Camellia Termal Convention & SPA Demirçevre Afyon Kütahya yolu üzeri 6 km, 03000 Afyonkarahisar Merkez

• Salı24 saat açık

Tevekkülün Hazinesi
18.09.2023
Camellia Termal Convention & SPA
Herşey çok güzeldi şaşırttı bizleri çocuklar da çok sevdi. Yemeği çok beğendik odadaki havuz şahane şifa bulduk kalabalık arkadaş grupları ile kaldık hepimiz memnun ayrıldık
Batuhan Tuncarslan
Camellia Termal Convention & SPA
1 hafta kaldık fakat elektirik ve su kesintisi yaşandı sürekli olarak gitti geldi gece donduk paranızı cöpe atmayın tavsiye etmiyorum 1 hafta eziyet çekmek isteyen gitsin
Ad3ept
Camellia Termal Convention & SPA
Tamamlanmamasına rağmen çok güzel bir tesis tek eksiği odalarda wifi çok iyi çekmiyor ama geri kalan herşey çok iyi
Yıldız ÖZTÜRK ERK
Camellia Termal Convention & SPA
Halan yapımda olan bir termal tesis.Odalardakı mini havuzlar HARİCİNDE bayanlara ayrı erkeklere ayrı büyük ve küçük havuzları var tuz odası, hamam, sauna imkanına var.Personeli çok sıcak Kanlı
Yiğit
24.08.2023
Camellia Termal Convention & SPA
Gerçekten güzel bir yer, çalışanlar çok samimi tabiki her tatil yerinde olduğu gibi burada da eksikler var fakat parasını tamamen hak eden bir yer.
Meryem Arkan
23.08.2023
Camellia Termal Convention & SPA
Çok güzel bir yer herkese tavsiye ederim
muhammed ali yılmaz
11.08.2023
Camellia Termal Convention & SPA
Hamama giren terler atasözünün çürütüldüğü tesis. Hayatımda ilk defa bi hamamda üşüyerek banyo yaptım. Termal havuz ılık yani öyle sımsıcak termal asla yok. Evlerde hem sıcak hem soğuk tarafından birebir aynı su akıyor. Haftalık tuttuk ama 5 gün dayanabildik. Akşamları terkedilmiş inşaat şantiyesi gibi. En ufak vakit geçirecek bişey yok . Temiz değil sıcak değil kesinlikle kalınmaması gereken bir yer. Devremülklerde eksikler çok. Çevre düzeni peyzaj sıfır hatta eksi. İnternet sitesindeki resimler zaten tamamen palavra. Hayatımdan çaldığınız 5 gün için teşekkürler.
Murat Pekdemir
27.07.2023
Camellia Termal Convention & SPA
Ramazan Bayramı için geldik buraya gayet güzel ve temiz bir yer. Çalışan personeller gayet kibar ve ellerinden geleni yapıyor, burası merkeze çok yakın tuz odası ,saunası erkekler ve bayanlar için termal havuzu ve soğuk su havuzu mevcut .lokanta var sabah serpme kahvaltı öğlen ve akşam yemek çıkıyor istersen kendi odanda yemeğini hazirlaya bilirsin apart olduğu için bütün herşey var. Yeni kurulduğu için tabiki biraz eksiklikler var.
Umut
Camellia Termal Convention & SPA
Gerçekten çok güzel bir tesis. Yetkililer çok cana yakın ve kibar. Tesis daha tamamlanmamış buna rağmen çok keyifli vakit geçirdik tavsiye ederim.
Sümeyye Kösali
Camellia Termal Convention & SPA
Afyon bizim için çok özel ailecek çok severek gidiyoruz.Suyu şifalı, havası temiz huzurlu ailecek gidilebilecek yerlerden yanlız hala bitmeyen inşaatlar var en kısa zamanda bitmesini temenni ediyoruz.