Esnaf Lokantası Mahmut Usta Kemeraltı Çarşısı, 876. Sk. No:45, 35250 Konak/İzmir

• PazarKapalı

Kemeraltı Çarşısı, 876. Sk. No:45, 35250 Konak/İzmir

• PazarKapalı

mujde baysal
23.10.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Agzinin tadini bilenlerin, mudavimi oldugu esnaf lokantasi cesitli corbalari, zeytinyaglilari, pilavlari ile herkesin agzina layik yemekleri ile meshur mekan, hala yemediyseniz mutlaka ac gidin tadina varin.
Betül Uzunoğlu
13.10.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Ayaküstü lezzetlerde görüp gittim. Yani bırakın hayatımda yediğim en iyi işkembeyi ya da sakatat yemeğini, çok yemek deneyen biri olarak hayatımda yediğim en iyi yemeklerde ilk 5’e girer kesinlikle. Nohutu ayrı lezzetli işkembesi inanılmaz lezzetli ve temiz en ufak bir koku yok etten bile lezzetli. Az porsiyonu bile fazla ve doyurucu az nohutlu işkembe 55 TL. Sonuna kadar hak ediyor. Kesinlikle denemelisiniz.
Burcu ERGİNER
12.10.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
İnternetteki güzel yorumları görünce bir hevesle gittik. Iki porsiyon ayak paça çorba söyledik. Çok ağır ve kötü bir koku vardı. Sirke, sarımsak,limon ne eklerseniz ekleyin o kötü koku, çorbanın tadını kesinlikle bastırıyor. Size tavsiyem güzel yorumlara aldanıpta hiç oraya gitmeye uğraşmayın. Yaz sıcağında kendinize daha sakin, ferah ve uygun fiyatlı bir yer kesinlikle bulursunuz. Ben iki çorbaya 220TL ödedim. Üstelik arkadaşım bi kaşık alıp bıraktı. O kadar çalışandan bi tanesi merak edip sormadı çorbamızı beğenmediniz mi" diye. Çünkü umurlarında bile değil. Ha bir de öğlenden sonra gitmeyin öyle internette göründüğü gibi tepsi tepsi yemekler yok. Ödediğiniz fiyatla aldığınız hizmet malesef yetersiz kalıyor."
Scuba Diver
19.09.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Porsiyonları doyurucu etsiz 3 tabak ve 1 tabak meze 200 küsur.Temiz,garsonlar ilgili
Murat Kurnaz
05.09.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Denediğimiz ayak paça, ekşili köfte ve kale biberi çok güzeldi. Yoğurt taze ve lezzetli. İşkembeli nohut her damak tadına hitap etmeyebilir fakat çok iyi pişirilmiş. İlgi ve alaka güzel. Temizlik güzel. Fiyatlar bir esnaf lokantası için yüksek. Fotoğraftakilere 2 cola ekleyip 320₺ ödedik.
Barış Erdem Gurbuz
03.09.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Temiz güzel esnaf lokantası. İnternette görüp gittik. Nohutlu işkembe, arnavut ciğeri, kelle paça yedik. Çok beğendik. Pirinç pilavı da iyi idi. Porsiyonlar boldu. Ek olarak bir kola içtik. 12 Nisan 2023 de bunlar için 405 tl ödedik. Bence bu zamanda normal. Fiyat performans oranı iyi yani. Ben ilk defa nohutlu işkembe denedim, sakatat sevene öneririm. Ciğer de başarılı idi.
Erkin Serdaroglu
02.09.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Kemeraltı ve Çankaya'nın keyifle yenebilecek esnaf lokantalarından (Bizim lokanta, Bizim mutfak lokanta, Abbas, Kısmet gibi). Her şey çok lezzetli. Karışık paça mükemmel, az yeter. Tandır sulu ve nefis, fırında kokoreç biraz iddialı çok sevmeyen uzak dursun. Kuzu etli şevketi bostan efsane, oğlum ki 22 yaşında ilk defa yedi ve bayıldı. Aslından tüm yemekler harika. Mekan güzel, tertemiz. Servis hızlı ve iyi niyetli. Gül Hanıma teşekkürler. Fiyatlar ucuz değil, ama yiyince hak veriyorsunuz, bu malzeme kalitesi ve pişirme daha ucuz olmaz. Çok yememek için sık gidin az az yiyin, yemekler baştan çıkarıcı. Tam bir lezzet patlaması.
Ozcan
19.08.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
10 numara hizmet, mükemmel lezzette yemekler, kokoreç yemeği ve işkembeli pilavı ve yoğurtlu kuru biberi özellikle tavsiye ederim..
Tufan K. (YiyiYORUM geziYORUM)
01.08.2023
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Kemeralti turuma devam ediyorum, son zamanlarda nedense o tarihi dokusu, dar sokaklari, esnaf sohbetleri ile cok ilgimi cekiyor. Ne ararsaniz bulabiliyorsunuz. Ulasimi kolay, sakin otomobille gitmeyin, otopark sikintisi var. Bu sefer esnaf bir kac kisinin ortak tavsiyesine uyarak Mahmut Usta'ya gittik. Mekanin ismi tam olarak Esnaf Lokantasi Mahmut Usta. Bu mekanda yemek yedikten sonra sunu anladim ki bizim esnafimiz zenginmis. Ben Istanbuldaki esnaf lokantalarina alisik oldugum icin daha fazla ceait bekliyordum, maalesef bana gore" az cesit vardi. Ama bu negatif bir elestiri degil. Her isletme ticari bir gaye ile kurulur ve calisir
murat alkan
Esnaf Lokantası Mahmut Usta
Mahmut usta. İzmir rotamızda uğramadan geçemediğimiz yerlerdendir. İzmirin sayılı lezzet duraklarından biridir. Mahmut ustada siparişlerimiz ayak çorba fakat bildiğiniz çorbaları unutun kolejen deposu daha iki kaşık alın diliniz damağınıza kolejenden yapışır konuşamazsınız, fırında makarna, ciğer, çilek kompostosu. Daha sayamadığım lezzetler. uyarıyorum aç gidin. Hepsinin tadına bakmak istiyor insan. Afiyet olsun. Tek problem park sorunu onuda konakladığımız yerden taksiyle gidip yemeğimizi yedikten sonra tekrar taksiye binip konakladığımız yere dönüyoruz. Kemer altı çarşısı kendi aracımızla girçık 3 saat in üzerinde. Teşekkür ederim.