Adrasan gündüz camping Adrasan mahallesi, sarıkavak caddesi Antalya, 07350 Kumluca/Antalya

Adrasan gündüz camping

Adrasan camping & bungalow on Instagram: "Hayattan kaçmak için değil, hayatı kaçırmamak için yola çıkın 🐳 @oskilivoski @hicoozz #kesfet #kesfetteyiz #antalya #adrasan #adrasansuluada #adrasankoyu #campturkey #camping #camp #fyp #tekneturu #piknik #tatil #tiktok #deniz #sahil #kum #günbatımı #güneş ##yildiztilbe #ahmetkaya #ikiyeonkala #tuğkan #tugcekandemir" | 145 likes, 5 comments - Adrasan camping & bungalow (@adrasan_gunduzcamping) on Instagram: "Hayattan kaçmak için değil, hayatı kaçırmamak için yola çıkın 🐳 @oskilivoski @hicoo..."

Adrasan mahallesi, sarıkavak caddesi Antalya, 07350 Kumluca/Antalya

Nazlı Öztürk
17.10.2023
Adrasan gündüz camping
Yıllardır ailecek geliyoruz çok keyif alıyoruz. Hem aileye hem de arkadaşlara uygun bir kamp alanı. Herkese tavsiye ederiz.☺️
Harun Gürcan
08.10.2023
Adrasan gündüz camping
Güncelleme:7 ay sonra verilen bir yanıt ve yanıtta sizi tanımıyoruz teşekürler gündüz camping. Sizi bir daha ziyaret etmeyeceğim ve önermeyeceğim.2 hafta önce 2 gece konaklama için ziyaret ettik.Eksikleri göz önünde bulundurarak tercih ettik fakat beklediğimizden daha eksikti.Yarım pansiyon olarak konakladık yemekler tatmin edici değildi ayrıca hassasiyetler konusunda pek ilgili de olmadılar.Tavanda bulunan camlar cezbedici gelmişti fakat kirli olduğu için gökyüzünü görmek mümkün olmadı ve maliyetli olduğu için temizlenmediğini söylediler.Odalar idare eder fakat birisi dışarda yürürken sanki deprem oluyor gibi hissediyorsunuz. 3 adet duş var fazla misafir olmadığı için temizdi fakat sadece birinde sıcak su vardı.Bunların dışında sahile, markete ve anayola yakın. Çevre hakkında bilgi sahibi oldukları için gezilecek yerleri tarif ediyorlar. F/p olarak çok mutlu etmedi. İyi tatiller.
Hilal Solmaz
28.09.2023
Adrasan gündüz camping
Yıllardır otele giden bir kişi olarak buraya yorum yazmak istedim.ilk kez kamp yerini tercih ettik, deneyimledik.tahmin ettiğimden daha eğlenceli ve güzel geçti. Yeni arkadaşlar edindik.OSMAN bey ve canım RAZiYE ablaya diecek bir şey bulamıyorum.kamptan ayrılırken ailemin yanından gidiyorum gibi hissettim.raziye ablanın yemekleri harikaydı.elinin lezzeti yemeklere geçmiş. Osman herşeyimizle ilgilendi.sürekli bir ihtiyacımız olup olmadığını sordu. Oğlum 3.5 yaşında BÜŞRA ablasına değinmeden geçemeyeceğim.tatil boyu oğlum yanından ayrılmadı. Oğlumla ilgilendi oyunlar oynadı. .tuvalet banyo ortak ama tertemiz ve sıra falan yok. Biz her Deniz dönüşü rahatça beklemeden duşumuzu aldık. Akşamları serin ve hafiften esen rüzgarı var. Havada nem yok tertemiz. Biz çok memnun kaldık.bir sonra ki tatilimizde buraya gelicek olursak yine gündüz kampı seçeceğim.fiyatlarıda civar kamplara göre uygun. Herşey için teşekkürler.
Emrah Ulusoy
30.08.2023
Adrasan gündüz camping
