Minnettar Bolulu Haşlamacı Hacı Bayram, Hacı Bayram Veli Cd. 33/43, 06050 Altındağ/Ankara

Hacı Bayram, Hacı Bayram Veli Cd. 33/43, 06050 Altındağ/Ankara

• Terasta oturma alanı
  • Katering

Prof.Dr.Bilal Sambur
13.10.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
Arkadasla bugün oturmaya gittik.haslama kuru fasulye pilav yedik.haslamada ısrar ediyorlar. Yemek kalitesi iğrenç düzeyde. Fiyatlar yüksek ve kazık. Hesabı ödedikten sonra zorla bahşiş istiyorlar. İğrenç saygısız fırsatçı bir yer. Hiç tavsiye etmiyorum.
Tahir Arpacık
19.09.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
İftar için geldik. Servis berbat. Yemekler çok kötü ve soğuk. Fiyatları da abartı. Kesinlikle gitmenizi tavsiye etmem
seçkin yıldırım
16.09.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
İftar için gittiğimiz bu mekana ilk kez gittim sonuç harika idi et suyu ile pişirmiş Prinç pilavı ve haşlaması enfesti. Garson arkadaşların yaklaşımları çok samimi özellikle Rizeli olduğunu bildiğim hanımefendiye( her firmaya lazım ) yine et suyu paket yaptırmak için eşlik edip cam kavanoz almaya gelen kırşehirli delikanlıya çok teşekkürler, halim hocamı tanıyan Tokatlı patrona teşekkürler, paketi hazırlayan patron teşekkürler ve Kayserili ben otelde kalıyorum diyen abime herbirinize ayrı ayrı teşekkürler. Gidin bu harika lezzetleri ve bu güzel insanları tanıyın
Beyza
08.09.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
Ne zaman ayak paça çekse canım aklıma ilk gelen yer. Menüdeki diğer lezzetleri denemedim ama paça çorbasını öneririm. Aralık 2022'de fiyatı 50₺
Ümit Öztürk
23.08.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
Mecbur Yıldız bir vardı verdim döner resmen facia her şey soğuk ve tadsiz altında pide yanında pilavina kadar döner desen hepten buz
Hatice Soyturk
22.08.2023
Minnettar Bolulu Haşlamacı
Fena degil.pilav ustu doner yedik.doner sicak degildi ılıktı.fiyati 190 tl.belki haslamasi iyidir.ama o da 240 tl olunca almadik.garniturleri filan da var.mekan guzel/ hacibayramin yaninda.
Mgu L'Homme Libre
31.07.2023
Yemekler cok lezzetli, Sevis mukemmel. Insana deger veren garsonlara minettariz
Zeynep Çelebi
Minnettar Bolulu Haşlamacı
Haşlaması oldukça başarılı. Çalışanlar ilgili samimi ve güler yüzlü. Hacı Bayram'ın en iyi restoranı.Burada bir çok olumsuz yorum okudum açıkcası üzüldüm. Ramazan günü iftar saati yoğunluğunda kime yetişsinler ki? Eleştirenler işletmeye sakin bir günde tekrar gitmeli!
YATO
Minnettar Bolulu Haşlamacı
calisanlarin yetersi sayida olduğunu düşünüyorum cunku yemek cidden buz gibi iftara geldik kadir gecesi tabak kirilma sesleri filan kalabaliktan dolayi yemekler gec geliyor ona lafim yok ama iskender yiyelim dedik soguk et yedik sadece
Sefa DEMİR
Minnettar Bolulu Haşlamacı
İftar menüsünde et döner önceden hazırlanmış yağı donmuş tadı kalmamış şekilde geldi.Tatlısıyla çayı dahi devam edilemeyecek kadar kötüydü.Sunum kötü garsonlar ilgisizdi. Kesinlikle iftarda gelmeyin.