Adam & Eve Hotels İskele Mevki, 07500 Serik/Antalya

Mustafa Güler
31.08.2023
Adam & Eve Hotels
İLK DEFA GELDİK . ODALARI BÜYÜK TEMİZ GÜZELDİ.. MUTFAK TEMİZ Dİ AMA BİRAZ ELEMAN EKSİĞİ VAR KALABALIK OLUNCA ZORLANIYOR ÇALIŞANLAR. BAZI ÜRÜNLERDE TAD ALAMADIM DAHA LEZZETLİ YAPILABİLİR. TANITIM FİLMİNDE GÖRÜNEN EĞLENCE LERİN BİR ÇOĞU YOKTU.HAVUZDA ŞEZLONG YETERSİZ ORTADOĞU OTELLERİ GİBİ SABAH 7 DE HAVLU KOYUYOR MÜŞTERİ LER ŞEZLONG LARA.DİŞ BARLARDA YİNE ELEMAN EKSİĞİ VAR... AMA HER ŞEY E RAĞMEN ÇALIŞANLAR BÜYÜK BİR ÖZVERİ YLE İŞİN ALTINDAN KALKMAYA ÇALIŞIYOR LAR. TÜM EKSİKLERİ NE RAĞMEN OTEL TEMİZ GÜZEL. TAVSİYE EDERİM.
İlker Kyncgl
11.08.2023
Adam & Eve Hotels
10 yıl önce ziyaret ettiğimiz memnun kaldığımız bir oteldi.Bu yıl tekrar tercih ettik ve Stone Group tarafından daha önceki ufak eksikliklerin giderildiğini gördük.Personel çok ilgili, dinamik ve çalışkan.Temizlik gayet iyi.Spa'da aldığımız masaj hizmeti çok iyiydi.Yemekler çok iyi, çeşitli ve yeterliydi.Bu keyifli tatil için teşekkür ederiz.
Buket Bozcalar
04.08.2023
Adam & Eve Hotels
28.06.2023-1.07.2023 tarihinde Stone Group işletmesi otel zincirlerinden adam &eve otelden kurban bayramı tatili için 3 gün balayı konaklaması için rezervasyon satın aldım böyle bir hizmet eksikliği hayatımda görmedim yaşadıkları özetlemek istiyorumOtele giriş yaptık balayı konsepti olduğunu 6 ay önceden bildirmiş olmamıza rağmen kimse haberi yoktu biz söyleyince öğrendiler bizi resepsiyonda 2.5 saat beklettiler.Çalışanlar oldukça gergindi çünkü koskoca havuz etrafında 1 tane personel çalışıyordu. Snack bardan kola almak istediğimizde kola bitti denildi.Sabah kahvaltısı sonrasına Türk kahvesi istediğimizde 1 adet makine olduğunu geç gelebileceğini söyleyip 1.5 buçuk saat sonra getirdiler.Gece uyurken klimaları saat 3:00 sularında kapatıp her seferinde resepsiyonu aratmak zorunda bıraktılar.Balayı odamızı çıkmaya 1 gün kala hazırladılar. Otelden çıkarken valizleri taşıması için görevli çağırdık gelmedi, valizlerimizi kendimiz indirmek durumunda kaldık ardından vale arabamızı kaybetti 1 saat bekledik sonrasında eşim buldu arabayı konuyla ilgili gerekli mercilerin iletişime geçmesini bekliyoruz balayı tatilimizi rezil ettiler
Münür K.
03.08.2023
Adam & Eve Hotels
Öncelikle Adam & Eve Otel Ailesine Her şey için Teşekkür ederiz.Bayram Yoğunluğu olmasına Rağmen Odalar Her gün temizlendi... Odalar Geniş ve ferahtı. Alkollü içecekler Bilindik Markalardı. Otele giriş yaptığınız andan itibaren kendinizi özel hissediyorsunuz. Biz 3 Gece 4 gün kaldık. Hergün farklı konseptli partileri mevcut.. Yemekleri Güzeldi. Verilen Paranın Hakkını Veren Bir Otel.Size Özel Meleğiniz her türlü sorunu çözüyor...Biz Çok Memnun Kaldık.Atrium Bardaki Eğlenceler Mükemmel oluyor.Yine Geleceğiz ADAM & EVE ailesi
armağan düzgit
28.07.2023
Adam & Eve Hotels
Deneyimli kadrolar güler yüzlü personel Serkan şefin özenli mutfağı ,sakin yeşillikler içinde kendine has atmosferi ile mükemmel Stone grubun diğer otelleri gibi hizmet esaslı turizm tesisi
Gözde Görgün Yılmaz
Adam & Eve Hotels
Merhabalar, şu an balayı çifti olarak otelde konaklamaktayız ve bu yorumu oteldeki balkonumuzdan manzaraya karşı yazıyorum. Hotele giriş yaparken sıcak bir biçimde bir angel tarafından karşılandık. Hotelin otoparkı, girişi, katları, her yeri ayna ve yemyeşil :) Müşteri ilişkilerinden sorumlu Angel Club" konsepti mevcut. Angel Club'tan Onur Bey'in eşliğinde odamıza geldik. Onur Bey güler yüzüyle bütün tanıtımları yaptı
Demet Karakaş
19.07.2023
Adam & Eve Hotels
İlk defa geldim bayram tatili için buradayım iyi ki gelmişim ilgi alaka 10 numara her an biri nasıl tatil gecirdigimizi bir ihtiyacımız olup olmadığını soruyor. Restorandaki Muhammed Oz kardeşimize ayrica teşekkür ederiz guler yüzü ve hızlı servisi için. Odalar gayet geniş odanın içinde jakuzi var . Balkonda cift kişilik yatak.Yemek çeşit full ne yiyecegimizi şaşırdık . Hem de çok lezzetli. Havuz başı partileri aksam kızların dans şovu harika. Üzülerek ayrılacağım bir otel. Teşekkür ederiz. Çok mutlu ayrılıyoruz. Kötü yorum yapanları anlamak mümkün değil. Her yıl farklı otel tercih ederiz. Ama bu kadar ilgi ilk defa görüyorum. Gözünüzü kapatarak gelebilirsiniz.