Coral Travel Türkiye Ergenekon Mh., Cumhuriyet Cd. Efser Han No:181 D:4, 34367 Şişli/İstanbul

• PazarKapalı

Coral Travel Türkiye - Seyahat Acentesi |

Ergenekon Mh., Cumhuriyet Cd. Efser Han No:181 D:4, 34367 Şişli/İstanbul

• PazarKapalı

trgy kzlpnr
29.09.2023
Coral Travel Türkiye
Allah belanızı versin,patia turunda yaptığınız organizasyonun lanet olsun..2 gündür 26-28 derece sıcakta klimasız otobüsle yolculuk yapıyoruz,resmen mülteciler gibi yolculuk yapıyoruz
Lale Kahraman
25.09.2023
Coral Travel Türkiye
TEŞEKKÜR18-22/5/2023 İtalya İkonları turunda çok kısa sürede ne kadar çok yer gezilebileceğini rehberimiz Mir Zafer Kaya sayesinde yaşadık. Zafer beyin güler yüzü, katılımcılara davranışı, espirileri harikaydı. Kısa ve yorucu bir gezi bu kadar eğlenceli ve uyumlu geçebilirdi. Aracı firma RUKAS TUR’a ve CAROL TUR’a ayrıca rehberimiz sayın MİR ZAFER KAYA’ya çok çok teşekkürler.
Saniye Yılmaz
13.08.2023
Coral Travel Türkiye
21ocak2023 ocak gunu bir hafta suren balkan rüzgarı turuna katıldım rehberimiz MertÖz e tum emegine sabrina planlamalarina cok tesekkur ederim Umarim baska turda tekrar karsilasa biliriz
Mengüç Baykal
10.08.2023
Coral Travel Türkiye
Selamlar01.05.2022 Çerkezköy çıkışlı Coral Travel ile çıktığımız GAP turundan çok memnun kaldık. Özellikle rehberimiz Caner Özlü mükemmel bir insan her konuda pratik ve çok tecrübeli. Güzergahlar, kaldığımız oteller, yemekler mükemmel. Coral bu işin hakkını vermiştir... Bundan sonraki organizasyonlarımızda önceliğimiz olacaktır.
tufan semiz
07.08.2023
Coral Travel Türkiye
Şu an GAP turundayiz saat 22.00 de Adıyaman'da bir otele geldik.Duvar komşumuz Düğün Salonu.Davullu zurnalı Düğün var.Gece 02.30 da da Nemruta çıkacağız.4 saat uyuyacağız güya.Tam bir rezalet...Tebrikler hakikaten tebrik ederim.
Mustafa Emin Topaloğlu
01.08.2023
Coral Travel Türkiye
24.06-01.07.2023 tarihli ege akdeniz turuna eşimle katıldık. İlk kez bu tür bir etkinliğe katıldık, daha önce hep kendi arabamızla tatile çıkardık. Bu turu özellikle fiyatı için seçtik, iki kişi toplam 15.000 tl. Ayrıca böyle bir gezinin nasıl olacağını da merak ediyorduk. İzmit Coral Travel den Deniz bey de bu turu bize önerdi. Ona teşekkür ediyoruz. Tur umduğumuzdan güzel ve eğlenceli gitti. Çok memnun kaldık. Öncelikle tur rehberimiz Zafer Özcan ı kutluyoruz. Oldukça deneyimli ve bilgili. Tur boyunca herkesi diri tuttu. Gezilen yerlerle ilgili bütün bilgileri gruba anlattı. Hatta gezmediğimiz ama yakınından geçtiğimiz her yer için ayrıntılı bilgilendirme yaptı. Gezi güzergahı ve tura dair etkinlikler ile extra etkinlikler çok iyiydi. Gezi programı zamanlamaları da çok iyiydi. Rehberimiz Zafer beyin gidilecek yerlerle ilgili yaptığı programlar sayesinde gittiğimiz yerlerde çok bekleme yapmadık. Bu da zamanımızı iyi kullanmamıza neden oldu. Kısaca harika bir hafta geçirdik. Bu tür turlara ait kafamdaki ön yargılar değişti(tabi her tur nasıl olur bilemem). Otobüs kaptanlarımız Oktay ve Metin beye de teşekkür ediyorum. Çok rahat bir yolculuk oldu. Tabi Ali-İlknur, Alper-Eda ile Utkan ve kuzeni Göktuğ a da teşekkürler, güzel bir ekip olduk(rakı ekibi). :) Tur a katılan herkesle güzel bir grup oluşturduk, toplanma zamanlamalarına herkes uydu. Kısaca herkese teşekkürler.
Sevim Güler
Coral Travel Türkiye
9/16 Eylül arası GAP turuna Kırklareli den katıldık.Esim kızım ve ben.İyi ki gitmişiz.59 yasinda 37 yillikMatematik ogretmeniyim.Rehber Caner Özlü ye yüzlerce alkış.Kendini yetiştirmiş ilgili bilgili işini çok iyi yapan bu donemde az bulunan cinsten.Tarih bilgisine de hakim sanki harika tarih panellerine katıldık gittigimiz yörenin..Anlatımları gezi parasına değer tesekkurler.Kaptanlarimizfa çok iyiydi.Vok yere gittik yıllarca sıkıntısız bir GAp harika
dilay hurşan
Coral Travel Türkiye
28 şubatta nişanlımla Avrupa masalı turuna katıldım tur rehberi Mehmet bey ve ulaşımdan sorumlu Mehmet bey oldukça ilgiliydiler işlerini severek yaptıkları her davranışlarından belli oluyordu sayelerinde turumuzu çok keyifle tamamladık, merkez acentasina gelecek olursak Seher hanım işinde çok profesyonel çok cana yakın çok ilgili bir personel kendisine ilgisinden dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır. Coral turizmi güvenerek tercih edebilirsiniz.
Hasan Öksüz
14.07.2023
Coral Travel Türkiye
29 Eylül-2 Ekim tarihli klasik Kapadokya turu aldım ve memnun kaldım. Firma gerçekten işini yapıyor rehber, şöför herkes memnuniyet garantili iş yapıyor.