Hak Evrensel Hatay Sofrası Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. 12/1, 34153 Bakırköy/İstanbul

$$$

Hak Evrensel - Hatay Sofrası |

Şenlikköy, Yeşilköy Halkalı Cd. 12/1, 34153 Bakırköy/İstanbul

murat
13.10.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
Hizmet ve ortam güzel lakin yemeklerden bahsedersem fırında mantarlı sultan sarma, kağıt kebabı ve künefe özelinde konuşuyorum haksızlık etmeyeyim üçü de kötü değil ama o paraya daha üst düzey lezzet arıyor insan.Aslında biraz da standardınızla alakalı örneğin çok iyi bir kağıt kebabı nasıldır biliyorsanız bunu beğenme ihtimaliniz yok. Meze olarak humus tercih ettik o gayet güzeldi farklı meze deneyemedik çünkü sadece humus 90₺civarıydı. Yemeklerin fiyatı görece yüksek hadi kabul edilebilir diyelim de bir küçük tabak meze de bu fiyat olmaz be kardeşim. Hep önünden geçerken merak ettiğim bir yerdi ilk ve son tecrübem oldu. Tabi gelip denemek isteyenlere mekanın kapıları sonuna kadar açık.
GİZEM YILDIRAN
29.09.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
2Haziran tarihinde arkadaşımla Restauranta gittik. Sultan kebabı ve Ali Nazik sipariş verdik. Ama Sultan kebabı yerine haşhaş kebabı getirildi. Getiren garson sipariş kağıdına baktı oraya da Sultan kebabı olarak yazılmış. Garson bir şey olmaz bu da güzel dedi. Kendi hataları olmasına rağmen ne özür dilendi ne de bize sorulmadan hatanın düzeltilmesi gerekirdi. Böyle bir adım atılmadı. Arkadaşım nezaketen bir şey demediği için beğenmediği sipariş vermediği bir yemeği yemek zorunda kaldı. Garsonun tavrı hoş değildi. Bir daha oraya gitmeyi düşünmüyoruz ve ilgi ve alakasızlıktan dolayı tavsiye etmiyorum.
eylul aga
09.09.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
4 kişi kahvalti için gittik ve çok güzeldi herşey lezzetliydi ve bitenlerin yerine yeniden istersek getiriyorlar çay semaver olarak geliyor tadı güzel. Kahvaltısı doyurucu tavsiye ederim. Manzarası da güzel biz haftaiçi gittik kalabalık değildi haftasonu nasıl olur bilmiyorum.
Sonnur Sever (Kalemini Konuşturan Kadın)
06.09.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
ağustos 2022 tarihinde gitmiştim bu mekana yorum yazmayı nasıl unutmuşum :) ben eşimle beraber kahvaltı için gitmiştik. kişi başı 190 liraydı serpme kahvaltı. çok beğendim ve doyurucuydu. özellikle çay semaverle geldi. ekmek çok yemediğimiz için gelen hamur işi ve tırnaklı pide bize yetti. kahvaltılıkları güzeldi özellikle bal kaymak ve peynir çeşitleri güzeldi. öte yandan florya ve denize nazır bir yer için fiyatlar gayet iyi. ben istanbulda ve farklı şehirlerde bir çok mekanda yemek yedim hatay yemeklerini ayrı bir severim o nedenle kebap ve yemekleri dönem fiyatlarına göre iyiyidi. fiyatlar bir çok mekanda astronomik rakamlara ulaştığı için şuanki fiyatları hakkında yorum yapamayacağım. bir daha gitmek istedik ama fıırsat olmadı. inşallah yemeklerini de yemeye geliriz :)
Erser ÇETİNKAYA
Hak Evrensel Hatay Sofrası
Üç kişi geldik, birinin midesi rahatsız, iki kişilik kahvaltı talep ettik diğer kişinin yiyemeyeceğini söyleyerek... Buna rağmen, müessese kuralları gereği üç kişilik kahvaltı diye direttiler. On kişi gelip iki kişilik kahvaltı istemedik.Kahvaltı zaten çok zayıf, iki kişi ile üç kişi arası fark tabakta gelen üç adet vişne reçeli tanesi, iki tane fazla zeytin, servis kötü, garsonlar güleryüzlü değil... Kesinlikle parasının hakkı olmayan, sırf manzarası yüzünden gelinesi mekan o kadar. Muadil çok iyi restoranlar varken, asla tercih edilmez.
Turkana Group
16.08.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
Kapıdaki o gösterişin ardında aslında çokda fiyatların yüksek olmadığını göreceksiniz. Çok büyük bir restorant ve özel misafirlerinizi ağırlayabileceğiniz alan mevcut. İçerde genellikle yabancı turistler var. Fiyatları dışardaki sıradan kebapçılar ile ürününe göre 5 ile 20 tl arası fark ediyor. Gelen ürünlerin fotoğraflarını paylaşıyorum yiyemedim resmen yarısı kaldı paket yaptırdım. Fiyatlarına göre çok büyük porsiyonları. Personel son derece kibar ve hızlı servis sağlanıyor. Yemek sonunda çay veya kahve ikram. Deniz manzaralı alan mevcut fakat akşam deniz karanlıktan belli olmuyor. Tuvaletlerin temizliği ve personel bulundurması da ayrıca güven teşkil ediyor.
Rusen Ali
16.08.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
Dün akşam (1 temmuz 2023) Alevli şov yaparken sıçrayan kıvılcım annemin gözünü yaktı.. özür beklediğimiz garson utanmadan “biz her gün yapıyoruz bir şey olmuyor” gibi anlamsız bir cevapla pişkin pişkin işine devam etti. Ayıp
Burak Burak
27.07.2023
Hak Evrensel Hatay Sofrası
Karşılama, çalışanların davranışı iyi. Mekan çok büyük. Kalabalık olduğu zaman içeride uğultu oluyor. Yemekler güzel.
Ahmet Turan Turna
Hak Evrensel Hatay Sofrası
3 kişi kahvaltı yaptık, çalışanlar aşırı suratsız sanki zorla çalışıyorlarmış havası var, nezaket sıfır. Kahvaltıdan kıl çıktı ve yiyeceklerin üzerinde toz kalıntıları vardı. Çıkarken adisyonu getiren çalışan ısrarla bahşiş için önüme uzattı, böyle bir nezaketsizlik görmedim. Keyfinizi kaçırmayın buraya gelip