Diyar Ciğer Evi Peyas, Yeni yol durak Diclekent vilları, 249. Sk. no:4, 21070 Kayapınar/Diyarbakır

• Salı24 saat açık

Ahmet Ferhat YELTEKİN
03.10.2023
Diyar Ciğer Evi
Ciğer yedik. Çok güzel pişmişdi. Salatalar bol ve güzeldi. Pişmiş biber domates çok güzeldi. Çalışanlar ilgili, servis hızlı, ortam temiz ve nezih. Oturma alanı gayet rahat. Lavabolar biraz daha temiz olabilir ama onun için puan kırmadım.
Beyza Öcal
29.09.2023
Diyar Ciğer Evi
Iftar için ciğer yemeye gitmiştik fakat gittigime ve ödedigim ücrete açıkcası pişman oldum.Ezan okundu çorba geldi çorbamizi içtik 25-30 dk sonra ciger geldi buz gibiydi 2 porsiyon ciğer ve 1 porsiyon adana kebap sipariş vermistik hem cigerler hem adana buz gibiydi garsonlar ellerinde ciğer servislerle ordan oraya ordan oraya geziyorlar sonra geri mutfaga gidiyorlar siparisimiz nerde kaldi dedik ocak kücük sirasiyla yapiliyor dendi yemekte buz gibiydi. Daha önce diyarbakırda farkli farkli yerlerde ciger yemistik tabağın altina ekmek ustune ekmek koyup getiriliyordu diger yerlerde burda oyle birseyde yoktu ben memnun kalmadim.
Muhammed Serhat Akgün
20.09.2023
Diyar Ciğer Evi
2 günlük bayat lavaşa sarilmis pişmemiş bir Adana dürüme 35 tl alan kötü bir yer. Kötülükleri ne yalnızca yemeklerinden ne de yalnızca firsatciliklarindan. Her ikisi de.
mehmet fatih yıldız
21.08.2023
Diyar Ciğer Evi
2 porsiyon ciğerde de saş çıktı. bi özür bile dilemediler biz kıl atmışız muamelesi gördük resmenn. Aklı olan gitmesin yiyecek başka yer mi yok ?
Melis Korkmaz
17.08.2023
Diyar Ciğer Evi
İftar için 12 kişi gittik önceden sipariş verdik her şeyi ayarladık, hepimizin yemekleri iftardan 5dk sonra gelmeye başladı ve BUZ gibiydi ılık bile değildi kuşbaşı, ciğer ve adanalar. Çorba sıcaktı, servis yok çok kötü, bir şey istiyorsunuz unutuyorlar, bir daha gitmeyeceğiz
By Neş
31.07.2023
Diyar Ciğer Evi
Yemekler harika lezzetliMekan çok hoş
CESUR GÜLSES
Diyar Ciğer Evi
Ciger lezzetli fakat salata ve garnütürler için aynı şeyi söyleyemem.biraz daha çalışılması gerekli.
Sibel Çakan
08.07.2023
Diyar Ciğer Evi
Lahmacun olsun pide kebaplar lezet liydi