Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom Kaledibi, 33830 Bozyazı/Mersin

Hüseyin SEN
19.10.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Haziran ayının son gününde gittim. Rezalet bir işletme. Yer var mı diye sordum, cevap verme tenezzülünden ya da zahmetinden mahrum çalışan/vs ile muhatap olmak zorunda kaldım, kafasını sallayarak cevap verdiğini düşündü sanırım. İşletmecilik nedir bilmeyen saygısız bir yer. Gidilmemesi gereken yerlerin baş sırasına ekleyebilirsiniz.
Huriye sarı
13.10.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Bir kamptan ne Beklersiniz? Huzur, dinginlik, sessizlik. Hizmetler; DJ eşliğinde uyumaya çalılmak, gelmeyen yemek siparişleri, 100 m kablo bulursanız elektrik, çöplük içinde çadır kurmak, absürt kadın erkek ilişkileri, ve o kadar insana 2 tuvalet. Cidden bir daha düşünün derim. Koy mükemmel ama yanlış ellerde heba oluyor. Tek kelimeyle çöplük.
AHMET ŞAHAP TURNALAR
20.09.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Yemekler iyi mutfak mükemmel bir şefe teslim edilmiş durumda patates kızartması ancak bu kadar lezzetli olabilir kalabalık tan dolayı servis 20 dakika civarında ama saygı nezaket iyi garsonlar ve işyerine teşekkür ederim
Gözde Aksoy Oğuz
08.09.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Merhabalar ankaradan tatil için geldik. Çok ovdükleri için buraya geldik ,kalabalık olduğumuz için loca istedik locamizi başkasına verdiler neyse pes etmedik bi daha geldik.bu seferde 1 yaşındaki bebeğimin kafasına güneş geçti,çok yavaş oldukları için şemsiye gelmedi rezil olduk kesinlikle bir daha gelmem tavsiye de etmem
Ebru
24.08.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Biz internetten bularak geldik rezalet bir yer garsonlarin musterilerle alakasi yok ilgilenen biri yok servisleri yavaş ve cok pis adamlar catali yere dusurup degistirmek yerine silip masalara geri koyuyorlar ve aldiklari parayi asla hak etmiyorlar sadece konumu manzarasi guzel ama ailenizle rezil olmak istemiyorsaniz kesinlikle gelmeyin
Emine Toklu
22.08.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Yeri, manzara çok güzel bir yer. Fakat serpme kahvaltı servisi çok kötü, birini bulup sipariş vermek imkansıza yakın. Serpme kahvaltıda söyledikleri malzemelerin yarısı gelmedi. Hijyen de maalesef ki kötü. Bir mekan hakkında kötü yorum yapmam ama müthiş bir rahatsızlık hissettiğim için yazmak istedim. Yine de emeklerine sağlık.
Mehmet Baykal
27.07.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Koy harika. Tabiat her şeyi vermiş. Deniz, kum etraftaki ağaçlar mükemmel. Ancak sıkıntı bizim insanımızda. İçtiği sıgarayı yediği mısırı, gofreti yere, kuma atıyor. Dolayısıyla etraf çok kirleniyor. İşletme sahipleri de hakkından gelemiyor. Koyun kaldırabileceğinin çok üstünde insan geliyor. Bayramda çadır sayısı çok fazlaydı.Dolayısıyla çadırcılarda memnun kalmadı. Maalesef çadır kurulan yerler sahipsiz. Düzen ve intizam yok. Üzülerek ifade edeyim ki, bizler tabiatı kirletmede, hor kullanmada çok marifetliyiz. Temennimiz seneye daha düzenli, İnsanlarımız da çevreye ve tabita karşı daha insaflı ve dikkatli olur.
Elif Mülayim
26.07.2023
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Mersin’den yola çıktık hiç bi yerde hizmet bulamadık , heryer tıka basa doluydu burası da aynı şekilde ama Başta işletme sahibi Selahattin bey ve tüm çalışanları o kadar kalabalık içinde herkesle ilgilenmeye çalışıyorlardı biz çok memnun kaldık hersey için teşekkür ederiz
samet duran
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Çer çöp toplamak isterseniz, doğacıysanız kesinlikle tavsiye ederim, işletmeci selahattin bey hiçbir konuda destek vermeyerek çizgisini bozmadı. Çadırcı dayı sağolsunyardımcı oldu, yemeklere gelirsek yemekler gelmediği için değerlendiremedik, elektrik için kebanla görüşmem gerekiyormuş Allah'tan cem uzanı tanıyoruzda işimizi halletti.
EMRE Bal
Toslaklar Koyu Ezgi Cafe Escom
Mekan muhteşem bir manzaraya sahip fakat temizlik hizmet kalitesi lezzet sıfır. Manzara izlemek için tercih edilebilir ama yiyecek içecek hizmetinde mutlaka hijyene dikkat etmelisiniz. Kahvaltılıkların tadı eski, servisler kirli, bir de garson bulup istek de bulunmak imkansız.