Best Van Tur Gen Otogarı D:11, Bağlarbaşı, Şanlıurfa Merkez, Şanlıurfa

Tek Nokta
16.10.2023
Best Van Tur
Best Van ile Urfa'da bindik, adamlar fazladan yolcu bindirmiş aldığımız numaralara başkaları oturmuş, 2.45 te gelmesi gereken araç 3.30 da geldi. Kimseye tavsiye etmem
Ziya Koç
05.10.2023
Best Van Tur
Çok kötüGece 4 30 de gelecek olan araba 5 45 de geldi.Muhatap olunacak kimse bulamiyon int numara arandığında başka bir firma çıkıyor
Mahmut Atmaca
01.10.2023
Best Van Tur
Best Van ile Urfa'da bindik, adamlar fazladan yolcu olmuş, aldığımız numaralar dolu, 2.45 te gelmesi gereken araç 3.30 da geldi. Bir daha tercih etmem.
Ali Usanmaz
03.09.2023
Best Van Tur
Hiç memnun kalmadım. Firmanın yolculuk esnasındaki konforundan bahsetmiyorum. Şanlıurfadsn bilet kestim bans saat 9.30 hareket saati denildi. Saat 9.15 te otogara geldim. Ssat 11 e doğru hareket etti. Urfa sıcağında çocuklar birbuçuk saat letişan oldu. Bilet sstan şahsın tavırlarıda evlere şenlik. İlgililerede maalesef ulaşılmıyor.
Müslüm Aksak
01.09.2023
Best Van Tur
Klima açılmayan, minibüs gibi yollardan yolcu toplayan varacağınız yolculuk süresine en az +3 saat ekleyin
Emine Karaca
12.08.2023
Best Van Tur
İğrenç bi deneyimdi bana seferler iptal dönün dediler döndükten 1 saat sonra otobüs kalkıyor bileti iade etmek için defalarca aradım kesinlikle yolcuları takmıyolar
Mustafa Akkaya
Best Van Tur
3.05.2022 tarihinde Şanlıurfa havalimanı kavşağından Batman'a seyahat ettim. Yoldan binmem gerekiyordu. Sağolsun kaptan vaktinde bilgilendirdi ve güvenli sürüşü ile sağ salim Batman'a ulaştırdı. Muavin çok nazik ve işini severek yapıyordu. Bu benim ilk seyahatimdi Best Van Tur ile. Çok beğendim teşekkür ederim. Tavsiye ederim
Serhat Tuğan
Best Van Tur
Pek memnun kalmadım.mersin den vana bu firmanın otobüsüyle yolculuk yaptım. Bilet ücreti dışında kaptan bagajlar alırken bagaj ücreti de talep edip aldı . Ilk defa karşılaştığım bir duruldu. Hizmet çok zayıf
Havanur Göksu
Best Van Tur
Best van firmasını kesinlikle tavsiye ediyorum en kaliteli yolculuğumu bu firma ile yaptım. Hijyene verilen önem güler yüzleriyle oldukça memnun kaldım. Teşekkürler Best Van turizm.
Ahmet Acun
08.07.2023
Best Van Tur
Yolculuk biraz kötü geçti benim için önümde oturan adam bi anda koltuğunu indirdi telefon kahve kitap ne varsa üstüme düştü keşke biraz düşünceli olsaydı ama yapıcak bir şey yok fiyatıda ucuz diğer firmalara göre