Tepe cafe ızgara 15502 Salda/Yeşilova/Burdur

KEMAL İLYAS SAĞIR
23.10.2023
Tepe cafe ızgara
SALDA GÖLÜ -TEPE KAFE, Salda gölüne gelirseniz mutlaka uğrayın. Çok lezzetli ev yemeği ve ızgara çeşitleri mevcut. Masaya ikram hiç bitmiyor. Fiyatlar çok uygun Taze fasulye, Izgara köfte, bulgur pilavı, ayran, salata, sigara böreği, yoğurt, karpuz, su, sınırsız çay, ve dağdaki dikenlerden elde ettikleri yöresel kahve, sınırsız Güleryüz ve esnaflık İbrahim bey ve Nurcan hanım işlerine aşıklar Hesap 100 TL
ilhan cetin
18.10.2023
Tepe cafe ızgara
Siz nasıl güzel insanlarsiniz yemeğiniz sohbetiniz elinize emeğinize yüreğinize sağlık Nurcan ablanin elinin lezzeti İbrahim Bey'in hoş sohbeti superrrr. Ablacım koften sigara böreğin süper hele o karpusun tadı. Sanki 40 yılllik mahalle komşumuz seviliyorsunuz...
Seyhan
18.10.2023
Tepe cafe ızgara
Kafeye yakın alanda bulunan Türkmen apartta kalırken buraya geldik. Hem kahvaltı hem akşam yemeği yedik. Burayı karı-koca bir çift işletiyor. Her ikiside güler yüzlü, hoşsohbet insanlar. Biz akşam yemeğinde ızgara köfte yedik. Tabiki herkesin damak tadı farklı olabilir. Biz ailecek beğenerek yedik. O kısacık zamanda sıcacık aile ortamını yakaladık. Hatta buranın sakin ve aile ortamını görünce fazladan bir gece daha kaldık. Yer olarak Salda Gölü ve köyü manzaralı, tam tepede bir konuma sahip. Şirin ve mütevazi bir yer. Umarım biz memnun kaldık, bizden sonra gelenlerde aynı memmuniyet içinde kalarak buradan ayrılırlar. İlgilerinden dolayı da Nurcan abla ve eşi İbrahim beye teşekkür ederim.
Harun ÇELİKÖZ
09.10.2023
Tepe cafe ızgara
Salda gölünü gören , temiz ve lezzetli yemekleri olan çok güzel bir restorant. Biz memnun kaldık herkesede tavsiye ederiz.
Aysun Çelikkol
05.10.2023
Tepe cafe ızgara
Nurcan Hanım ve eşi Ibrahim Bey oldukça ilgiliydi. Biz kahvaltı için tercih ettik. Çok lezzetli ve fiyatlar uygundu. Üstelik gol manzarasi muhtesem. Saldada başka yeri aramaya gerek yok.
Zuhtu Varinlioğlu
25.09.2023
Tepe cafe ızgara
Nurcan Hanım ve Eşi İbrahim Beyin samimi içten davranışları ve en önemlisi leziz yemeklerinden çok memnun kaldık. Özellikle köfte ve kıymalı tost oraya gidilipte tadılması gereken aktivitelerden bir tanesi.
Onur Emre KAYABAŞI
16.09.2023
Tepe cafe ızgara
Harika bir aile işletmesi. Hem yemeklerin lezzeti hem makul fiyatları hem de işletme sahiplerinin samimi tavırları çok güzeldi. Her yönüyle memnun kaldık. Teşekkür ediyoruz güzel hizmetleri için…
Yunus Çolak
14.09.2023
Tepe cafe ızgara
ilgi alaka herşey çok güzeldi. Aile ortamında lezzetli yemekler yedik. çocukların oynayabileceği kum alanı var. Saldayı gören tek işletme..
HATİCE ERDEM
Tepe cafe ızgara
Küçük güzel temiz bir aile işletmesi. Tepede salda gölü manzaralı. Köfte guzeldi. Ikramları iyi. Fiyatları da makul. Kesinlikle tavsiye ederim.
By gcr
07.07.2023
Tepe cafe ızgara
Müşteriye doymuş bir işletme olmadığı için, memnun etmek için uğraşıyorlar . Aile işletmesi. Kahvaalti yaptık, memnun kaldık. Etsiz ürünler güzeldi. Saldaya özgü (burdur geneli de olabilir) tarhana çorbası da ikram ettiler.