Cafe Flör Çay Mah, Sahil Caddesi, Bahçeli Sahil Evler Cd., 31000 İskenderun/Hatay

• PazarKapalı

CafeFlor.com is for sale | HugeDomains | Get the premium .com domain you deserve. Seamless and professional transactions. Payment plans available.

Çay Mah, Sahil Caddesi, Bahçeli Sahil Evler Cd., 31000 İskenderun/Hatay

• PazarKapalı

• Sert likör

Selin Genç
17.10.2023
Cafe Flör
Öğlen yemeği için uğradığımız mekan oldukça huzurlu olmasına, tercih ettiğimiz yemekler de lezzetli olmasına rağmen servis personelinin sınırsız güleryüzsüz hizmeti, ilgisiz, tepeden bakan tavırları, sorularımıza verdiği ters cevaplar İle İskenderun’a gelmişken uğramak istediğimiz bu mekanı ve bugünü güzel bir anı olmaktan çıkardı...
Nesim Can Gümüş
03.10.2023
Cafe Flör
Konum,ambiyans, ortam sıcaklığı her şey dört dörtlük ama orada çalışan garsonlar,kasada duran kişiyi görünce insanın modu düşüyor. Oradaki müşterilere tavırları tepeden bakmaları bir hayli hoşnut olunmayacak bir durum. İnsan biraz Güler yüz arıyor.
Can Imer
15.09.2023
Cafe Flör
Kokteyllerdeki acemiliklerini şehrin arz-talep dengesine bağlıyorum. Kesinlikle eksikliği hissedilen bir konseptte dizayn edilmiş ve 8 senedir ilk defa İskendenderun'da bir mekanda keşke sigara içmiyor olsaydım da içeride otursaydım dedirtti. Sıcak, samimi, yeteri kadar ilgili" bir mekan. Çalışanlar ne bir isteğinizi eksik ediyor ne de gereksiz yere etrafınızda dolanıp sizi rahatsız hissettiriyor. Bana göre tek eksi yönü küllükleri diyebilirim
harun reşit cansız
12.08.2023
Cafe Flör
Butik kaliteli ortam. Ergen kesime pek hitap etmiyor bu yüzden bile ayrıca tercih sebebimiz..
Oğuzhan Büyük
02.08.2023
Cafe Flör
İnsan bir hoşgeldin der, menüyü kafamıza atacaktı neredeyse, 4 kişi geldik 3 menü verdi, sağolun dedik, hiç takmadı. Senelerdir hizmet sektöründeyim, böyle umursamazlık görmedim
Harun cansız
01.08.2023
Cafe Flör
Genelde kahve içmeye uğrarım. Kaliteli ürünler güler yüzlü hizmet. Butik bir yer..
gamze karaca
Cafe Flör
Google daki yorumları okuyarak gittik bin pişman olduk. Ya İskenderun’da kimse asılı iki kabak görmedi ve bu mekanı aksiyonlu bir şey zannetti. Yok entellektüel kişilere yönelikmiş ben de Boğaziçi mezunuyum Etiler’de bebekte çok entellere hitap eden yerlere gittim. Bu mekana girdik uzun süre kimse menü getirmedi sonra suratsız hayatından beZmiş niye geldiniz der gibi genç bir erkek geldi ve menüyü önümüze attı gitti. Noluyor dedik kafamıza atsaydı. Hoşgeldin falan zaten yok. Menüde klişe yemekler. İki üç Hataylılara antin kuntin görünecek tatlı koymuşlar onu da sonra silmişler üstünü çizerek cheesecake e dönmüşler. Sonra bu garson eleman bir daha bizim masamıza gelmedi tek müşteri de bizdik halbuki. Biz de kalktık gittik. Ayrıca mekanın yeri deniz kenarı değil deniz kuvvetlerinin yanı bir apartman altı. Çok sıkıcı asla gitmem bir daha bu kaba mekana.
Vedat Akrilik
Cafe Flör
Şimdiye kadar gördüğüm en güzel yerel işletme ambiyansi harika yalniz kahve cesidi yok .turk kahvesi var diğer kahve çeşitleri olmaması üzücü. Icmek ve yemek için gidilir veya sadece kahve içmek için. Içerisi büyüleyici
UĞUR DURAN
07.07.2023
Cafe Flör
Nostaljinin yeri, çok otantik kafayı dinlendiren huzur veren harika bir yer... Ne zamn gitsem huzurla dönerim...