Yeri denize çok uzak değil ancak ağaç altında bir kamp alanı arıyorsanız malesef uygun bir yer değil. Aksine üst kısma yapılan platform gece gündüz o kadar ses yapıyor ki uykum ağır diyen insan bile uyanıyor. Ayrıca önceden yer ayırtmayı düşünüyorsanız bir kısmında kapalı alan bir kısmında açık alan var ona göre belirtin. Mutfak kısmına yakın olan yerde kalmayın yan taraftaki prefabriklerden gelen klima gürültüsü, mutfağın yakınına takılan hidroforun gürültüsü, üst platformun gürültüsünden kafa dinlemek için çok da uygun bir yer değil. Platformun fotosunu da yükleyeyim siz karar verin. Her çadır alanında priz olması güzel olmuş. Ocak ve geniş bir mutfak tezgahı olması güzel düşünülmüş. 2 adet buz dolabı var iyi kötü eşyanızı bir yere sıkıştırabilirsiniz. İşletmenin platformdan çıkan ses için bir çözüm bulması faydalı olabilir.
erbay kaplancan
23.08.2023
Adrasan gündüz camping
Bu yıl çocuklarımızla birlikte ilk defa kamp yapmayı denedik. Tercihimizi ardasan gündüz camping olarak yaptık. Bize kampı sevdirdikleri için öncelikle Osman bey ve annesi Raziye hanım a çok teşekkür ederim. Ayrıca bizimle birlikte kamp yapan değerli misafirlerine de sonsuz teşekkürler.Herşey süperdi. Ellerinden gelen bütün olanakları önümüze serdiler. Çocuklarımız ve biz burada çok eğlendik. Yeni arkadaşlıklar edindik. Biz yeni bir aile daha kazandığımız için çok şanslıyız. Artık nasipse her sene tatilimizde gündüz camping de geçireceğiz. Herkese mutlaka adrasan gündüz camping te kamp yapmalarını öneriyorum.
Özgür ÇİDAL
15.08.2023
Adrasan gündüz camping
Gerçekten tavsiye etmiyorum. Teras katta bungalovlar ve 1 kişi yürüse sallanıyor ki biz deprem bölgesinden geldik. Tuvalet banyo ortak, 40 50 kişi 3 duş 2 tuvalet kullanıyor, banyoda su sorunu var. Odalarda üst yatak var fakat önünde korkuluk yok güvensiz hatta yan bungalovda 1 çocuk yataktan düştü. Yemekler kişi sayısından az çıkıyor. Sonuçta yemek için belirlenen saatte yemek bitti denemez. Makarna yedi son gelen grup sadece. Denize 300 metre deniyor ama malesef öyle değil eğer yarım saat yürümeyi seviyorsanız ideal.
Ömer Erbey
12.08.2023
Adrasan gündüz camping
İşletme sahipleri inanilmaz güzel insanlar çok yardımcı oldular biz çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim
Yavuz ULUPINAR
31.07.2023
Adrasan gündüz camping
Cadir alanlari kişisel alanınıza uygun bir şekilde belirlenmiş. Pandemi döneminde çok doğru bir seçim olacaktir gelecek kampcilar için. Mutfak banyo wc mangal alanı sohbet alanı vs hersey var. Sahipleri çok naif ve nezaket sahibi insanlar. Osman bey ve annesi Raziye hanim cok ilgili ve içtenler. Sahil 5 dk yürüyerek. Fiyat cadir başına 100 tl. Aracınız için de park alanı mevcut. İsteyener için bungalow seçeneği de gözardı edilmeyecektir. Biz çok memnun kaldık. Yolumuz muhakkak tekrar düşecektir Gündüz Kampinge.
Viyana Bodrum
26.07.2023
Adrasan gündüz camping
Bir yıldızı mecbur kaldığım için verdim.Resimlere aldanmayın demir in üstüne oturtulmuş saçma sapan bungalovlar alt katta neredeyse üst üste dizilmiş çadırlar.Bungalovlar üst katta olduğu için her an sallanıyor.Açık büfe yemek diyorlar yemek başlar başlamaz gitmezseniz aç kalıyorsunuz yemek bitti diyorlar.Hijyen desen yok.Kesinlikle parasını hak etmiyor odalarda wc duş hiç birşey yok ortak alanda 50 kişinin aynı yeri kullanmasını bekliyorlar.denize 300 mt diyor ya hikaye asla yürüyemezsin.tatilimiz zehir oldu.
Şerif
12.07.2023
Adrasan gündüz camping
Adrasan’a 2. defa geldik ve ikisinde de burayı tercih ettik. Kendinizi evinizde hissettiğiniz keyifli bir ortam. Yemekler harika ilgi alaka harika. Osman Bey’e, annesi Raziye Hanım’a ve ekibine her şey için teşekkürler.