COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM Fatih Sultan Mehmet, SA307, Balkan Cd., 34771 Ümraniye/İstanbul

$$$

+902166502033
Fatih Sultan Mehmet, SA307, Balkan Cd., 34771 Ümraniye/İstanbul

• Üniseks tuvalet

Gökhan Şahin
13.10.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Cookshop dedik girdik sunum ve garsonlar mahalle lokantası gibi kesinlikle pişmanlık ille de cookshop diyosanız capitol cookshopu deneyin arada dağlar değil evrensel boyutlarda fark var.
sertac bigun
05.10.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Normal yerine bir kaç defa gittim. İlk açıldığı dönem aksaklıklar yaşadım. Ama sonraki gittiğimde bazı problemlerin çözülmüş olduğunu fark ettim. En son olarak açılan Bahçe bölümünde bulundum. Atmosfer hoş ama siparişler hep yanlış geldi :) Atmosferinden dolayı yeniden tercih edilebilir.04/12 : Kahvaltıya geldik. Lezzetler Dr artış var :) Ürünlere bir kaç süsleme ot yağ baharat karışımı inanılmaz bir esinti yaratmış. Tebrikler
Kadir Taşçı
22.09.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Tavsiye üzerine buraya geldik, kahvaltı menüsü İki kişilik serpme 435 TL fiyat/performans olarak önümüze gelen kahvaltı gayet iyiydi. Her şey düşünülmüştü sıcaklarda hellim peyniri, sucuk, sigara böreği ve sahanda yumurta gayet güzeldi. Eksi olarak soyleyebilecegim, çay servisi termos koymadıkları için bittikçe istiyorsunuz fakat servis bir tık ağır kalıyor. Onun dışında kusursuz diyebilirim. Yine uğrayabilirimceğim bir mekan.
Smylmz
21.08.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Yiyecekleri lezzetli, fiyatlari bence bu lezzet için ideal. Sadece içeride oturunca çalışanlar sizi farketmiyor. Dış mekana daha çok odaklılar. Ama buna rağmen yine de tercih edeceğim bir mekan.
catemwq
15.08.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Aşşıırı pahalı olmasını geçtim artık yemekleri güzeldir diye umuyorsanız sizde bizim gibi yanılırsınız. 2 pizza söyledik ipince kenarları yanmış kupkuru geldi ayrıca tuzu yoktu tuzla arası olmayan ben tuz ekledim pizzaya . Arkadasım ızgara tavuk yedi kupkuruydu böyle. Ayrıca garsonları zorla tutuyorlar orada suratlar beş karış iki dk önce verdiğim siparişin daha işleme konulması imkansız değiştirmek istedim değiştirmediler bile .
Müjdat Avcı
11.08.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
3+1 menu 2tNe aldık 6tane içmemiz rağmen 8 belirttiler. Kameraya bakın dememize rağmen biz izleyemiyoruz dediler. Para sorun değil bilin sadece,
Z. Bahadir KOTAN
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Sipariş vermeden önce özellikle sordum, çay güzel mi diye. Güzel diye gelen çay, bütün günün yorgunluğu ile karışımdaydı.
Mustafa Ayyıldız
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Banana milkshake ve hibiscus söyledik, milkshake sadece buz vardı içemedik. Hibiscusa çok yavandı bir daha tercih etmem sadece atmosferi çok güzeldi.
Ufuk
13.07.2023
COOKSHOP. Meydan İstanbul AVM
Gereksiz pahalı ve ürünlerin tadı kötüydü. Sıcak çikolata istiyoruz, kalmadı deniliyor. Sıcak çikolata bu nasıl kalmaz anlamsız. Servis yavaş. Aynı üründen sipariş verdiğimiz halde, birinde ikram varken diğerinde yok. Basit ama göze batan detaylar bunlar. Çünkü karşısında absürt paralar isteniyor. Çayın geldiği bardak ikinci dünya savaşından kalma sanırım. Dışarıda para harcamamak gerektiğine bir kez daha ikna oldum. Değmiyor çünkü