezilebilecek güzel bir yat mutlaka gözünüz kapalı gelin. Herşeyden önemlisi temiz ve titizler, dilediğiniz ürünleri götürün pişirip servis ediyorlar.. Biz çok memnun kaldık sizde gelin
Serhat Ahmet Özdemir
09.09.2023
Cunda Batuhan Tur
Cunda’da her ziyaret ettiğimizde bizleri aile olarak hoş sohbet ve muhabbetleri ile ağırlayan Mesut kaptana çok teşekkür ederiz.
gizem ozdemir
08.09.2023
Cunda Batuhan Tur
Eylul ayinda dogum gunumu kutlamak icin gitmistik. Cok keyifli bir gun gecirdik, Mesut bey ve ailesine icten ilgileri ve hos sohbetleri icin cok tesekkur ederim
Ertugrul Gunduz
02.09.2023
Cunda Batuhan Tur
Özel günümüzü güzelleştiren Mesut abi ve ekibine çok teşekkür ederiz. Kesinlikle tavsiye ediyoruz. Yemekler leziz, yat tertemiz.
Oner Gundogdu
31.08.2023
Cunda Batuhan Tur
Bugun eglence amacli bir yat turu yapmak istedik, ve bunun icin Mesut Kaptan’i tercih ettik, yaptiklari zeytinyagli mezeler ve deniz urunleri bizi mest etti, gercekten harika bir gun gecirdik. Ailecek calisiyorlar ve cok samimiler sizlere unutamayacaginiz bir gun yasatiyorlar, iyi eglenceler :)
Mélissa ümran Özata
24.08.2023
Cunda Batuhan Tur
Cundaya ilk defa geldik ve hic pisman olmadik mesut kaptan sayesinde, cok guzel keyifli ve eglenceli bir tur gecirdik. Hersey cok guzeldi, hersey icin cok tesekur ederiz. Bir sonraki turda gorusmek uzere.
EBRU BASKIN
08.08.2023
Cunda Batuhan Tur
Temmuz ayinda misafir olduk teknelerine, çok eglendik. Öncelikle tekne çok temiz, karı koca güler yüzlü ve çok ilgili insanlar.Hazirladikları baliklarda çok lezzetlidi.kaptana ve sevgili eşinin ellerine sağlık.kesinlikle yine geleceğiz
Eren Gündoğan
26.07.2023
Cunda Batuhan Tur
Hizmet 10 numara Kaptan 10 numara tam bir aile ortamı mükemmel bir hizmet çok memnun kaldım.